Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 09-12-2025 om 13:29:

[..]

Hier ook! Heb de hele nacht liggen hoesten, ook niet fijn met keelontsteking.

Beterschap!🌷

Jij ook! Keelontsteking is zeker naar. 
ik heb astma dus het hoesten hakt er bij mij altijd extra in als ik zo verkouden ben. 

Prima, zal ik doen. Maar vinden we het tegenwoordig echt allemaal zo normaal dat mensen aan de verkeerde kant van de weg rijden?

Luttjetrut schreef op 09-12-2025 om 15:00:

Prima, zal ik doen. Maar vinden we het tegenwoordig echt allemaal zo normaal dat mensen aan de verkeerde kant van de weg rijden?

Nee. En we vinden ook veel te felle en fout afgestelde lampen niet normaal.

Luttjetrut schreef op 09-12-2025 om 15:00:

"S" Ja als dat de kortste weg van A naar B is dan fiets je aan de verkeerde kant van de weg, neemt de rotonde linksom en gaat tegen de richting in door de eenrichtingsstraat. "S"

Had vorige week een aanrijding tijdens de fietsles met een fietser die links reed een daardoor niet zichtbaar was toen hij linksaf ging. Wij gingen rechtsaf aan de goede kant van de weg en zaten er dus frontaal bovenop. Toen ik hem uitfoeterde was de verdediging: Dat is de kortste weg naar school, als ik helemaal aan de overkant ga rijden dan moet ik zooooo ver omrijden!

Zijn kruip door sluip door route aan de verkeerde kant van de weg is denk ik zo'n 150 meter korter. Dus echt heeeel veel extra meters om het veilig te doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.