Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik mijn telefoonoplader bij vriend was vergeten. Hij zou hem meenemen naar t werk en ik zou hem daar ophalen. Maar de schat had een werkafspraak en had mijn lader meegenomen daarheen. Ik heb bij zijn werk drie kwartier rondjes gelopen op t industrieterrein, had eigenlijk begrepen dat hij heel kort weg zou zijn maar dat duurde dus een tijdje. 
Heb wel meteen mijn stappendoel gehaald. Maar t was wel koud.

teveel, ik werd vanmorgen te vroeg en heel chagrijnig wakker.
Vervolgens was de brug stuk en moest ik via  een omweg verder. 
 kom ik aan op mijn bestemming moet ik als nog omlopen omdat de weg open is gebroken. 

Slecht geslapen van de stress en door die nieuwe oefening van de fysio, pijn in mijn rug.

Verwarming op werk deed het niet. Superkoud. Bleek later dat het gepland onder houdt was en niemand die even denkt oh laat ik iedereen op de hoogte stellen zodat ze even een sjaal meenemen oid. Was echt 12/14 graden ofzo, echt ellendig. 

Gepland onderhoud zonder waarschuwing in de koudste periode van het jaar, de logica ontgaat me, Koettie... Vervelend hoor!

Koettie schreef op 13-01-2025 om 18:56:

Verwarming op werk deed het niet. Superkoud. Bleek later dat het gepland onder houdt was en niemand die even denkt oh laat ik iedereen op de hoogte stellen zodat ze even een sjaal meenemen oid. Was echt 12/14 graden ofzo, echt ellendig.

Dat hadden wij na de kerstvakantie. De verwarming van de school was niet goed opgestart. En op een gegeven moment deed die het weer, maar niet in ons “vleugeltje”. Vergeten aan te zetten 🤦🏻‍♀️. Bij mij in het kabinet was het 14 graden. Pas na 13.00 uur deed de verwarming het weer.

Naminokurashi schreef op 13-01-2025 om 11:29:

Toen ik gisteravond naar bed ging was de batterij capaciteit van mijn telefoon 100%. En vanochtend ineens 32%. Hoe dan?

Update gehad in de nacht?

lientje69 schreef op 13-01-2025 om 21:57:

[..]

Update gehad in de nacht?

Of de volle maan was de oorzaak? Ik heb dit ook weleens gehad.

Naminokurashi schreef op 13-01-2025 om 11:29:

Toen ik gisteravond naar bed ging was de batterij capaciteit van mijn telefoon 100%. En vanochtend ineens 32%. Hoe dan?

En mijn elektrische tandenborstel was bijna leeg, terwijl hij altijd in de oplader staat als ik hem niet gebruik.

Op de 13e was mijn mobiel ook helemaal leeg, van 20% naar 0. Alhoewel ik 'm aan de oplader had moeten leggen, vond ik wel dat-ie abnormaal leeg was.

Mijn mobiel is afgelopen nacht opeens sneller leeggeraakt dan normaal.  Héél bijzonder  dit.🤔

Ik erger me eraan dat ik het zo onwijs koud heb en zo moe ben. Nu moet ik zo werken dus dan word ik vanzelf  warm. Op het werk is het nl 23 graden ofzo. ( zorg ). En anders loop ik me wel warm tijdens mijn dienst.

bij ons op kantoor is de verwarming kapot denk ik, want het lijkt wel 30 graden. Ben in m’n lunch naar huis gegaan, ik kan zo echt niet werken. Thuis verder werken is beter maar nog steeds koppijn van die droge warmte daar 

Op de 13e was het volle maan.  Zou dat invloed hebben gehad op de apparaten?

Bakblik schreef op 14-01-2025 om 15:22:

Op de 13e was het volle maan. Zou dat invloed hebben gehad op de apparaten?

Niet op mijne (iphone). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.