Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Uur geleden zou een medewerker woningstichting hier zijn voor de badkamer, die leeg moest zijn.... Vroeg opgestaan, en leeg geruimd maar niemand te zien

Een paar artikelen besteld bij Zalando, met de belofte "morgen in huis". Nu krijg ik elke dag een update met "het duurt wat langer, het duurt wat langer". En bij Pakket Volgen staat dan doodleuk dat PostNL het pakket nog niet gekregen heeft, dus dat het langer duurt zit bij Zalando zelf.

Ik ben helemaal voor duurzaam en dat het wat langer mag duren, het hoeft allemaal niet zo flitsend snel, maar Zeg Dat Dan vooraf  . Nu zit ik elke dag te rekenen of ik thuis ben, of ik het buiten neer moet laten zetten, of welke buur het kan aannemen. Vertel me dan gewoon meteen dat het een week duurt, dan heb ik rust aan mijn hoofd. 

Zit telkens te aarzelen of ik de nieuwe oordopjes zal terugsturen. Bij "noise cancelling" had ik toch wel de veronderstelling dat je de geluiden daarbuiten veel zachter of helemaal niet zou horen. Anderzijds is de geluidskwaliteit wel mooi. Maar in de praktijk grijp ik veel makkelijker naar de kant en klaar bedrade oortjes dan dat ik de bluetooth eerst moet gaan inschakelen. En als die dan zo weinig buitengeluiden tegengaan zie ik niet meer gebeuren dat ik ze ga gebruiken. Dus, terugsturen maar.

Ginevra schreef op 23-05-2024 om 11:29:

Een paar artikelen besteld bij Zalando, met de belofte "morgen in huis". Nu krijg ik elke dag een update met "het duurt wat langer, het duurt wat langer". En bij Pakket Volgen staat dan doodleuk dat PostNL het pakket nog niet gekregen heeft, dus dat het langer duurt zit bij Zalando zelf.

Ik ben helemaal voor duurzaam en dat het wat langer mag duren, het hoeft allemaal niet zo flitsend snel, maar Zeg Dat Dan vooraf . Nu zit ik elke dag te rekenen of ik thuis ben, of ik het buiten neer moet laten zetten, of welke buur het kan aannemen. Vertel me dan gewoon meteen dat het een week duurt, dan heb ik rust aan mijn hoofd.

Ja, maar dan ga je naar een ander die sneller levert.

rionyriony schreef op 23-05-2024 om 11:33:

Zit telkens te aarzelen of ik de nieuwe oordopjes zal terugsturen. Bij "noise cancelling" had ik toch wel de veronderstelling dat je de geluiden daarbuiten veel zachter of helemaal niet zou horen. Anderzijds is de geluidskwaliteit wel mooi. Maar in de praktijk grijp ik veel makkelijker naar de kant en klaar bedrade oortjes dan dat ik de bluetooth eerst moet gaan inschakelen. En als die dan zo weinig buitengeluiden tegengaan zie ik niet meer gebeuren dat ik ze ga gebruiken. Dus, terugsturen maar.

Misschien zeg ik iets waarvan je denkt; ja... duh! maar ik merk dat in mijn omgeving niet iedereen weet dat bij sommige koptelefoons je de noise cancelling functie apart moet aanzetten en dat die niet vanzelf aanstaat. Heb je dat geprobeerd?

Ginevra schreef op 23-05-2024 om 11:29:

Een paar artikelen besteld bij Zalando, met de belofte "morgen in huis". Nu krijg ik elke dag een update met "het duurt wat langer, het duurt wat langer". En bij Pakket Volgen staat dan doodleuk dat PostNL het pakket nog niet gekregen heeft, dus dat het langer duurt zit bij Zalando zelf.

Ik ben helemaal voor duurzaam en dat het wat langer mag duren, het hoeft allemaal niet zo flitsend snel, maar Zeg Dat Dan vooraf . Nu zit ik elke dag te rekenen of ik thuis ben, of ik het buiten neer moet laten zetten, of welke buur het kan aannemen. Vertel me dan gewoon meteen dat het een week duurt, dan heb ik rust aan mijn hoofd.

Zo herkenbaar en zwaar irritant! 

Ginevra schreef op 23-05-2024 om 11:29:

Een paar artikelen besteld bij Zalando, met de belofte "morgen in huis". Nu krijg ik elke dag een update met "het duurt wat langer, het duurt wat langer".

Volgende keer niet meer bestellen bij Zalando?    

