Huiskamer
lientje69
08-07-2025 om 16:59
HVC is hier met de veegmachine langs geweest. Nu staat mijn huis vrij dicht op de weg. Hebben ze gewoon de stenen uit de hoek van mijn huis gereden. En liggen er nog lagen kiezels op de weg
Bij elke auto die erdoor rijdt knallen ze tegen de ramen aan. Dus nu eerst foto's gemaakt als bewijs
Alles van de weg geveegd. En een klacht ingediend. Twee jaar terug hebben ze al het stucwerk van mijn huis gereden. En stug volhouden dat zij dat niet gedaan hebben uiteraard. Blijf gewoon een meter van mijn huis af!!! Ik veeg zelf wel langs mijn muur! Grrrr
lientje69
08-07-2025 om 17:05
En nog een ergernis. Medicijnen besteld. Binnen een uur: u kunt uw medicatie afhalen uit de automaat. Vreemd is normaal 4 werkdagen..
Ik heen. Ja. Een van de drie bestelde dingen maar..
Beetje geïrriteerd naar binnen, gevraagd of ze voortaan alles in een willen doen. Desnoods wacht ik een paar dagen. Ik bestel op tijd, maar kom uit de polder, 2 dorpen verderop en wil niet steeds voor één dingetje rijden.
Nog geen uur thuis: nieuw bericht: de rest van de medicatie kunt u ophalen uit de automaat
Ben nu echt een beetje pissig.....
Koettie
08-07-2025 om 17:28
Heb sinds deze week een bril voor werk als ik op de computer zit want steeds moeilijke koppijn. Vandaag op andere locatie en bril ligt natuurlijk op kantoor. Knallende koppijn en zo mn intake bij een sportschool pff.
Happyapple
08-07-2025 om 17:37
lientje69 schreef op 08-07-2025 om 17:05:
En nog een ergernis. Medicijnen besteld. Binnen een uur: u kunt uw medicatie afhalen uit de automaat. Vreemd is normaal 4 werkdagen..
Beetje geïrriteerd naar binnen, gevraagd of ze voortaan alles in een willen doen. Desnoods wacht ik een paar dagen. Ik bestel op tijd, maar kom uit de polder, 2 dorpen verderop en wil niet steeds voor één dingetje rijden.
Nog geen uur thuis: nieuw bericht: de rest van de medicatie kunt u ophalen uit de automaat![]()
Ja dit ken ik idd. En pas hadden ze het ook nog in een andere automaat gelegd
Yumi
08-07-2025 om 18:31
Laat ik mijn terugkomende ergernis nog maar eens dumpen. De thuiszorg, is in de laatste 10 weken 4,5 uur geweest. Vanmorgen zou er iemand komen, maar die kwam niet opdagen. Toen ik belde, kreeg ik te horen dat de medewerkster woensdag had gemaild dat ze niet kon, en dan is de planning er niet, waardoor ze het gemist hadden.
Tja wat moet je hier nou op zeggen? Slechtste smoes OOIT! Ja u heeft wel pech hoorde ik haar zeggen, op mijn tong gebeten want dit is geen pech meer natuurlijk. Volgens de Gemeente is het lastig om mensen te krijgen in de thuiszorg, waardoor wisselen van aanbieder geen nut heeft.
Broodjebrie
08-07-2025 om 19:00
Yumi schreef op 08-07-2025 om 18:31:
Laat ik mijn terugkomende ergernis nog maar eens dumpen. De thuiszorg, is in de laatste 10 weken 4,5 uur geweest. Vanmorgen zou er iemand komen, maar die kwam niet opdagen. Toen ik belde, kreeg ik te horen dat de medewerkster woensdag had gemaild dat ze niet kon, en dan is de planning er niet, waardoor ze het gemist hadden.
Tja wat moet je hier nou op zeggen? Slechtste smoes OOIT! Ja u heeft wel pech hoorde ik haar zeggen, op mijn tong gebeten want dit is geen pech meer natuurlijk. Volgens de Gemeente is het lastig om mensen te krijgen in de thuiszorg, waardoor wisselen van aanbieder geen nut heeft.
Oh dit gebeurt zo vaak helaas... ik heb nu vakantie maar bij ons is het ook 1 grote zooi. Ik houd m'n hart vast hoe het over 3 weken is. Daar probeer ik nu maar niet aan te denken.
