Huiskamer
Moosey
14-01-2025 om 21:51
Aan lief. Ja natuurlijk is het heel kut dat je zo ziek geweest bent en dat je daardoor een nieuw soort werk moest gaan doen (wat overigens een godsgeschenk was) en dat die baan straks op houdt. Heel kut. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen als-ie dan zegt ‘en dat is dan weer iets waar ik iets mee moet, ik ben wel klaar met dingen moeten’ Kun je klaar mee zijn, gaat je echt niet helpen. Het gaat niet veel beter worden ook, we hebben allebei twee ouders die ongetwijfeld ook nog ziek gaan worden en dood gaan, daar moeten ook dingen mee. Hij wil graag verhuizen, nou, daar moet ook vanalles mee. En dan hebben we het vind ik nog relatief makkelijk zonder kinderen en zonder financiële problemen etc. Ik kan gewoon echt heel slecht tegen die soort passieve negativiteit. Grrrrrrr.
Netherfield
15-01-2025 om 08:05
Terminaal zieke oud collega post elke week een update op facebook. 4 dagen geleden een berichtje dat hij te moe was om een update te plaatsen. Ik vrees met grote vreze. Geen ergernis maar moest het ff kwijt.
stokstaart
15-01-2025 om 11:37
Ben ik een dag vrij en thuis (zeldzaam) is er een bouwvakker bezig met de regenpijp. Das op zich tot daar aan toe maar hij heeft een radio aan met pokke muziek. Als ik slechte muziek had willen horen was ik wel gaan werken. 
kerst
15-01-2025 om 11:59
Haar wassen heb ik echt een hekel aan.
Staat met stip op nummer 1 van vervelende karweitjes.Ik zou het bijna kaal scheren zodat ik er vanaf ben.
Verder heeft de kat vanmorgen drie keer overgegeven. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is. ..
Moederkareltje
15-01-2025 om 12:28
de onderonderbuurman is aan het schreeuwen en steeds de deur open en dicht aan het gooien en ik moet er langs met de kinderen en m'n spullen.
Broodjebrie
15-01-2025 om 13:25
Beterlaat2021! schreef op 15-01-2025 om 13:15:
Auto's in de mist zónder verlichting........
Ja daar zag ik er ook veel van onderweg. Ik vind het echt onbegrijpelijk
DGHK
15-01-2025 om 13:26
Beterlaat2021! schreef op 15-01-2025 om 13:15:
Auto's in de mist zónder verlichting........
Ik heb me zo zitten ergeren in de auto vanmorgen. Wat een debielen.
En fietsers ook. Donkere kleding aan en dan geen licht op de fiets.
SuzyQFive
15-01-2025 om 14:31
Het zijn altijd dezelfde soort auto’s. Redelijk nieuw en vrij groot.
Hebben automatische verlichting maar als het licht is staat ie dus op stadslicht.
Bellebelle
15-01-2025 om 14:34
Herfstappeltaart schreef op 08-01-2025 om 18:47:
Aan het feit dat ik blijkbaar niet in staat ben om mijn gebit fatsoenlijk te flossen. Altijd raakt dat draadje vast of het splijt of breekt en ik krijg het restje niet los
Ik las gisteren een artikel in het NRC over tandverzorging en daar werd flossen ook afgeraden, omdat het kennelijk dus heel lastig om te doen, zoals jij ook aantoont. Raggers zijn kennelijk beter. Misschien eens met de tandarts overleggen? Ik gebruik intussen raggers en krijg nooit meer commentaar van de tandarts, terwijl ik voorheen altijd commentaar kreeg over tandvlees etc.
Bakblik
15-01-2025 om 14:39
SuzyQFive schreef op 15-01-2025 om 14:31:
Hebben automatische verlichting maar als het licht is staat ie dus op stadslicht.
Je kan gewoon zelf kiezen om met verlichting aan te doen als je ziet dat het nodig is. Sommige mensen doen al mistlichten aan als gewone verlichting nog genoeg is maar het overgrote deel vertrouwt erop dat de auto "weet" hoeveel licht nodig is. Ik heb vanochtend 10 km gefietst met mijn ouderwetse dynamo op de band. Lekkere workout.
Nikki1973
15-01-2025 om 14:47
stokstaart schreef op 15-01-2025 om 11:37:
Ben ik een dag vrij en thuis (zeldzaam) is er een bouwvakker bezig met de regenpijp. Das op zich tot daar aan toe maar hij heeft een radio aan met pokke muziek. Als ik slechte muziek had willen horen was ik wel gaan werken.
Zwaar irritant, kan me je ergernis voorstellen. Bouwvakkers/ klussers met radio’s aan zijn ook stom. Hier tijdje geleden dakdekkers bij de achterburen met harde muziek 😒
Broodjebrie
15-01-2025 om 14:49
SuzyQFive schreef op 15-01-2025 om 14:31:
Hmm nee dat klopt niet altijd. De auto's die ik vanmorgen zag, zagen er niet echt nieuw uit.
Damoontje
15-01-2025 om 15:15
Weer zo'n diarree aanval. Out of the bleu buikpijn en daarna naar de wc. Afgelopen donderdag ook al. Hoop dat alles er snel uit is want ik moet straks nog weg.