Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Vandaag mot met het touchscreenkeyboard (lang scrabblewoord) van mijn hybride laptop/tablet. Hij kwam niet helemaal in de tablet mode want de touchscreenkeyboard verscheen niet als je wou tikken. Maar hij doet het weer. Kennelijk onbewust iets veranderd en toen was het zoeken en zoeken..

Het blijft een mooi ding maar ik ga het beste op maar één laptop tegelijk.

Aan het bericht tijdens het NOS-journaal over het feit dat één of ander celeb-koppel is getrouwd. Wat doet zoiets in het NOS-journaal?! Laat dat lekker bij RTL of Boulevard.

Herfstappeltaart schreef op 18-07-2022 om 07:24:

Aan het bericht tijdens het NOS-journaal over het feit dat één of ander celeb-koppel is getrouwd. Wat doet zoiets in het NOS-journaal?! Laat dat lekker bij RTL of Boulevard.

Oh daar kan ik me ook zo aan ergeren!

gister aan het ov, heb verdomme 1.5 uur erover gedaan om op mijn bestemming te komen. en sinds zaterdag geen internet op mijn telefoon mag hopen dat het een gekke storing is en niet iets doms van tele 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 10:49

Aan KPN! We krijgen glasvezel in onze buurt en bij al mijn buren is het ook al wekenlang aangesloten tot in huis, maar ik hoor helemaal niks! Ik krijg geen afspraak, ik word niet teruggebeld hierover, bij de klantenservice werken alleen maar nitwits die hier niks over kunnen zeggen.... ik ben zwaar geïrriteerd inmiddels!! 

Geef me gewoon een afspraak en kom die glasvezel aansluiten 

Weer aan de bovenburen.

Ze zijn al vanaf 8 uur rond aan het stampen in 't appartement,
Je zou zeggen dat alles nu toch wel gedaan is..

Ze blijken 2 kleintjes te hebben, wat een herrie!

Beste basisschooljuf,

Ik liep vanmorgen mijn hond uit te laten toen jij achter me liep met je schoolklas van dit jaar, op weg naar weetikveelwat. Dat bracht herinneringen boven! Weet je nog, dat ene kind dat je een jaar of 12 geleden in  groep 3 had? Die ene, waarvan ik moest onthouden dat ze zeer zwak was, die ja. Nou, wat ik je eigenlijk vanmorgen had willen vertellen: dat kind gaat overmorgen haar diploma ophalen om daarna te gaan doen waar ze vanaf haar zevende van gedroomd heeft. Niet slecht toch? Voor een kind dat jij op haar zesde al opgegeven had en voor de rest van haar schoolcarrière opgezadeld hebt met een haast niet uit te wissen stempel, zelfs niet door een WISC test die het tegenovergestelde liet zien. 

Gelukkig dat mijn kind zich daar niks van aangetrokken heeft en stug haar eigen weg gegaan is, wat mensen daar ook van vonden of zeiden. Want zo is zij, en dat is niet zeer zwak, dat is ijzersterk!

En kijk, ik zeg het niet hè, want ik ben ruimschoots volwassen en verstandig, maar dit kind zou maar één boodschap voor je hebben. Beste basisschooljuf: stik in je huig.

Datc k spierpijn heb van het suppen gisteren 
Spier in mijn nek is ook nog steeds vervelend, kan mijn hoofd amper draaien 
En de schaafplek op mijn been is ook nog gevoelig
Voel me er wat lamlemdig door

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 12:43

vertelsel schreef op 18-07-2022 om 11:24:

Beste basisschooljuf,

Ik liep vanmorgen mijn hond uit te laten toen jij achter me liep met je schoolklas van dit jaar, op weg naar weetikveelwat. Dat bracht herinneringen boven! Weet je nog, dat ene kind dat je een jaar of 12 geleden in groep 3 had? Die ene, waarvan ik moest onthouden dat ze zeer zwak was, die ja. Nou, wat ik je eigenlijk vanmorgen had willen vertellen: dat kind gaat overmorgen haar diploma ophalen om daarna te gaan doen waar ze vanaf haar zevende van gedroomd heeft. Niet slecht toch? Voor een kind dat jij op haar zesde al opgegeven had en voor de rest van haar schoolcarrière opgezadeld hebt met een haast niet uit te wissen stempel, zelfs niet door een WISC test die het tegenovergestelde liet zien.

Gelukkig dat mijn kind zich daar niks van aangetrokken heeft en stug haar eigen weg gegaan is, wat mensen daar ook van vonden of zeiden. Want zo is zij, en dat is niet zeer zwak, dat is ijzersterk!

En kijk, ik zeg het niet hè, want ik ben ruimschoots volwassen en verstandig, maar dit kind zou maar één boodschap voor je hebben. Beste basisschooljuf: stik in je huig.

Bam! Wat zou je zoiets dan toch graag wel hardop zeggen he. Stik in je huig... 🤣

En: wat supergoed van je kind! Daar mag je beretrots op zijn 

Mug schreef op 18-07-2022 om 12:43:

[..]

Bam! Wat zou je zoiets dan toch graag wel hardop zeggen he. Stik in je huig... 🤣

En: wat supergoed van je kind! Daar mag je beretrots op zijn

Dat zou echt heerlijk zijn 🤣.

Aan eigenwijs kind dat opdracht niet op tijd heeft ingeleverd en daardoor morgen op school mag gaan zitten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 14:05

ik, ik, ik, ik.... word je nou nooit moe van jezelf? 

Mug schreef op 18-07-2022 om 14:05:

ik, ik, ik, ik.... word je nou nooit moe van jezelf?

Nou ik zat net te denken dat sommigen zo blij zijn met zichzelf…

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 14:17

Zilver_gray schreef op 18-07-2022 om 14:16:

[..]

Nou ik zat net te denken dat sommigen zo blij zijn met zichzelf…

Ja echt hè! Niet normaal... 

Mug schreef op 18-07-2022 om 14:17:

[..]

Ja echt hè! Niet normaal...

Ik zocht de “kots smiley” maar kon m niet vinden..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.