Huiskamer
Schemerlampje
17-07-2022 om 09:19
SuzyQFive schreef op 17-07-2022 om 08:58:
[..]
Ik kom ook vaak door de Ebbinge maar heb eigenlijk nog nooit onder de VD gestaan.
Vroeger stond ik altijd onder de bieb maar die ging uiteraard dicht sinds Forum open is.
Overigens: ooit een keer in de jaren 90 gingen we eens op woensdag uit ipv do/vrij/za (zal vakantie geweest zijn). Dus fiets onder de bieb, wij lekker stappen. Komen we om 2u bij de stalling: dicht! Oh ja, duh! Die had alleen op die andere drie dagen stalling en natuurlijk op woensdag ook geen nachtbus. Dan maar lopen. Maar had hakken aan en we moesten naar Beijum. Dus begin Korreweg mijn schoenen uitgedaan en verder op blote voeten gelopen 🤣.
Dat is wel een aardig eindje lopen. Ik heb in de Indische buurt en Oosterparkwijk gewoond. Dat was lopend nog wel te doen.
Rondstruiner
17-07-2022 om 09:23
JtM schreef op 17-07-2022 om 08:43:
Zoon is té actief op deze vroege morgen naar mijn zin, haha. Zijn net al een rondje wezen lopen met onze hond en de logeerpuppy. Hij wil er alleen bovenop zitten wbt puppy.
Super lief allemaal maar het is wel zondag he.
Een puppy is ook wel het allerschattigste ooit natuurlijk, dus ik kan het me goed voorstellen.
SombraOnline
17-07-2022 om 09:26
Ik kan me nog steeds ergeren aan het feit dat m'n ex zo makkelijk afstand deed van z'n kat. Maar goed, ik heb nu wel een extra kat die dol is op knuffelen. 
Zilver_gray
17-07-2022 om 09:27
Schemerlampje schreef op 17-07-2022 om 09:19:
[..]
Dat is wel een aardig eindje lopen. Ik heb in de Indische buurt en Oosterparkwijk gewoond. Dat was lopend nog wel te doen.
Ja toen wij in de Oosterpark woonden, liepen we ook regelmatig, prima te doen!
Evaluna
17-07-2022 om 09:32
Dat ik sinds woensdag al slecht slaap. In slaap vallen is lastig, ik voel me gewoon wakker, tussendoor wordt ik wakker en om 7 uur ben ik weer klaarwakker.
Daardoor vermoeid en gevoelig voor piekeren, wat het slapen dan weer lastig maakt. Wel moe, maar toch onrustig, pfff 😵💫
JtM
17-07-2022 om 12:48
Rondstruiner schreef op 17-07-2022 om 09:23:
[..]
Een puppy is ook wel het allerschattigste ooit natuurlijk, dus ik kan het me goed voorstellen.
Haha ja klopt helemaal. Maar ook een puppy moet in rust zn eten kunnen opeten, en rust hebben om te slapen. Maar we hebben nog even geknuffeld en puppy is weer terug naar zijn baasje.
Regendrup.
17-07-2022 om 14:12
Hele gezin is ziek. Man gaat steeds slechter, kleuter gelukkig weer wat beter. Bij mij spant het erom, wanneer het eruit gaat komen. Wat bagger dit.
HAHA!wait..what
17-07-2022 om 14:36
Regendrup. schreef op 17-07-2022 om 14:12:
Hele gezin is ziek. Man gaat steeds slechter, kleuter gelukkig weer wat beter. Bij mij spant het erom, wanneer het eruit gaat komen. Wat bagger dit.
Och wat naar! Beterschap voor jullie allemaal, hopelijk snel weer over!
HAHA!wait..what
17-07-2022 om 14:38
Evaluna schreef op 17-07-2022 om 09:32:
Dat ik sinds woensdag al slecht slaap. In slaap vallen is lastig, ik voel me gewoon wakker, tussendoor wordt ik wakker en om 7 uur ben ik weer klaarwakker.
Daardoor vermoeid en gevoelig voor piekeren, wat het slapen dan weer lastig maakt. Wel moe, maar toch onrustig, pfff 😵💫
Ik heb echt precies hetzelfde! Slapen ging de laatste tijd prima maar afgelopen week drama.. Echt heel irritant en vermoeiend
ProfitableMantis53
17-07-2022 om 15:03
Dat 1 van de biologische plantjes die ik in het voorjaar heb gekocht een woekerend kruid blijkt te zijn. Het staat nu al op verschillende plaatsen in de tuin. En bloeien doet het niet. Dan maar weer eruit plukken 
Netherfield
17-07-2022 om 17:44
Ik erger me eraan dat mijn zwager zich enorm bemoeit met hoe wij ons leven leiden. O, gaan jullie daar heen, zeker lekker de picknickmand mee met broodjes! Euh, nee, we eten daar wat bij een lunchroom. Waarom heb je die picknickmand dan gekocht! Jullie hoeven vanavond niet warm te eten hoor, ik heb jullie kinderen tussen de middag op een patatje getrakteerd. …. Mag ik dat allemaal ff lekker zelf bepalen. Gelukkig gaan we vrijdag voor twee weken op vakantie.
TanSwallow86
17-07-2022 om 17:50
Da hekk man, iedere keer als ik moest hoesten krijg ik een pijnscheut in mijn rug, meer richting mijn rechterzij, net ook toen ik even anders ging zitten. Niet weten dat vet pijn kon doen. Vet pijn man
Treurniet
17-07-2022 om 17:50
Evaluna schreef op 17-07-2022 om 09:32:
Heb ik ook sinds woensdag!
noas_1993
17-07-2022 om 18:06
Dat we nu in Noorwegen een uur op een lijnbus moeten wachten!
We hadden een dagje dat begon met de trein, daarna met de boot en we zouden teruggaan met een toringcar. Vooraf die van half 6 geboekt, bleek dat om half 5 de laatste al ging!
Blijkbaar wisten alleen wij dat niet, want niemand ging terug naar die bestemming