Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Geef ik een keer mijn grenzen aan, krijg ik ruzie. Pffff alsof mijn laatste 2 weken al niet zwaar genoeg waren. 

Lientje, wat vind ik dit verdrietig  Blijf je grenzen aangeven hoor.

lientje69 schreef op 25-10-2025 om 19:11:

Geef ik een keer mijn grenzen aan, krijg ik ruzie. Pffff alsof mijn laatste 2 weken al niet zwaar genoeg waren.

Weer met je man? 

lientje69 schreef op 25-10-2025 om 19:11:

Getver! Je hebt al zoveel op je bord. Ik hoop dat het thuis nu wel goed gaat en dat ze voor je zorgen!

Ik zou willen dat ik je kan helpen

Loulou39 schreef op 25-10-2025 om 19:31:

[..]

Getver! Je hebt al zoveel op je bord. Ik hoop dat het thuis nu wel goed gaat en dat ze voor je zorgen!

Ik zou willen dat ik je kan helpen

Ik zorg vooral voor mezelf. En verder ook weer voor alles trouwens. En het is nog niet eens 2 weken terug. En dan denkt de huisarts dat ik het wel met de poh afkan. Nou, ik heb echt een psycholoog nodig hoor.

lientje

Dikke knuffel voor jou Lientje

lientje69 schreef op 25-10-2025 om 19:38:

[..]

Ik zorg vooral voor mezelf. En verder ook weer voor alles trouwens. En het is nog niet eens 2 weken terug. En dan denk de huisarts dat ik het wel met de poh afkan. Nou, ik heb echt een psycholoog nodig hoor.

Zo erg! Kun je niet even ergens anders heen? Een tijdje logeren ofzo? Bij familie of vriendinnen/ vrienden, even tijd voor jou en je herstel.

Toen je in een topic schreef dat je bij de supermarkt stond (weet even niet meer welk topic) dacht ik al, hoezo ben je daar alleen 😳.

Ik wil van alles schrijven over je man, maar ik vind niet dat ik dat mag doen omdat ik een buitenstaander ben, maar ik wil zo graag dat hij je steunt!!!

Loulou39 schreef op 25-10-2025 om 20:32:

[..]

Zo erg! Kun je niet even ergens anders heen? Een tijdje logeren ofzo? Bij familie of vriendinnen/ vrienden, even tijd voor jou en je herstel.

Toen je in een topic schreef dat je bij de supermarkt stond (weet even niet meer welk topic) dacht ik al, hoezo ben je daar alleen 😳.

Ik wil van alles schrijven over je man, maar ik vind niet dat ik dat mag doen omdat ik een buitenstaander ben, maar ik wil zo graag dat hij je steunt!!!

Ik was zeker niet alleen bij de supermarkt hoor. Daar was man mee. Ik mag nog niet  autorijden. 

lientje69 schreef op 25-10-2025 om 20:34:

[..]

Ik was zeker niet alleen bij de supermarkt hoor. Daar was man mee. Ik mag nog niet autorijden.

Oh gelukkig! Ik had het ondertussen even teruggezocht en ik zie dat je man er ook bij was en dat hij wel leuk reageerde.

Het enige wat ik kan doen is je nogmaals sterkte en een snel herstel wensen. En ik hoop dat je genoeg steun hebt.

Stomme zomertijd.

Hond van de buren en kinderen van de onderburen zo te horen ook van slag.

Nu start wintertijd en al veel te vroeg een ontbijt op.

Dochter heeft gisteravond met vriendengroep afgesproken om iets voor school te oefenen op onze zolder. Er komen 6 mensen met spullen. Dat past op dit moment echt niet. Dus ik kan nu hard aan de slag. Mevrouw zelf slaapt bij haar vriend. Opgeruimde zolder is leuk maar dan bij voorkeur op een tijdstip die ik zelf kies. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.