Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 10-12-2025 om 16:03:

Het liefst zou ik een week in mijn eentje weggaan, onbereikbaar zijn en genieten van zon en zee. Waarom ik dat niet doe? Omdat ik denk dat het hier dan helemaal mis gaat thuis. Plus, ik neem mezelf mee, en alle dingen waar ik me druk om maak ook, dat is echt niet zomaar weg.

Wie laat je achter? Zouden deze personen zich in theorie zichzelf in leven moeten kunnen houden? Misschien is het wel eens goed om anderen er op te wijzen hoe veel ze op jou leunen?

Uiteraard neem jij jezelf mee maar dat geeft jou ook ruimte om eens goed na te denken wat jij wilt in jouw leven. Even een tijd voor reflectie en ontspanning!

BlairW schreef op 10-12-2025 om 19:08:

[..]

Ik had het de volgende dag inderdaad wel weggegooid en het stond in mijn eigen voortuin, dus daar zet gelukkig niemand wat bij. Maar ik vind iets buiten zetten met een briefje “gratis meenemen” er op niet heel vreemd. Dat bedoelde ik.

Ik ook niet, maar het moet wel bruikbaar zijn en ik zie dingen buiten staan die wil jij niet in je voortuin  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.