Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bloemenzee schreef op 23-12-2025 om 21:25:

”Geniet ervan” als iemand zwanger is of een kindje heeft gekregen. Ik heb het zelf niet zo ervaren en blijf dit dus een lastige uitspraak vinden.

Die heb ik ook nooit begrepen.  Ik vond zwanger zijn ook geen pretje. 

Bloemenzee schreef op 23-12-2025 om 21:25:

”Geniet ervan” als iemand zwanger is of een kindje heeft gekregen. Ik heb het zelf niet zo ervaren en blijf dit dus een lastige uitspraak vinden.

Oe, die vond ik ook erg lastig toen ik met een postnatale depressie zat. Alsof het een opdracht was. Hoe dan!!!?  Zal het ook nooit op een kaart zetten. Ik vroeg vorig jaar in plaats daarvan aan een bevallen collega: Kun je ervan genieten? 

Maheiden schreef op 23-12-2025 om 22:39:

[..]

Oe, die vond ik ook erg lastig toen ik met een postnatale depressie zat. Alsof het een opdracht was. Hoe dan!!!? Zal het ook nooit op een kaart zetten. Ik vroeg vorig jaar in plaats daarvan aan een bevallen collega: Kun je ervan genieten?

Jep, hier ook postnatale depressie, dus ik krijg “geniet ervan” m’n mond niet uit in dit soort situaties. Precies wat je zegt: alsof het een opdracht is. Alsof je faalt als het niet lukt. 

Ik heb vlees besteld voor kerst en gekozen voor bezorging vandaag overdag. Het zou bezorgd worden tussen 8.00-18.00. Op de track&trace werd dat gedurende de dag veranderd naar tussen 18.00-20.00, toen zouden ze er rond 22.30 zijn en nu zit ik dus nog steeds te wachten! Belachelijk 

LazyCat schreef op 23-12-2025 om 22:57:

Ik heb vlees besteld voor kerst en gekozen voor bezorging vandaag overdag. Het zou bezorgd worden tussen 8.00-18.00. Op de track&trace werd dat gedurende de dag veranderd naar tussen 18.00-20.00, toen zouden ze er rond 22.30 zijn en nu zit ik dus nog steeds te wachten! Belachelijk

Jemig hopelijk bezorgen ze het vandaag nog. Dat is echt heel slecht. 

LazyCat schreef op 23-12-2025 om 22:57:

Oh, daar zou ik ook stevig van balen! Geen nummer wat je zou kunnen bellen? 

Pooh-Bear schreef op 23-12-2025 om 23:05:

[..]

Jemig hopelijk bezorgen ze het vandaag nog. Dat is echt heel slecht.

Nou wat slecht!

Ben benieuwd of het nog komt.

Mijn buren hebben echt zo vreselijk hard de muziek aan staan en gisteravond ook al. Het dreunt echt enorm door. Dat doen ze overdag ook weleens met de ramen open en dan hoor je het serieus door de hele straat heen. Maar op dinsdagavond om half 12 word ik hier toch niet zo heel blij van.

Dolfje schreef op 23-12-2025 om 23:14:

[..]

Nou wat slecht!

Ben benieuwd of het nog komt.

Nee helaas. Net is de track&trace veranderd naar de status: bezorgafspraak is nog niet ingepland. Daar ben ik dan de hele dag voor thuisgebleven €%&^%#!

Morgenochtend bel ik meteen die poelier, nu eerst snel gaan slapen. 

Cle0 schreef op 23-12-2025 om 23:27:

Mijn buren hebben echt zo vreselijk hard de muziek aan staan en gisteravond ook al. Het dreunt echt enorm door. Dat doen ze overdag ook weleens met de ramen open en dan hoor je het serieus door de hele straat heen. Maar op dinsdagavond om half 12 word ik hier toch niet zo heel blij van.

Twee avonden achter elkaar en jij bent niet zo heel blij? Ik zou dat heel vervelend vinden en misschien toch maar even in gesprek gaan. Hoop voor je dat ze snel stoppen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.