Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 23-05-2025 om 18:15:

[..]

Schop!! 😀

Je bent een held, dankje. Ik heb de schoenen aan en ben onderweg naar de sportschool. 

Mijn ouders. Altijd even benoemen met handgebaren welke kennissen zúlke heupen hebben en of hoe dik ze zijn. Ik wil ze eigenlijk helemaal niet meer in de buurt hebben van mijn onzekere puberkind hebben. 

Blauwevis schreef op 23-05-2025 om 18:23:

Mijn ouders. Altijd even benoemen met handgebaren welke kennissen zúlke heupen hebben en of hoe dik ze zijn. Ik wil ze eigenlijk helemaal niet meer in de buurt hebben van mijn onzekere puberkind hebben.

Ik snap je helemaal. Of het nadoen van mensen, ook zo'n hobby van mijn moeder.

Evaluna schreef op 23-05-2025 om 18:39:

[..]

Dankje. Frustratie zit even heel hoog nu. Ik luste vroeger geen brood en nu nog steeds niet, dus ik at vroeger alleen maar avondeten. Ik woog 45 kilo toen ik 20 was maar mocht niet teveel koekjes eten want daar zou ik een dikke kont van krijgen.

Blauwevis schreef op 23-05-2025 om 18:23:

Herkenbaar. Naaste familie heeft ook altijd commentaar op dikke mensen. Maar zelf nooit een koekje hoeven afslaan want zonder moeite blijven ze keurig op gewicht.

Evaluna schreef op 23-05-2025 om 18:39:

[..]

Ik heb er ook zo eentje in de familie. Valt me op dat ze het steeds vaker doet. Steeds vaker mensen bekritiseren, of ze nu een andere huidskleur hebben of iemand die een maatje meer heeft.. 'ja ik wil niet discrimineren maar...' 

Jawel dat wil je wel. Ik ga er ook niet meer op in, dat heeft geen zin meer.

Dolfje schreef op 23-05-2025 om 18:07:

Dat ik hoge bloeddruk heb, heel mijn leven is het al aan de lage kant en nu ineens aan de hoge kant.

Dat kreeg ik ook door de  ondergang overgang. Ook nog blaasverzakking. En ik heb niet eens kinderen gekregen.

Die nieuwe buren zijn alweer de hele dag bezig, en het gaat maar door. Ik word hier zo gestrest van, zijn vanaf 1 april bezig... gelukkig niet meer elke dag, maar hoeveel werk kan je hebben aan een 2 kamer appartement?   

kerst schreef op 23-05-2025 om 21:51:

[..]

Dat kreeg ik ook door de ondergang overgang. Ook nog blaasverzakking. En ik heb niet eens kinderen gekregen.

Ik heb ook geen kinderen. 

Vind het leven en vooral mijn lichaam nu even niet zo leuk. 

Yumi schreef op 23-05-2025 om 22:00:

Die nieuwe buren zijn alweer de hele dag bezig, en het gaat maar door. Ik word hier zo gestrest van, zijn vanaf 1 april bezig... gelukkig niet meer elke dag, maar hoeveel werk kan je hebben aan een 2 kamer appartement?

Veel! Ik ben ook twee maanden bezig geweest. 

Koettie schreef op 24-05-2025 om 03:19:

[..]

Veel! Ik ben ook twee maanden bezig geweest.

De problemen met de aankoop van je huis en de verbouwing heb ik meegekregen. Het gaat hier om een huurwoning, nieuwe huurders gaan door tot 23.30 -00.30u. Het slopen en vernieuwen van badkamer, keuken is daarvoor gedaan door de wst, duurde ongeveer 'n maand, ook niet prettig maar tussen 8,00 en 18.00u. Weet je hoe het klinkt als je een zaagmachine in een lege woning gebruikt, een houten vloer legt, en honderd en een keer een boormachine in de muur zet?  Ben zelf 15 keer verhuisd, kluswerk overdag en in de avond in/uitpakken. 

dat er regen opkomst is dit weekend, ik heb 2 festivals 

Rogue schreef op 24-05-2025 om 09:21:

dat er regen opkomst is dit weekend, ik heb 2 festivals

Ik ga zometeen naar de dierentuin. Ik hoop dat het meevalt..

Broodjebrie schreef op 24-05-2025 om 09:30:

[..]

Plu mee.😁

Broodjebrie schreef op 24-05-2025 om 09:30:

[..]

hoop het ook, feest is pas na 16:00 dus hoop dat het dan gestopt is maar tis nog wel bewolkt 

vorig jaar was ook zulk rotweer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.