Ginevra schreef op 23-05-2024 om 11:29:

Een paar artikelen besteld bij Zalando, met de belofte "morgen in huis". Nu krijg ik elke dag een update met "het duurt wat langer, het duurt wat langer". En bij Pakket Volgen staat dan doodleuk dat PostNL het pakket nog niet gekregen heeft, dus dat het langer duurt zit bij Zalando zelf.

Ik ben helemaal voor duurzaam en dat het wat langer mag duren, het hoeft allemaal niet zo flitsend snel, maar Zeg Dat Dan vooraf . Nu zit ik elke dag te rekenen of ik thuis ben, of ik het buiten neer moet laten zetten, of welke buur het kan aannemen. Vertel me dan gewoon meteen dat het een week duurt, dan heb ik rust aan mijn hoofd.

Helemaal mee eens, beter een langere, zekere wachttijd, dan een snelle levering beloven die niet gerealiseerd kan worden, met alle onzekerheid van dien! 

Uit onderzoek is bekend dat als de duur van de wachttijd niet bekend is, de wachttijd als langer wordt ervaren, dus dat komt er ook nog eens bij.

Beterlaat2021! schreef op 23-05-2024 om 12:12:

[..]

Volgende keer niet meer bestellen bij Zalando?

Ik denk eerder dat het bij post nl een zooitje is, ik zit met hetzelfde probleem. 

Broodjebrie schreef op 23-05-2024 om 12:14:

[..]

Ik denk eerder dat het bij post nl een zooitje is, ik zit met hetzelfde probleem.

Dit

Ik wacht sinds 13 mei op een brief die in de app staat, maar weet niet van wie. Daarnaast wacht ik op dozen voor terugzenden apparatuur provider, vanaf 2 mei, staan ook in de app, en inmiddels de opnieuw verzonden dozen ook.

Rugpijn. De combinatie  nieuwe baan en verbouwen  breekt me op nu.

Doemijdieglazenbol schreef op 23-05-2024 om 12:05:

[..]

Misschien zeg ik iets waarvan je denkt; ja... duh! maar ik merk dat in mijn omgeving niet iedereen weet dat bij sommige koptelefoons je de noise cancelling functie apart moet aanzetten en dat die niet vanzelf aanstaat. Heb je dat geprobeerd?

Bij de vorige, een van 25 jaar oud (Bose), zat er inderdaad een knop op waarmee je het aan en uit kon zetten, maar deze heeft het niet. Mogelijk dat dat via de app gaat, maar op  het bronapparaat, de laptop, kan je geen apps installeren. Deze was ook 15x zo goedkoop dus ik denk eigenlijk dat het niet kan voor die prijs.

Hij ligt hier al anderhalve week dus ik zit koortsachtig te denken: ga je deze vermoedelijk nog gebruiken? Ik heb nog geen enkele keer de aanvechting gehad om hem even te pakken.

PS: Je moest er twee keer op tikken; dat had ik niet uit de gebruiksaanwijzing begrepen. Dus het werkt nu toch. Maar ik hoor duidelijk nog achtergrondgeluiden en wat vreemde echo's. Voor zo'n goedkoop ding is hij best wel goed.

ik ben snotverkouden en voel me belabberd. Ik voel me zo beroerd dat ik me er echt ellendig van voel en wel kan janken. Ben ook echt super moe. 
nog 4 uur werken, dan heb ik weekend 

Yumi schreef op 23-05-2024 om 12:20:

[..]

Dit

Ik wacht sinds 13 mei op een brief die in de app staat, maar weet niet van wie. Daarnaast wacht ik op dozen voor terugzenden apparatuur provider, vanaf 2 mei, staan ook in de app, en inmiddels de opnieuw verzonden dozen ook.

Ik werk nu al bijna twee jaar niet bij PostNL, maar het was toen ook al een drama. Teveel post, te weinig werknemers. Vond het werk zelf erg leuk, maar er zit enorme tijdsdruk achter. 

Erger me aan juf van kind die de plank mis slaat. Kind heeft paniek aanval, want vader is in de buurt voor zusje. Het enige wat juf doet is bagitaliseren. Tja, dat valt niet goed bij een 12 jarige. Juf aan de telefoon of dochter naar huis mag, want ze krijgt dochter niet rustig en heeft nog een klas vol... Helemaal prima natuurlijk, maar hoorde er een verwijtende toon in. 
Blij als het einde schooljaar is met deze juf. Waarom niet er voor het kind zijn en naast het standpunt van kind gaan? Nee, zo vaak dat juffen dan het standpunt van vader in nemen. Hij bedoelt het niet slecht, hij wil je graag zien. Hou op, dit gaat over kind, die heeft het moeilijk. Die heeft er helemaal geen boodschap aan hoe vader zich voelt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.