Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

gisteren al op pad geweest om te kijken voor een andere auto,  had ik al geen zin in
Nu weer ergens heen en het is/ word me veel te warm om in de auto te zitten 
Maar alleen heen kan ook niet, want anders komt mijn auto niet thuis 

En weer een medicatie ergernis. Ik had al voor drie maanden extra omdat er al eerder iets fout was gegaan bij één medicijn.  Dus gevraagd of ze voor een keer drie maanden over wilden slaan.   Keurig 2 van de drie medicijnen gehad van de week. Krijg ik gisteren een nieuw afhaalbericht. Een keer raden wat er in de automaat zat  
Nu heb ik dus weer voor een half jaar van dat medicijn op voorraad.  Zo zonde van het geld. Hoe moeilijk kan het toch zijn zeg.

Er komt weinig uit mijn handen vandaag. Ik weet waarom, maar het blijft stom. 

De dag is nog maar net begonnen  , althans op papier want het is nog nacht. Maar heb zó veel pijn🥲

lientje69 schreef op 14-08-2025 om 02:26:

De dag is nog maar net begonnen , althans op papier want het is nog nacht. Maar heb zó veel pijn🥲

Hoop dat je nog hebt kunnen slapen

Yumi schreef op 14-08-2025 om 08:08:

[..]

Hoop dat je nog hebt kunnen slapen

Uiteindelijk van kwart over 3 tot kwart voor 6 en van 6 tot half 8. Pijn is ietsje minder nu maar nog wel aanwezig. Heb de pijnstillers voor vandaag maar verhoogd. Dan zit ik wel boven de toegestane dosis en korter op elkaar dan toegestaan  maar kan ik nog een beetje wat doen ipv huilend op de bank liggen.

lientje69 schreef op 14-08-2025 om 08:36:

[..]

Uiteindelijk van kwart over 3 tot kwart voor 6 en van 6 tot half 8. Pijn is ietje minder nu maar nog wel aanwezig. Heb de pijnstillers voor vandaag maar verhoogd. Dan zit ik wel boven de toegestane dosis en korter op elkaar dan toegestaan maar kan ik nog een beetje wat doen ipv huilend op de bank liggen.

Ik vind het verdrietig dat je zoveel pijn hebt. Gun jezelf rust. Ga desnoods aan een plas water in de schaduw liggen, als je thuis geen rust vindt. 

Echt, luister naar je lichaam. Op zoveel pijn moet je reagerem

”mama, kijk!” , ”mama, kijk!” , ”mama, kijk!” 

Deze telefoon doet het ook alweer niet goed.
Ik kan mijn mail vaak niet lezen en de speciale zoekfunctie van Marktplaats doet het niet.Twee jaar oud is deze foon ongeveer.

Ik ben de smartphone nu wel zat .Ben ik nou de enige?

Bloemenzee schreef op 14-08-2025 om 15:49:

”mama, kijk!” , ”mama, kijk!” , ”mama, kijk!”

Haha, ja, dat je denkt ZEG iets alsjeblieft, anders houdt ie nooit op!

Opvallend wel dat alle kleine kinderen blijven roepen tot ze bevestiging krijgen. 

kerst schreef op 14-08-2025 om 16:08:

Deze telefoon doet het ook alweer niet goed.
Ik kan mijn mail vaak niet lezen en de speciale zoekfunctie van Marktplaats doet het niet.Twee jaar oud is deze foon ongeveer.

Ik ben de smartphone nu wel zat .Ben ik nou de enige?

Is de telefoon zelf 2 jaar oud of heb jij hem 2 jaar en is het al een ouder model?

JanaDana schreef op 14-08-2025 om 16:18:

[..]

Is de telefoon zelf 2 jaar oud of heb jij hem 2 jaar en is het al een ouder model?

Telefoon nieuw gekocht. 

In het kader van 'het is ook nooit goed', maar ik ben de zomer zo zat! Ik wil dat de herfst er is, niet meer deze zeikhitte 

kerst schreef op 14-08-2025 om 16:19:

[..]

Telefoon nieuw gekocht.

Hm, dat is wel snel dan. 

Mogen topics op dit forum trouwens eindeloos doorlopen? Er zijn hier al meer dan 26600 posts!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.