Huiskamer
Netherfield
24-05-2025 om 09:54
Ik ben erin gestonken, besteld bij een dropshipper. Product is na twee weken eindelijk aangekomen en doet ook nog eens niet wat ik er van verwacht. Waarom had ik ook niet de reviews gecheckt?
watertoren
24-05-2025 om 10:00
Aan mezelf. Ik was een aantal jaren geleden gestopt met roken en toen heb ik al mijn asbakken behalve 1 weg gegooid. Nu geef ik vanavond een feest en er zijn 8 mensen inclusief mezelf die roken dus ik heb weer asbakken moeten kopen.
Liara
24-05-2025 om 10:11
watertoren schreef op 24-05-2025 om 10:00:
Aan mezelf. Ik was een aantal jaren geleden gestopt met roken en toen heb ik al mijn asbakken behalve 1 weg gegooid. Nu geef ik vanavond een feest en er zijn 8 mensen inclusief mezelf die roken dus ik heb weer asbakken moeten kopen.
Haha, ik zou me meer aan mezelf ergeren, omdat ik weer ben gaan roken 😆
Dolfje
24-05-2025 om 10:14
Ik zou schaaltjes of bloempotjes/lege potjes oid neerzetten..
watertoren
24-05-2025 om 10:22
Liara schreef op 24-05-2025 om 10:11:
[..]
Haha, ik zou me meer aan mezelf ergeren, omdat ik weer ben gaan roken 😆
O, dat doe ik ook hoor. Ik was meer dan een jaar gestopt maar ik bleef er zin in hebben. Ik droomde er zelfs over. Sinds ik weer rook zit ik wel veel lekkerder in mijn vel.
watertoren
24-05-2025 om 10:23
Dolfje schreef op 24-05-2025 om 10:14:
[..]
Ik zou schaaltjes of bloempotjes/lege potjes oid neerzetten..
Ik heb al asbakken gekocht.
Zilver_gray
24-05-2025 om 10:23
Nou het geld wat je straks weer kwijt gaat zijn aan die rottige peuken, is het veelvoudige van wat je waarschijnlijk hebt betaald voor die asbakken.
Dus na vanavond weer een poging om te gaan stoppen?
watertoren
24-05-2025 om 10:29
Zilver_gray schreef op 24-05-2025 om 10:23:
[..]
Nou het geld wat je straks weer kwijt gaat zijn aan die rottige peuken, is het veelvoudige van wat je waarschijnlijk hebt betaald voor die asbakken.
Dus na vanavond weer een poging om te gaan stoppen?
![]()
Ik rook al weer een jaar of 7,5. Ik was gestopt toen mijn man ziek was en hij is inmiddels al 9 jaar dood. De asbakken waren trouwens niet duur bij de Action. En nee, ik ga voorlopig niet stoppen want de wil is er niet. Ik geniet echt van mijn sigaretje.
oudmaarnognietkoud
24-05-2025 om 10:42
Zonde van het geld. Ik rook zelf niet maar voor de rokers staat er een bloempot op mijn balkon met een laag zilverzand erin.
kerst
24-05-2025 om 14:14
De digitale krant is weer overgenomen, dit keer door Mediahuis. En nergens staan de tarieven voor de verschillende abonnementen.
Oja ik zou vandaag zwemmen, maar mijn smoezenlijst is weer lang vandaag.. 
Nikki1973
24-05-2025 om 14:21
de verpakking van kleine ronde batterijtjes. Ik moest er eentje in mijn keukenweegschaal doen maar die verpakkingen zijn zo lastig open te krijgen. Heel veel plastic om zo’n ding, schaar nodig om het open te krijgen. Ik vond t irritant.
Schemerlampje
24-05-2025 om 15:17
Yumi schreef op 24-05-2025 om 08:17:
[..]
De problemen met de aankoop van je huis en de verbouwing heb ik meegekregen. Het gaat hier om een huurwoning, nieuwe huurders gaan door tot 23.30 -00.30u. Het slopen en vernieuwen van badkamer, keuken is daarvoor gedaan door de wst, duurde ongeveer 'n maand, ook niet prettig maar tussen 8,00 en 18.00u. Weet je hoe het klinkt als je een zaagmachine in een lege woning gebruikt, een houten vloer legt, en honderd en een keer een boormachine in de muur zet? Ben zelf 15 keer verhuisd, kluswerk overdag en in de avond in/uitpakken.
Wat zijn ze allemaal aan het doen dan? Als er al een nieuwe keuken en badkamer in zit, valt er toch niet zo veel te klussen? Zeker niet in een huurhuis. Vloer er in, beetje schilderen en wat dingen ophangen, dan ben je er toch wel?
Koettie
24-05-2025 om 16:04
Yumi schreef op 24-05-2025 om 08:17:
[..]
De problemen met de aankoop van je huis en de verbouwing heb ik meegekregen. Het gaat hier om een huurwoning, nieuwe huurders gaan door tot 23.30 -00.30u. Het slopen en vernieuwen van badkamer, keuken is daarvoor gedaan door de wst, duurde ongeveer 'n maand, ook niet prettig maar tussen 8,00 en 18.00u. Weet je hoe het klinkt als je een zaagmachine in een lege woning gebruikt, een houten vloer legt, en honderd en een keer een boormachine in de muur zet? Ben zelf 15 keer verhuisd, kluswerk overdag en in de avond in/uitpakken.
Pffff oh ja jij had die horrorburen die achterlijke tijden aanhouden. Zou daar ook knettergek van worden. Maar reageerde meer op het hoeveel werk kan het nou zijn.. Veel!