Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Nog steeds geen reactie op mijn email die ik tweede Pinksterdag verstuurde. Weekend komt er alweer aan..

Ik erger me aan alles. Morgen weer een dag. 

Ik heb een spiertje of peesje oid in mijn linker wijsvinger die niet lekker zit, net of ik mijn vinger moet knakken of zo. Doet pijn.

Mijn rechterooglid begint af en toe te trillen, oftewel hoe een piepklein probleem irritant kan zijn!

Foei Albert Heijn, er zat nog een klein beetje zand in de gewassen spinazie.

Zit in een oppashuis met prachtige tuin, koolmeesjes die vliegles krijgen, heerlijk om te zien allemaal. 

Maar de buren zijn dagelijks aan het klussen en zagen/slijpen in de tuin. Het maakt zoveel herrie, vergalt echt alle zen die ik heb. 

Gmail ergert me, omdat ik steeds vaker opgehouden wordt met inloggen door allerlei vragen naar een recovery address. Nu, die heb ik al verschillende malen gegeven maar hij heeft last van gaten in zijn geheugen want hij vraagt steeds vaker naar de bekende weg.

Ik ergerde me al vaker aan Gmail omdat ik daar post ontvang die voor totaal andere mensen bestemd is.

Aan mezelf, dat ik niet wat assertiever ben. Liep in het winkelcentrum en stond even stil om het gewicht te verdelen over mijn tassen, word ik aangesproken. Niet erg hoor, maar om nou 2 keer in één minuut te zeggen dat ik wel een knappe vrouw ben (en bij de tweede keer starend naar m'n borsten...) gaat mij gewoon even te ver. En ik wilde dat ik dan de ballen had om gewoon te zeggen dat ik totaal geen interesse in contact of whatever heb.
En nu heeft ie me op facebook gevonden. Verzoek afwijzen en blokkeren dan maar...

Slecht geslapen en stomme dromen. Oa dat ik een huis had maar het op het laatste moment niet door ging. 

Auwereel schreef op 23-05-2024 om 19:26:

Mijn rechterooglid begint af en toe te trillen, oftewel hoe een piepklein probleem irritant kan zijn!

Ik heb dat ook af en aan al zo'n 3 weken. Word er at en toe gek van.

Ik zit te dubben of ik de bloeddrukmeter nu wel genoeg heb aangezet. Ik zie geen nieuwe gegevens verschijnen. De getallen zijn 's morgens altijd hetzelfde: 150/98 bij een hartslag van 60 tot 62; daarna zie je de druk wat hoger of wat lager worden. Eten en flink lopen schijnen de drukgetallen snel naar beneden te brengen tot normale, bescheiden waarden en de hartslag omhoog.

Ik denk niet dat ik nieuwe gegevens ga krijgen alleen door te meten. Ik heb overal foto's van gemaakt dus kom ik nog ooit bij een arts dan zal ik die laten zien. Ik ga hem maar opbergen verder. Daar word ik ook rustiger van.

.

Dolfje schreef op 24-05-2024 om 09:18:

[..]

Ik heb dat ook af en aan al zo'n 3 weken. Word er at en toe gek van.

Ja en plotseling is het dan over.

Broodjebrie schreef op 23-05-2024 om 12:14:

[..]

Ik denk eerder dat het bij post nl een zooitje is, ik zit met hetzelfde probleem.

Ja, PostNL heeft echt issues… 

Via MP een lego-set gekocht waar ik al heel lang naar op zoek was. Is vrijdag verzonden. Kreeg bericht dat ie zaterdag bezorgd zou worden. Toen werd het dinsdag. Nou ja, dat was dan maar zo. Maandagavond waren ze het pakket kwijt… verkoper heeft een verzoek ingediend. Nu zag ik dat ie zometeen bezorgd wordt. 
Nou, we gaan het zien. De vorige keer dat het zo ging kwam het helemaal beschadigd aan. 

rionyriony schreef op 24-05-2024 om 10:27:

[..]

Ja en plotseling is het dan over.

Ik hoop het.

Mijn ergernis van vandaag is de regen. Zou gaan wandelen met iemand die in een mooie bosrijke omgeving woont maar het was echt niet te doen. Ben er wel naar toe gefietst compleet ingepakt in regenjas en broek en het was gezellig maar ik had echt zin om ff flink te lopen. 

Het moet toch ooit eens een tijdje droog blijven..m

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.