Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 03-07-2022 om 13:11:

de kinderen zitten tv te kijken en man meent dat hij ondertussen een filmpje op zijn tablet moet kijken met geluid behoorlijk luid.
Heel irritant, herrie van 2 kanten

Oh heel irritant!

Dat mijn buren lak hebben aan de zondagsrust die in ons dorp geldt en lekker de hele dag gaan klussen (en dat al 4 maanden lang 😡)

Dat een stomme buurvrouw het nodig vond om met de keukendeur open gister heel laat in de keuken bezig te zijn met afwassen of de vaatwasser leegruimen ofzo. Mijn slaapkamerraam zit daar heel dicht bij, dus ik schrok na middernacht steeds wakker van geluiden van borden en pannen.

Aan mijn wandeltempo. 

Dat het ineens regent

Aan mijn dochter van 10. Op de verjaardag wist ze dat ze naar huis mocht. Maar dan blijven en lachen en vrolijk doen. Gaan we naar huis is ze zo ontzettend negatief over alles en iedereen. Wil direct eten, een appel is haar te min, crackers ook en maar afgeven op iedereen.
Zo klaar mee, net of het mijn schuld is dat ze een slechte middag had. Terwijl ze andere signalen uitzond.
Kon me nog net rustig houden. Pfff laat die pubertijd nog maar even wachten. 

En nu heeft ze bedacht dat ze met haar zusje in Roblox moet. Het moment waar ze normaal al standaard op ontploft omdat haar zusje niet blindelings luistert naar haar .
Ik van d'r hoor, maar soms 🙈

Aan familielid. Belt mij omdat ze is gebeld door een nummer wat ze niet kent en of ik kan zien waar het van is want zelf kon ze niks vinden. Short story: ik ook niet. Kunnen mensen die een nummer niet kennen niet gewoon opnemen? Wat kan er nou gebeuren, als het raar is kun je toch altijd nog ophangen?!?

Aan een fietser die met z'n kind aan komt fietsen en boos op me wordt omdat ik op een stoep een plant plus bijbehorend insect zit te bekijken. Als je over een woonerf fietst moet je dat rustig doen en uitkijken voor voetgangers die op de woonerfstoep stil kunnen staan en niet boos worden en zeggen dat het dom is dat we daar staan.

Auwereel schreef op 03-07-2022 om 18:08:

Aan een fietser die met z'n kind aan komt fietsen en boos op me wordt omdat ik op een stoep een plant plus bijbehorend insect zit te bekijken. Als je over een woonerf fietst moet je dat rustig doen en uitkijken voor voetgangers die op de woonerfstoep stil kunnen staan en niet boos worden en zeggen dat het dom is dat we daar staan.

Klinkt als mijn overbuurman, die me vertelde dat ik aan de verkeerde kant van de (openbare) weg liep en zijn hond uitdaagde, ik liep er alleen maar langs en die hond van hem blaft sowieso. Aan welke kant van de weg ik loop, maakt niet uit. Die hond blaft al als wij nog in onze tuin staan

Dat ik een vet gaaf apparaat heb gezien wat binnen 10 minuten ijsklontjes kan maken, maar dat kreng kost gewoon rond de 150 euro. Jammer weer.

Mama-Inge schreef op 03-07-2022 om 18:30:

[..]

Klinkt als mijn overbuurman, die me vertelde dat ik aan de verkeerde kant van de (openbare) weg liep en zijn hond uitdaagde, ik liep er alleen maar langs en die hond van hem blaft sowieso. Aan welke kant van de weg ik loop, maakt niet uit. Die hond blaft al als wij nog in onze tuin staan

Hij kan z'n hond niet aan en daarom is hij boos op anderen die "dat uitlokken". Hij moet die hond natuurlijk leren te zwijgen als hij dat wil.

rionyriony schreef op 03-07-2022 om 18:46:

[..]

Hij kan z'n hond niet aan en daarom is hij boos op anderen die "dat uitlokken". Hij moet die hond natuurlijk leren te zwijgen als hij dat wil.

Die man heeft wel meer vreemde ideeën, wij mogen van hem, onze auto niet voor ons huis neer zetten, was hij boos, zo boos, dat hij drijgde met iets vorkheftruck onze auto wel daar weg te halen en in de tuin te droppen 

Natuurlijk staat onze auto gewoon voor huis, want hij heeft geen poot om op te staan. Nee het feit is, dat hij dan de draai vanuit zijn oprit de weg op (met zijn camper) niet kan maken en hij te beroerd is om even een paar centimeter de ander kant op te rijden om dat ding te draaien. Zint hem nog steeds en hij probeert op wat voor manier dan ook ons zwart te maken 

Dat Wimbledon blijkbaar niet op NPO te zien is, maar alleen betaald bij Eurosport. Ik wilde Van Rijthoven wel eens in actie zien tegen Djokovic, maar helaas.

Rondstruiner schreef op 03-07-2022 om 21:14:

Dat Wimbledon blijkbaar niet op NPO te zien is, maar alleen betaald bij Eurosport. Ik wilde Van Rijthoven wel eens in actie zien tegen Djokovic, maar helaas.

Kijk eens opBBC 1 of 2, daar zenden ze heel veel wimbledon uit

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.