Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hele dag geen cliënten ingepland want de 17e is de grote deadline voor alle admin ivm de zorgverzekering. Dus heb een lijst met alles wat nog gedaan moet worden. Ligt het systeem eruit. 

En nu dus niets te doen 

SuzyQFive schreef op 15-12-2025 om 10:29:

[..]

Vaak denken mensen dat mensen op het verkeerde fietspad rijden maar hier op de wijkring is bijvoorbeeld géén verplichte rijrichting, al zitten er wel aan beide kanten van de weg een fietspad. Er moet dan een onderbord onder het fietspadbord zitten die de verplichte rijrichting aangeeft. Anders mag je beide kanten opfietsen.

Die borden ken ik, maar waren hier niet het geval. Dit ging om een standaard weg midden in de grote stad, waarbij je aan weerszijden van de weg een rode strook hebt als fietspad. Plus een rotonde die de verkeerde kant op genomen werd. 

SuzyQFive schreef op 15-12-2025 om 10:32:

[..]

Volgens mij kan de fietsenmaker de lamp in het frame van binnen wel afstellen (net als autolampen)

Lamp is al aangepast! Hij zat wat vast maar kon gewoon verschoven worden. Had waarschijnlijk een tik gehad waardoor hij anders stond dan normaal.

Ik houd meer vocht vast gisteren en vandaag, kreeg mijn ring bijna niet om vanmorgen ('s avonds niet af is logischer, dat ging al een paar maanden wel). Vanwege Mirena word ik niet ongesteld dus dat is het niet. Nou ja. Gewoon stom. Zal wel weer overgaan maar het blijft stom. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.