Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koettie schreef op 12-12-2025 om 14:35:

[..]

Hier ook, en ze dumpen alles onder de brievenbussen. En dan wordt het dus gejat. Zoo irritant, iedereen is al maanden klachten aan het indienen. Ga DHL maar helemaal ontwijken, de rest gaat (meestal) wel goed.

Hier ook, er verdwijnen continu pakketjes…

Ik laat alles maar bij afhaalpunten bezorgen, zo irritant!

Dolfje schreef op 12-12-2025 om 14:05:

Het stoompijpje van mijn melkopschuimer aan mijn nespresso apparaat blijft telkens aangeven dat het verstopt is. Gisteren nog het hele ontkalk programma gedraaid en ik haal zowat na elk kopje koffie dat uiteinde van het pijpje eraf en maak het schoon. Gaatjes doorgeprikt met een naald en nog elke keer die melding. Melk wordt ook niet echt heet. Zo irritant. Stom ding.

en een bekertje met kokend/heet water  en dan het stoompijpje onderdompelen of aanzetten?

zo deed ik het wel is op me werk 

Rogue schreef op 12-12-2025 om 17:18:

[..]

en een bekertje met kokend/heet water en dan het stoompijpje onderdompelen of aanzetten?

zo deed ik het wel is op me werk

Ja dat heb ik ook gedaan.  Het is een stom ding, helaas is de garantie al voorbij. Het kan ook zomaar weer weken goed gaan.

Dolfje schreef op 12-12-2025 om 17:45:

[..]

Ja dat heb ik ook gedaan. Het is een stom ding, helaas is de garantie al voorbij. Het kan ook zomaar weer weken goed gaan.

Dit hoor ik meer van mensen die ook zo'n opschuimding hebben. En die hebben er ook vaak problemen mee. Blijkbaar zijn die dingen heel gevoelig ofzo

Broodjebrie schreef op 12-12-2025 om 15:03:

ik begin na een dag werken weer meer last te krijgen van m'n been en rug ging het eindelijk wat beter.. verdorie

Hé wat vervelend, weet je waar het doorkomt, overbelasting, houding of id? Sterkte!

Broodjebrie schreef op 12-12-2025 om 15:03:

ik begin na een dag werken weer meer last te krijgen van m'n been en rug ging het eindelijk wat beter.. verdorie

Balen zeg! Maandag meteen ff de fysio bellen?

Yumi schreef op 12-12-2025 om 18:06:

[..]

Hé wat vervelend, weet je waar het doorkomt, overbelasting, houding of id? Sterkte!

Overbelasting denk ik. Toch te zwaar werk gedaan, en teveel bukken. Daardoor kan ik wel merken dat mijn rugproblemen nog niet over zijn helaas. Al is het wel een stuk minder dan een maand geleden gelukkig dus er zit wel vooruitgang in.

Dolfje schreef op 12-12-2025 om 18:35:

[..]

Balen zeg! Maandag meteen ff de fysio bellen?

Ja kan ik doen, ik kijk het nog even aan. Denk dat ik weer teveel werk heb gedaan. Toch maar wat meer pauzes gaan nemen. 

Broodjebrie schreef op 12-12-2025 om 18:49:

[..]

Overbelasting denk ik. Toch te zwaar werk gedaan, en teveel bukken. Daardoor kan ik wel merken dat mijn rugproblemen nog niet over zijn helaas. Al is het wel een stuk minder dan een maand geleden gelukkig dus er zit wel vooruitgang in.

Fijn dat er voorruitgang in zit, maar heeft jou fysio samen met jou gekeken, hoe je het beste kunt bukken, en hoe je tijdens het werk de rug het minst belast? Ik vraag dit omdat ze hier niet altijd naar kijken, maar wel belangrijk is....

Yumi schreef op 12-12-2025 om 19:07:

[..]

Fijn dat er voorruitgang in zit, maar heeft jou fysio samen met jou gekeken, hoe je het beste kunt bukken, en hoe je tijdens het werk de rug het minst belast? Ik vraag dit omdat ze hier niet altijd naar kijken, maar wel belangrijk is....

Ja, daar heeft ze mee naar gekeken. Ze weet ook dat ik zwaar werk doe.

Deze klachten kunnen nog een tijdje aanhouden, maar uiteindelijk moet het wel helemaal verdwijnen. 

Dolfje schreef op 12-12-2025 om 17:45:

[..]

Ja dat heb ik ook gedaan. Het is een stom ding, helaas is de garantie al voorbij. Het kan ook zomaar weer weken goed gaan.

oowh..dat is klote idd dat de garantie er al af is..

Broodjebrie schreef op 12-12-2025 om 19:27:

[..]

Ja, daar heeft ze mee naar gekeken. Ze weet ook dat ik zwaar werk doe.

Deze klachten kunnen nog een tijdje aanhouden, maar uiteindelijk moet het wel helemaal verdwijnen.

Goed dat ze daar naar heeft gekeken en fijn om te lezen, dat de klachten verdwijnen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.