Huiskamer
Yumi
11-01-2025 om 19:14
Yumi schreef op 05-01-2025 om 23:02:
Vraag verkoopster of ze even kan kijken welke truien van katoen zijn, want ik kan niet tegen polyester, acryl of wol en heb mijn leesbril niet bij. Heb er 2 heb gekozen, en nu blijkt er in één van de truien 40% acryl te zitten Het vervelende is dat daar nu pas achter kom en dat is bijna 2 maanden na aankoop. Baal er zo van, had hem nog niet gedragen en gisteren kwam ik er pas achter. Weet wel iemand die ik er blij mee kan maken, maar dat was niet de bedoeling toen ik hem kocht.
Was vandaag in de winkel waar ik de trui heb gekocht, vertelde dat ik het zo jammer vond dat ik het niet eerder had gezien. Breng maar terug was het antwoord, zei dat hij al gewassen is.... geen probleem je bent niet tevreden kom je terug, voortaan gewoon bellen als er iets is. Dat noem ik nou topservice
Waardoor ik in het verkeerder topic zit, maar zo simpel kan het dus zijn, om van ergernis naar blijdschap te gaan
Pooh-Bear
11-01-2025 om 23:43
aan post.nl. Ik heb een abonnement op een maandblad genomen. Deze maand krijg ik de eerste. Afgelopen dinsdag lag het al in de winkels vreemd want ik had hem nog niet en dacht eigenlijk dat je als abonnee het blad eerder krijgt.
woensdag zag ik in mijn post.nl app dat het die dag zou komen samen met nog veel meer post.
Helaas geen post gezien. Donderdag wel die andere post (waaronder kerstkaarten) maar geen tijdschrift. Nu is het zaterdag en heb het nog steeds niet binnen.
kan het tijdschrift een mail sturen maar weet niet of dat nut heeft aangezien ze het duidelijk wel gestuurd hebben. Hij is al bij post nl.
stokstaart
12-01-2025 om 10:44
Pooh-Bear schreef op 11-01-2025 om 23:43:
aan post.nl. Ik heb een abonnement op een maandblad genomen. Deze maand krijg ik de eerste. Afgelopen dinsdag lag het al in de winkels vreemd want ik had hem nog niet en dacht eigenlijk dat je als abonnee het blad eerder krijgt.
woensdag zag ik in mijn post.nl app dat het die dag zou komen samen met nog veel meer post.
Helaas geen post gezien. Donderdag wel die andere post (waaronder kerstkaarten) maar geen tijdschrift. Nu is het zaterdag en heb het nog steeds niet binnen.
kan het tijdschrift een mail sturen maar weet niet of dat nut heeft aangezien ze het duidelijk wel gestuurd hebben. Hij is al bij post nl.
Ik zou zeker de klantenservice van het blad mailen of bellen. Alleen zij kunnen een klacht indienen bij PostNL
Yumi
12-01-2025 om 10:59
stokstaart schreef op 12-01-2025 om 10:44:
[..]
Ik zou zeker de klantenservice van het blad mailen of bellen. Alleen zij kunnen een klacht indienen bij PostNL
Dit
Verschijnen in de Postnl app betekent niet dat het zeker is dat je het ook krijgt. Zelf heb ik er post in staan vanaf 18 december, nooit aangekomen.
Romir
12-01-2025 om 11:16
Twee kerstkaarten die ik rond 19 december had verstuurd zijn gister pas aangekomen. Ik wist dat ze niet meer op tijd voor de kerst zouden zijn, maar dit vind ik wel erg laat...
oudmaarnognietkoud
12-01-2025 om 11:55
Bakblik schreef op 10-01-2025 om 19:25:
[..]
Ja ergerlijk hé. Ik zag het vanmorgen ook.
Ik las ergens over paaseitjes met nasi goreng smaak
Xandora
12-01-2025 om 12:10
oudmaarnognietkoud schreef op 12-01-2025 om 11:55:
[..]
