Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 21-05-2025 om 13:25:

[..]

Het heeft even geduurd maar na vele afspraken die ze niet zijn nagekomen, lijkt het opgelost te zijn. Ik vind het te vroeg om te juichen, vertrouwen is in rook opgegaan na al dit gedoe.

Jeetje, wat een gedoe. 

Moyrrie schreef op 21-05-2025 om 13:44:

[..]

Jeetje, wat een gedoe.

Zeg dat wel...

Wat ook een gedoe is... de thuiszorg die belt dat de beloofde (nieuwe) hulp vandaag toch niet komt, of het maandag uitkomt. Nee eigenlijk niet, maar na 4 weken geen hulp, niet de luxe om nee te zeggen.

Ze zijn hier de hele week al aan het heien, van 's ochtends 07:00 tot 17:00 uur. Met twee heimachines.
Zo irritant! Soms stoppen ze even maar zo gauw je daarvan kunt genieten, heien ze weer door.

Mijn honden gaan sinds kort blaffen als ik een whatsappje krijg. Dat geeft namelijk hetzelfde geluid als het signaal dat de deurbel  op mijn telefoon geeft als er iemand het erf oprijdt. Bij ieder whatsappje heb ik nu twee hysterische keffers, hoe ga ik ze dat nou weer afleren 😅. Ik denk dat ik maar beter het geluidje kan aanpassen...

Afgelopen nacht al om 3 uur wakker en daarna niet meer geslapen 
Nu hoofdpijn en ontzettend moe

Mama-Inge schreef op 22-05-2025 om 18:55:

Afgelopen nacht al om 3 uur wakker en daarna niet meer geslapen
Nu hoofdpijn en ontzettend moe

Vervelend, hoop dat je een rustige dag krijgt.

Gisterenavond, verslik me en blijf hoesten. Vannacht af en toe wakker geworden met een zeehondenhoest, nu keelpijn en die rare hoest. Vreemd 🤔

Wieder schreef op 22-05-2025 om 17:57:

Mijn honden gaan sinds kort blaffen als ik een whatsappje krijg. Dat geeft namelijk hetzelfde geluid als het signaal dat de deurbel op mijn telefoon geeft als er iemand het erf oprijdt. Bij ieder whatsappje heb ik nu twee hysterische keffers, hoe ga ik ze dat nou weer afleren 😅. Ik denk dat ik maar beter het geluidje kan aanpassen...

Ik denk dat ik je even ga appen *grijns*

pind@ schreef op 23-05-2025 om 13:24:

[..]

Ik denk dat ik je even ga appen *grijns*

Gezellig, spreken we gelijk even een high tea af 😁

Dan maak je een afspraak voor manicure en pedicure, pedicure is inmiddels klaar en voor de biab zit ik nu al meer dan een half uur te wachten. 

ik ben moe, heb veel energiezuigers om me heen gehad. Vanavond nog het defile van de avondvierdaagse. Ook vermoeiend.
Wil een pizza in de oven schuiven, Netflix aan en vroeg naar bed. Helaas werkt dat niet als moeder.

Alweer lekkage in de schuur

En aan die stomme overgang komt ook maar geen eind. Zeven jaar al. Ik wilde zo langzamerhand dat ik als man was geboren!

Dat ik hoge bloeddruk heb, heel mijn leven is het al aan de lage kant en nu ineens aan de hoge kant. 

ik zit op de bank geplakt en kom er niet vanaf.

Aan mezelf dus! Ik heb een schop nodig. Vrijwilligers?

Schoondochter schreef op 23-05-2025 om 18:12:

ik zit op de bank geplakt en kom er niet vanaf.

Aan mezelf dus! Ik heb een schop nodig. Vrijwilligers?

Schop!! 😀

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.