Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik zou zelf ook flink wat water koken en af laten koelen. Ik vind flessen water zonde qua geld en materiaal/ plastic. Maar zou in dit geval denk ik ook wel even een paar flessen willen hebben voor snel gebruik. Water koken en af laten koelen totdat het lekker koel water is duurt best wel lang. En je zet ook geen 10 pannen in je koelkast, althans dat past bij ons niet...

Vriend heeft de 22ste zn verstandskies laten trekken en nog steeds echt veel pijn. Al een keer teruggeweest maar was niet ontstoken en ze vonden het normaal herstel. Echt vreselijk, al anderhalve week bloedchagerijnig met pijn, amper eten, weinig slapen. 

Koettie schreef op 01-11-2025 om 23:07:

Vriend heeft de 22ste zn verstandskies laten trekken en nog steeds echt veel pijn. Al een keer teruggeweest maar was niet ontstoken en ze vonden het normaal herstel. Echt vreselijk, al anderhalve week bloedchagerijnig met pijn, amper eten, weinig slapen.

Heeft hij geen dry socket? Kijk maar even op Google. Heeft mijn man onlangs gehad. Afschuwelijke pijn.

Grindelwald schreef op 01-11-2025 om 23:28:

[..]

Heeft hij geen dry socket? Kijk maar even op Google. Heeft mijn man onlangs gehad. Afschuwelijke pijn.

Je ziet geen bot volgens mij. Hij is ook al een keer terug geweest, na 6 dagen volgens mij. Toen zeiden ze kan twee weken duren terwijl de folder zegt na vier dagen moet de pijn afnemen. Is sinds gister iets beter maar echt minimaal. 

Dolfje schreef op 01-11-2025 om 08:42:

Wij hebben toen we dit huis kochten de bovenlichten als meerwerk erin laten zetten, ze waren standaard dicht. Raadt eens waar ik spijt van heb?
We hebben er een of andere folie overheen geplakt maar mooi is het niet.

Enige plek in huis waar ze bovenlicht dichtgemaakt hebben is bij de woonkamer en dat is nou de enige plek waar ik hem zou laten zitten 🤣. Het halletje is namelijk ook overdag pikkedonker als de deur dicht is. 

Dolfje schreef op 01-11-2025 om 09:14:

Ik zit te wachten op het vliegveld en 2 stoeltjes verder zit iemand met geluid filmpjes te kijken. Hoe kom je erop om dan geen koptelefoon op te zetten?

Ik ben vrijdag teruggekomen en verbaasde me daar ook over. 

Aan de waardeloze manier waarop je in contact kunt komen met een medewerker van Wehkamp. Die chatbot heb je niks aan en bellen heb ik geprobeerd maar dan sta je ein-de-loos in de wacht.

Herfstappeltaart schreef op 02-11-2025 om 09:35:

Aan de waardeloze manier waarop je in contact kunt komen met een medewerker van Wehkamp. Die chatbot heb je niks aan en bellen heb ik geprobeerd maar dan sta je ein-de-loos in de wacht.

Ik vraag altijd meteen om een medewerker bij die chatbots. Heb nog nooit een gehad die me kon helpen… 

SuzyQFive schreef op 02-11-2025 om 09:42:

[..]

Ik vraag altijd meteen om een medewerker bij die chatbots. Heb nog nooit een gehad die me kon helpen…

Irritant hè.

Ik heb drie broeken besteld waarvan er twee retour zijn gegaan en de derde heb ik gehouden én betaald. Nu staan er bij 'mijn retouren' drie broeken, waarvan 2 'verwerkt' en de derde 'in behandeling' maar die is dus helemaal niet retour. Zucht. 

Aan een vliegje in mijn huis. Geen dikke bromvlieg maar een kleiner supersnel exemplaar. Geen idee hoe die binnen gekomen is want alles zit hier in de horren. Ik heb een theedoek bij de hand om m te meppen maar hij is mij steeds te snel af.
Ik denk dat ik m maar een naam ga geven. Zo oud zal een vliegje toch niet worden? Suggesties? 

Zeer moeizaam telefonisch contact met RIVM en GGD over Covidvaccinatie voor mijn moeder in revalidatiecentrum. Zes keer gebeld.
Pfff, ze spreken elkaar vierkant tegen!!! 

amarna schreef op 02-11-2025 om 10:10:

Zeer moeizaam telefonisch contact met RIVM en GGD over Covidvaccinatie voor mijn moeder in revalidatiecentrum. Zes keer gebeld.
Pfff, ze spreken elkaar vierkant tegen!!!

Misschien kan de huisarts of de assistente bemiddelen? Lijkt mij idd gruwelijk irritant. 

oudmaarnognietkoud schreef op 02-11-2025 om 09:53:

Aan een vliegje in mijn huis. Geen dikke bromvlieg maar een kleiner supersnel exemplaar. Geen idee hoe die binnen gekomen is want alles zit hier in de horren. Ik heb een theedoek bij de hand om m te meppen maar hij is mij steeds te snel af.
Ik denk dat ik m maar een naam ga geven. Zo oud zal een vliegje toch niet worden? Suggesties?

Dagmar. Goede naam voor een eendagsvlieg.

oudmaarnognietkoud schreef op 02-11-2025 om 10:14:

[..]

Misschien kan de huisarts of de assistente bemiddelen? Lijkt mij idd gruwelijk irritant.

De huisarts heeft mij verwezen naar GGD en RIVM, maar die weten het zelf niet.  Mijn moeder is niet de enige in dat centrum.  Als het bij alle patienten zo moeilijk gaat....

Herfstappeltaart schreef op 02-11-2025 om 09:44:

[..]

Irritant hè.

Ik heb drie broeken besteld waarvan er twee retour zijn gegaan en de derde heb ik gehouden én betaald. Nu staan er bij 'mijn retouren' drie broeken, waarvan 2 'verwerkt' en de derde 'in behandeling' maar die is dus helemaal niet retour. Zucht.

Wehkamp 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.