Loulou39
08-07-2025 om 19:49
lientje69 schreef op 08-07-2025 om 17:05:
Nog geen uur thuis: nieuw bericht: de rest van de medicatie kunt u ophalen uit de automaat![]()
Oeh, bloedirritant!
Ik had vandaag ook een apotheek ergernis: ik had vanmorgen mijn huisarts aan de telefoon en ik moet echt vandaag met een antibioticakuur beginnen.
Dus ik zei dat de apotheek dat nooit voor elkaar krijgt op dezelfde dag. Mijn huisarts zei dat ze daar voor zou zorgen. Om 16:00 uur dacht ik, toch nog even bellen: allebei niet meer bereikbaar (de apotheek is blijkbaar nooit 's middags bereikbaar).
Dus geen antibioticakuur beginnen vandaag. Echt slecht!
kerst
08-07-2025 om 19:54
Loulou39 schreef op 08-07-2025 om 19:49:
[..]
Oeh, bloedirritant!
Ik had vandaag ook een apotheek ergernis: ik had vanmorgen mijn huisarts aan de telefoon en ik moet echt vandaag met een antibioticakuur beginnen.
Dus geen antibioticakuur beginnen vandaag. Echt slecht!
Kun je morgen beginnen met antibiotica?
Loulou39
08-07-2025 om 19:58
kerst schreef op 08-07-2025 om 19:54:
[..]
Kun je morgen beginnen met antibiotica?
Dat moet ik morgenochtend meteen even overleggen met de huisarts, maar de huisarts benadrukte vanmorgen dat het zo snel mogelijk moet en dat ik echt vandaag moest beginnen. (Maar ik denk het wel hoor, maar dan misschien een andere kuur)
Ik kan nu vandaag helaas niets meer aan de situatie veranderen.
lientje69
08-07-2025 om 20:50
Hier wou zus ivm scheiding graag meer werken. Werkt al in schoonmaak, lange ervaring ( scholen en particulieren) Dus sollicitatie thuiszorg. Aangenomen en helemaal blij. Op haar tweede dag raakt ze opeens doodziek en het ziekenhuis in. Week erop kreeg ze bericht: ontslagen. Omdat ze ziek was...Ze wou echt graag! Pure overmacht dat ze het ziekenhuis in raakte. Dus zó graag willen ze nieuwe medewerkers....
Ginevra
08-07-2025 om 21:24
ik denk dat ik een complot ontdekt heb van webwinkels en in het bijzonder bol.com.
als je 3 dingen bestelt, kan dat zomaar van 3 verschillende webwinkels zijn die allemaal via bol verkopen. Elk van die webwinkels overspoelt je met mails: bedankt voor je bestelling, we hebben je bestelling ingepakt, we gaan je bestelling verzenden, je bestelling is onderweg, de bezorger komt morgen bij je langs, de bezorger is langs geweest, je bestelling is als bezorgd gemarkeerd, schrijf een review over je bestelling…… en dat keer drie dus dat zijn makkelijk 20 mails over wat jij als één bestelling ziet. En als er dan iets fout gaat, zie dan in die diarree van mails nog maar eens de juiste gegevens te vinden want je krijgt ook nog nieuwsbrieven van de godganse wereld.
en dus is de kans steeds groter dat je denkt “laat maar zitten” voor die paar euro. En dat doen ze volgens mij dus expres. Onder het mom van service word je dood gebeukt met nutteloze mails.
SuzyQFive
08-07-2025 om 21:45
Netherfield schreef op 08-07-2025 om 12:57:
Aan dat er vandaag is geconstateerd dat ik lymfoedeem heb en de rest van mijn leven zo’n prachtige kniekous aan mag.
Oh dat is balen… Heb je eens lymfeklieren weggehaald?
SuzyQFive
08-07-2025 om 21:48
Je zou over kunnen stappen op PGB maar dan heb je geen vervanger als je eigen hulp iets heeft. Daar loopt een vriendin nu tegenaan.
Dolfje
08-07-2025 om 22:01
Ik at net een handje ongebrande noten en nu heb ik een dikke lip alsof ik een koortslip heb. Het tintelde altijd al een beetje als ik zulke noten at maar dit heb ik nog nooit gehad.
Broodjebrie
08-07-2025 om 22:12
Dolfje schreef op 08-07-2025 om 22:01:
Ik at net een handje ongebrande noten en nu heb ik een dikke lip alsof ik een koortslip heb. Het tintelde altijd al een beetje als ik zulke noten at maar dit heb ik nog nooit gehad.
Toch een allergische reactie dus?