Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 03-07-2022 om 21:23:

[..]

Kijk eens opBBC 1 of 2, daar zenden ze heel veel wimbledon uit

Ik heb geen tv, ik kijk af en toe wat online op NPO Start.

Aan manipulatieve schoonouders. 

Zaterdag en zondag vroeg helemaal wakker en vanmorgen moest ik wakker worden van de wekker en zo duf als een konijn, ik hoop dat ik bijtrek want stapel nadenkwerk en leeswerk wacht ...

Ik werk thuis en liep net langs de cavia's en werd jaloers zo lekker als die lagen te slapen... Ik wil erbij gaan liggen!

JtM

JtM

04-07-2022 om 10:53 Topicstarter

Ik heb super slecht geslapen door mn hooikoorts, extra medicatie hielp helaas niet. Nu ook keelpijn...
En ik heb geen zin om te werken vandaag, zit uiteraard gewoon op kantoor maar mn tempo ligt laag vandaag.

JtM schreef op 04-07-2022 om 10:53:

Ik heb super slecht geslapen door mn hooikoorts, extra medicatie hielp helaas niet. Nu ook keelpijn...
En ik heb geen zin om te werken vandaag, zit uiteraard gewoon op kantoor maar mn tempo ligt laag vandaag.

Afgezien dat mijn kantoor vandaag thuis is en dat ik vannacht wel goed heb geslapen: ik mis slaap van de nachten ervoor, en ben dus ook erg moe. Mijn tempo op het werk is ook dat van een slak die achteruitkruipt. Om me nog een beetje gaande te houden mag ik vandaag van mezelf telkens als ik een taakje heb afgerond even wat leuks doen. Forummen, uit het raam staren, langs de cavia's....

Aan de hamsteraars. 

Netherfield schreef op 04-07-2022 om 16:44:

Aan de hamsteraars.

Oo echt, is het weer zo ver?

Bang dat ze geen genoeg eten in de kast hebben (maar ondertussen nog wel voor een maand in huis hebben)

Aan al die protesten… Verdorie kinderen die drie jaar geleden voor het laatst op schoolreisje zijn geweest hun schoolreisje naar de eilanden door de neus boren. Kom op zeg… 
Ik snap echt dat je gebruik wil maken van je recht op demonstreren maar laat dat vooral merken aan daar waar het beleid gemaakt wordt en val niet iedereen daarmee lastig. 

ik ergerde me aan de automobilist die naast me reed (rechts van me)
En dat die even wat harder ging en zo de auto voor die van mij klapte zonder richting aan te geven.

tijdens een meditatie lig ik op mijn rug en moet ik mij benen gestrekt omhoog doen en mijn voeten vast pakken voor een massage..uhm... ik ben zo stijf als een plank.

Waarom hebben  mensen toch zo de behoefte om in de tuin muziek aan te hebben? 

Regendrup. schreef op 04-07-2022 om 20:06:

Waarom hebben mensen toch zo de behoefte om in de tuin muziek aan te hebben?

Net zoals het fijn is om binnen muziek op te hebben? 

TanSwallow86

TanSwallow86

04-07-2022 om 21:32

Dat mijn hoofd zo vol zit en zowat op klappen staat

Regendrup. schreef op 04-07-2022 om 20:06:

Waarom hebben mensen toch zo de behoefte om in de tuin muziek aan te hebben?

Oh, verschrikkelijk ja. Denken ze dat de buren zitten te wachten op hun kutmuziek?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.