Huiskamer
Koettie
15-12-2025 om 10:45
Hele dag geen cliënten ingepland want de 17e is de grote deadline voor alle admin ivm de zorgverzekering. Dus heb een lijst met alles wat nog gedaan moet worden. Ligt het systeem eruit.
En nu dus niets te doen
Luttjetrut
15-12-2025 om 11:14
SuzyQFive schreef op 15-12-2025 om 10:29:
[..]
Vaak denken mensen dat mensen op het verkeerde fietspad rijden maar hier op de wijkring is bijvoorbeeld géén verplichte rijrichting, al zitten er wel aan beide kanten van de weg een fietspad. Er moet dan een onderbord onder het fietspadbord zitten die de verplichte rijrichting aangeeft. Anders mag je beide kanten opfietsen.
Die borden ken ik, maar waren hier niet het geval. Dit ging om een standaard weg midden in de grote stad, waarbij je aan weerszijden van de weg een rode strook hebt als fietspad. Plus een rotonde die de verkeerde kant op genomen werd.
Luttjetrut
15-12-2025 om 11:19
SuzyQFive schreef op 15-12-2025 om 10:32:
[..]
Volgens mij kan de fietsenmaker de lamp in het frame van binnen wel afstellen (net als autolampen)
Lamp is al aangepast! Hij zat wat vast maar kon gewoon verschoven worden. Had waarschijnlijk een tik gehad waardoor hij anders stond dan normaal.
Netherfield
15-12-2025 om 12:22
Ik houd meer vocht vast gisteren en vandaag, kreeg mijn ring bijna niet om vanmorgen ('s avonds niet af is logischer, dat ging al een paar maanden wel). Vanwege Mirena word ik niet ongesteld dus dat is het niet. Nou ja. Gewoon stom. Zal wel weer overgaan maar het blijft stom.
Neweve
15-12-2025 om 15:06
Rogue schreef op 14-12-2025 om 10:51:
[..]
ik zit nu even op de website te kijken en alle bonus is tot vrijdag, is dat wat nieuws?
![]()
Volgens mij is het vaker zo dat met feestdagen de bonus eerder wisselt. Al gaat de bonus deze week ook de 13e in zie ik nu. Dan is hij inderdaad ook afgelopen vrijdag gewisseld. Bijzonder...
Ginevra
15-12-2025 om 15:24
Dat ik op mijn donder krijg als ik exact datgene doe waartoe ik een paar weken geleden nog werd aangemoedigd. Dat was dus allemaal voor de bühne.
lientje69
15-12-2025 om 16:19
Herfstappeltaart schreef op 15-12-2025 om 15:26:
Wéér hoofdpijn
Hier ook. Maar ik heb dat eigenlijk nog dagelijks. Alleen de ene dag erger dan de andere . Vandaag is wat erger inderdaad.
Schoondochter
15-12-2025 om 16:24
Soms zie ik bij anderen een frustratie en dan denk ik dat de ander zelf ook een rol heeft in het gedrag van anderen in die situatie. Dat vind ik lastig, vooral omdat ik het dan niet wil zeggen omdat dat niet steunend is. Maar op de lange termijn kan het wel helpend zijn. Heel irritant.
En nu zit ik me af te vragen of mensen dat tegen mij wel zouden zeggen, als ze vinden dat ik zelf ook iets anders zou kunnen doen of dat ik iets verkeerd zie. Ik hoop het wel, maar ben bang dat mensen dat uit aardigheid dan niet zeggen.
Nikki1973
15-12-2025 om 16:43
dat mijn haar niet wil zitten. En toch weer ongelijk is geknipt. Waarom is het zo moeilijk om een goede kapper te vinden. Tot nu toe nog geen pakker gevonden die het kapsel knipt, dat ik graag wil. Ondanks de foto’s die ik laat zien
Caroline80
15-12-2025 om 18:25
Dat ik een bestelling heb gedaan bij een webwinkel en al 8 mailjes heb ontvangen. 3 bij het plaatsen van de bestelling, 3 dat de order klaar is voor verzending en 2 dat het pakket verzonden is.
Broodjebrie
15-12-2025 om 18:33
Caroline80 schreef op 15-12-2025 om 18:25:
Dat ik een bestelling heb gedaan bij een webwinkel en al 8 mailjes heb ontvangen. 3 bij het plaatsen van de bestelling, 3 dat de order klaar is voor verzending en 2 dat het pakket verzonden is.
Oh vreselijk irritant, dat vind ik altijd zo'n nadeel als je online iets besteld.
Ik heb 2 kadootjes voor iemand besteld, ze komen morgen binnen als het goed is. Van dezelfde winkel dus ben benieuwd of het in 1 pakket wordt bezorgd of in delen.. maar daar zullen ze me vast wel over mailen
Ik moet nog meer dingen halen maar ik duik daarvoor wel het centrum in.. ik bestel zo weinig mogelijk online. Vooral in de decembermaand
SuzyQFive
15-12-2025 om 19:08
Luttjetrut schreef op 15-12-2025 om 11:14:
[..]
Die borden ken ik, maar waren hier niet het geval. Dit ging om een standaard weg midden in de grote stad, waarbij je aan weerszijden van de weg een rode strook hebt als fietspad. Plus een rotonde die de verkeerde kant op genomen werd.
Dat zijn fietssuggestiestroken idd en daar tegen de richting in is heel onveilig 🫣.
BlairW
15-12-2025 om 19:14
Caroline80 schreef op 15-12-2025 om 18:25:
Beter dan helemaal niks horen. Ik heb bij lego iets besteld, 1 artikel stond in nalevering voor 12 december dus dat wist ik bij bestellen. Niks meer van gehoord, geen idee of het onderweg is, verder uitgesteld, gewoon niks. In mijn account zie ik alleen staan dat het in nalevering is, maar geen verwachte levertijd verder. Heel slecht, hou mensen een beetje op de hoogte! Al is teveel ook niet nodig 😁