Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 15-01-2025 om 14:49:

[..]

Hmm nee dat klopt niet altijd. De auto's die ik vanmorgen zag, zagen er niet echt nieuw uit.

Automatische verlichting bestaat al minimaal 10 jaar dus dat kan dus ook bij niet nieuw uitziende auto's het geval zijn. Mijn vriend is ook zo iemand die rijdt met automatisch licht en dan niet weet dat hij dan achter GEEN licht heeft. Ik gebruik alleen in de zomer automatisch licht, in de winter is het standaard mijn dimlicht ivm zichtbaarheid met bv mist maar ook omdat mijn grootlicht automatisch vaak aan gaat als het donker is en dat vind ik vaak helemaal niet nodig.

Ook vanmorgen dus hier de ergernis van auto's zonder achterlichten aan.

Milala schreef op 15-01-2025 om 16:18:

[..]

Automatische verlichting bestaat al minimaal 10 jaar dus dat kan dus ook bij niet nieuw uitziende auto's het geval zijn. Mijn vriend is ook zo iemand die rijdt met automatisch licht en dan niet weet dat hij dan achter GEEN licht heeft. Ik gebruik alleen in de zomer automatisch licht, in de winter is het standaard mijn dimlicht ivm zichtbaarheid met bv mist maar ook omdat mijn grootlicht automatisch vaak aan gaat als het donker is en dat vind ik vaak helemaal niet nodig.

Oké, helder.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-01-2025 om 17:27

en hoeveel ik vandaag niet zag rijden, waarbij de verlichting kapot is. Eén voorlicht maar die werkt, of achterlicht kapot. 

kerst schreef op 15-01-2025 om 11:59:

Haar wassen heb ik echt een hekel aan.
Staat met stip op nummer 1 van vervelende karweitjes.Ik zou het bijna kaal scheren zodat ik er vanaf ben.

Verder heeft de kat vanmorgen drie keer overgegeven. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is. ..

Dit had ik kunnen schrijven, al zou ik kiezen voor een pruik  

Bellebelle schreef op 15-01-2025 om 14:34:

[..]

Ik las gisteren een artikel in het NRC over tandverzorging en daar werd flossen ook afgeraden, omdat het kennelijk dus heel lastig om te doen, zoals jij ook aantoont. Raggers zijn kennelijk beter. Misschien eens met de tandarts overleggen? Ik gebruik intussen raggers en krijg nooit meer commentaar van de tandarts, terwijl ik voorheen altijd commentaar kreeg over tandvlees etc.

Ja die gebruik ik ook: tandenstokers én ragers voor de grotere open stukjes. Ik kan inderdaad beter stoppen met tandzijde denk ik.

Milala schreef op 15-01-2025 om 16:18:

[..]

Precies, 10 jaar vind ik overigens redelijk nieuw 😂

ik zat erover te denken om een waterpik te kopen idd. Geen idee of dat echt effectief is. 

Irritant... ik heb kaartjes voor theatervoorstelling morgen en dit zou in mijn mailbox moeten zitten maar ze zijn er niet. Begin december al gekocht. Of ik het per ongeluk gedelete heb... kan t me bijna niet voorstellen. Het geld is wel afgeschreven.
Morgen overdag maar even langs de balie om dit op te lossen.

Damoontje schreef op 15-01-2025 om 20:38:

Irritant... ik heb kaartjes voor theatervoorstelling morgen en dit zou in mijn mailbox moeten zitten maar ze zijn er niet. Begin december al gekocht. Of ik het per ongeluk gedelete heb... kan t me bijna niet voorstellen. Het geld is wel afgeschreven.
Morgen overdag maar even langs de balie om dit op te lossen.

Spam heb je ook gecheckt?

Bellebelle schreef op 15-01-2025 om 14:34:

[..]

Ik las gisteren een artikel in het NRC over tandverzorging en daar werd flossen ook afgeraden, omdat het kennelijk dus heel lastig om te doen, zoals jij ook aantoont. Raggers zijn kennelijk beter. Misschien eens met de tandarts overleggen? Ik gebruik intussen raggers en krijg nooit meer commentaar van de tandarts, terwijl ik voorheen altijd commentaar kreeg over tandvlees etc.

Heb ik vandaag gedaan, met de mondhygiëniste. Ik gebruik raggers en flos, ze vond flossen onnodig, tot ik aangaf dat ik flos omdat sommige kronen te dicht op elkaar staan. Dat begreep ze wel, maar verder was het niet nodig. 

SuzyQFive schreef op 15-01-2025 om 18:56:

ik zat erover te denken om een waterpik te kopen idd. Geen idee of dat echt effectief is.

Toen ik mijn slotjesbeugel had maakte ik gebruik van een waterpik. Het verbaast je echt hoeveel troep er dan tussen je tanden uitkomt. 

Vorige week een noodkroon gekregen en ik mag niet stokeren. Dus waterpik weer van stal gehaald. Ik doe er wel lauw water in en een klein scheutje mondwater. Wel met hoofd boven de wasbak want het spettert nogal. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-01-2025 om 06:29

dat ik erg vroeg wakker was.

Weerd vannacht wakker van de buik-en rugpijn. Tijdje terug dat ik wakker werd van menstruatiepijn en heb het niet gemist. Pijnstillers doen ook nog niet veel, pff. 

Weegschaal  blijft wéér stilstaan.

Ik moet altikd een beetje om mn menstruatie heen plannen want dan ben ik niet veel waard. En voor het eerst in bijna een jaar is het opeens drie dagen later en komt dus echt onhandig uit. Heb gewerkt en ben kapot en morgen pittige dag en weet niet of dat gaat lukken nu. Grrr. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.