Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 24-05-2024 om 16:02:

Mijn ergernis van vandaag is de regen. Zou gaan wandelen met iemand die in een mooie bosrijke omgeving woont maar het was echt niet te doen. Ben er wel naar toe gefietst compleet ingepakt in regenjas en broek en het was gezellig maar ik had echt zin om ff flink te lopen.

Het moet toch ooit eens een tijdje droog blijven..m

naar het noorden komen, wij hebben hier steeds prachtig weer  

Eens met Dolfje: regen! 😡
Meteen opgevolgd door ergernis nummer 2: buienradar!

Ik wilde zo graag na het thuiswerken vandaag een uurtje lopen (want het zou droog blijven, zei buienradar), maar het gaat ook vandaag niet zonder kletsnat te worden.

O, en nog eentje: buurman met de hele dag harde muziek, terwijl ik vandaag echt ingewikkelde casussen moest behandelen (daarom werkte ik thuis).
Heb als eerste uitgave oordopjes van mijn vakantiegeld besteld!

Ik heb weer een aanval van ziekte gekregen deze middag. Ik was toch totaal verrast weer. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het bij de eerste keer zou blijven dus dat was echt een klap.

Loulou39 schreef op 24-05-2024 om 17:47:

Eens met Dolfje: regen! 😡
Meteen opgevolgd door ergernis nummer 2: buienradar!

Ik wilde zo graag na het thuiswerken vandaag een uurtje lopen (want het zou droog blijven, zei buienradar), maar het gaat ook vandaag niet zonder kletsnat te worden.

Ja buienradar gaf hier aan vanaf 10:30 dus ik had gepland om 10 uur te vertrekken, nou mooi dat het hier om 9 uur al regende.

rionyriony schreef op 24-05-2024 om 17:52:

Ik heb weer een aanval van ziekte gekregen deze middag. Ik was toch totaal verrast weer. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het bij de eerste keer zou blijven dus dat was echt een klap.

Wat naar rionyriony, heel veel beterschap.

Auwereel schreef op 24-05-2024 om 18:13:

[..]

Wat naar rionyriony, heel veel beterschap.

Dank je; ik heb inmiddels toch iets gegeten en alles om me heen lijkt nu gelukkig bijna stil te staan. Ik loop nog onvast. De sis in mijn oor is wat zachter.

Dolfje schreef op 24-05-2024 om 18:08:

[..]

Ja buienradar gaf hier aan vanaf 10:30 dus ik had gepland om 10 uur te vertrekken, nou mooi dat het hier om 9 uur al regende.

Weet niet meer hoe laat het begon te regenen, maar koud en kil binnen, heb zelfs de verwarming  even omhoog gezet , en toen bedacht ik dat over een week of 5 de dagen al weer korter worden: Waar blijft de zomer Grootste ergernis dus, de zomer die op zich laat wachten

rionyriony schreef op 24-05-2024 om 18:33:

[..]

Dank je; ik heb inmiddels toch iets gegeten en alles om me heen lijkt nu gelukkig bijna stil te staan. Ik loop nog onvast. De sis in mijn oor is wat zachter.

Als ik het goed heb, dan klaag je al langer over oorsuizen en duizelig zijn, ben je hiervoor al eens naar de huisarts geweest? 

nlies schreef op 24-05-2024 om 18:40:

[..]

Weet niet meer hoe laat het begon te regenen, maar koud en kil binnen, heb zelfs de verwarming even omhoog gezet , en toen bedacht ik dat over een week of 5 de dagen al weer korter worden: Waar blijft de zomer Grootste ergernis dus, de zomer die op zich laat wachten

Ben bijna jaloers om koud binnen (kil niet uiteraard).

Het is hier zo warm!

Aan die k*thormonen. Ben aan de pil gegaan omdat mijn cyclus zo kort was en de PMS niet te harden, maar nu lijkt vooral de PMS erger en langer :’-( Ik moet t vast nog een maand de tijd geven maar het is zo naar

Moosey schreef op 24-05-2024 om 19:21:

Aan die k*thormonen. Ben aan de pil gegaan omdat mijn cyclus zo kort was en de PMS niet te harden, maar nu lijkt vooral de PMS erger en langer :’-( Ik moet t vast nog een maand de tijd geven maar het is zo naar

Ik vond de pil echt ellendig. Toen ik ermee stopte merkte ik echt verschil,  heel bizar.

Ik heb het heel lang zonder gedaan, maar had het laatste jaar een cyclus van 21 dagen, waarvan 6 dagen ongesteld + 3 dagen PMS. Dus telkens minder dan 2 weken zonder gedonder. Dacht dat ik dan wellicht maar beter in elk geval die cyclus kon oprekken dmv de pil, en het leek me ook dat ik minder last van PMS zou hebben als ik geen eisprong meer had. Maar vooralsnog was de theorie leuker dan de praktijk..

Ik was afgelopen jaar in december met de pil gestopt want bijna 50, nou ik werd gillend gek. Ik slaap nog steeds niet al te best en veel hoofdpijn maar die 2 maanden elke nacht meerdere zweetaanvallen dat het leek of ik 40 graden koorts had waren echt hel  dus ik ben snel weer begonnen. Overlegd met de huisarts en hoef geen stopweek in te lassen maar om doorbraak bloedingen te voorkomen tijdens vakanties doe ik dat wel, nou hup terug is het nachtzweten en migraine.
Echt ik zal blij zijn als dat allemaal voorbij is.

Loulou39 schreef op 24-05-2024 om 19:19:

[..]

Ben bijna jaloers om koud binnen (kil niet uiteraard).

Het is hier zo warm!

Ruilen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.