Ik las ergens over paaseitjes met nasi goreng smaak
Die ben ik gister tegengekomen, 4 gekocht met nog wat andere meer normale smaken.
Het had een overheersende citroengras smaak met nog meer kruiden. Het leek alsof ik een hap geconcentreerde boemboe at.
Brr wat vies, m'n vriend spuugde het gelijk uit.
Pooh-Bear
12-01-2025 om 13:16
stokstaart schreef op 12-01-2025 om 10:44:
[..]
Ja ik ga ze inderdaad maar mailen. Hoewel het nog steeds binnen kan komen. Ik had donderdag ook post gekregen die al anderhalve week in mijn app stond.
Over kerstkaarten mijn dochter heeft er een paar gewoon nooit gekregen.
Loulou39
12-01-2025 om 13:46
Romir schreef op 12-01-2025 om 11:16:
Twee kerstkaarten die ik rond 19 december had verstuurd zijn gister pas aangekomen. Ik wist dat ze niet meer op tijd voor de kerst zouden zijn, maar dit vind ik wel erg laat...
Dit had ik ook, vrijdag de 20e op tijd in de brievenbus gedaan en vorige week zijn een paar kaarten aangekomen.
Zo slecht! Ik snap dat het megadruk is en dat de kans groot is dat kaarten te laat aankomen, maar drie weken?!?!
Eentje had ook poststempel Rotterdam, dat is een hele grote omweg…
Friezinnetje
12-01-2025 om 15:38
k had ook iets, dat de 16e verstuurd was en ik kreeg het 3 weken later pas. Wel te laat voor kadootje met kerst.
Naminokurashi
13-01-2025 om 11:29
Toen ik gisteravond naar bed ging was de batterij capaciteit van mijn telefoon 100%. En vanochtend ineens 32%. Hoe dan?
Bakblik
13-01-2025 om 11:35
Naminokurashi schreef op 13-01-2025 om 11:29:
Toen ik gisteravond naar bed ging was de batterij capaciteit van mijn telefoon 100%. En vanochtend ineens 32%. Hoe dan?
Lag hij op een koud plekje in huis?
Mijn vorige telefoon kon ik toen hij ouder was alleen nog binnen gebruiken. De batterij kon niet meer tegen kou. Zodra ik de telefoon uit mijn jas haalde zag ik de batterijcapaciteit heel snel teruglopen. Binnen 10 seconden kon hij teruglopen van 80 naar 4 %
Cindy79
13-01-2025 om 11:38
post nl,
Hier ook genoeg post wat er in de app staat.
Wij hadden het met aangetekende post, is zo in de brievenbus gestopt.
Al meer dan 5 x klacht ingediend,
Naminokurashi
13-01-2025 om 11:48
Bakblik schreef op 13-01-2025 om 11:35:
[..]
Lag hij op een koud plekje in huis?
Mijn vorige telefoon kon ik toen hij ouder was alleen nog binnen gebruiken. De batterij kon niet meer tegen kou. Zodra ik de telefoon uit mijn jas haalde zag ik de batterijcapaciteit heel snel teruglopen. Binnen 10 seconden kon hij teruglopen van 80 naar 4 %
Nee, gewoon op mijn nachtkastje, waar het altijd ligt. En slaapkamer is niet koud
Bakblik
13-01-2025 om 11:50
Ons beveiligde pleintje was vanochtend te glad om te fietsen met de nieuwkomers. We mochten van de gemeente/politie op de paden in het park onze les doen met de mensen die helemaal niet kunnen fietsen. Dat is altijd tricky, omdat het park dan ook losloopgebied voor honden is tussen 9 en 12. 1 fikse discussie gehad met een vrouw die de hond niet wilde terugroepen, omdat het nu "hondenuurtje" was. De hond was notabene al tegen een cursist op gesprongen.
Toch altijd raar dat hondenbezitters menen dat Fikkie dan door het hele park mag rennen zonder rekening te houden met ons.