Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 10-05-2024 om 09:30:

[..]

Israël heeft mooi liedje.


Ja was een prima liedje verder.


kerst schreef op 10-05-2024 om 09:30:

[..]

Israël heeft mooi liedje.

Ik heb menstruatie die niet doorzet.

Zonder 1000 mg paracetamol slaap ik slecht.

Nu geeft de apotheek aan dat elke dag 1000 mg paracetamol niet goed is, dus ik probeer het zo kort mogelijk te nemen.

Het advies om niet elke dag 1000 mg paracetamol te nemen, is dat voor jou of is dit een algemeen advies? 

Dat ik al de hele ochtend een oorwurm heb....Euro euro euro papapa    Waar komt die nou weer vandaan?

Aan dit voorval :  mijn gewoonte is, als ik iemand tegenkom die met een telefoon in zijn hand aan het verkeer deelneemt, te zeggen :  160 euro!!.
Dat wíl wel eens helpen....

Gisteren, een puber op een (elektrisch) stepje met  een (goudkleurige) telefoon in zijn hand. Dus, ik zeg :  160 euro!

Zijn antwoord was :  'dat is kleingeld mevrouw, dat is kleingeld'.

Waar gaat deze wereld naartoe? 




Beterlaat2021! schreef op 10-05-2024 om 11:44:

Aan dit voorval : mijn gewoonte is, als ik iemand tegenkom die met een telefoon in zijn hand aan het verkeer deelneemt, te zeggen : 160 euro!!.
Dat wíl wel eens helpen....

Gisteren, een puber op een (elektrisch) stepje met een (goudkleurige) telefoon in zijn hand. Dus, ik zeg : 160 euro!

Zijn antwoord was : 'dat is kleingeld mevrouw, dat is kleingeld'.

Waar gaat deze wereld naartoe?




of hij was rapper van tong dan jij had gedacht. Waarom zal je zoiets ook roepen? 

Aan mensen die nu allemaal commentaar op het songfestival hebben, terwijl er genoeg 'normale' nummers zijn en er zijn idd nummers die afwijken. Maar als je er niets aan vindt, dan kijk je niet en stop dan ook met commentaar leveren.

Dat de dag lang lijkt te duren.

En: er is weer niets van mijn gading op tv. Morgen ook niet; de ene film heb ik te vaak gezien en de andere daar spelen teveel hoofdpersonen in mee. Ik heb al vijf opgeslagen films bekeken en het einde van mijn voorraad is in zicht.

Beterlaat2021! schreef op 10-05-2024 om 11:44:

Aan dit voorval : mijn gewoonte is, als ik iemand tegenkom die met een telefoon in zijn hand aan het verkeer deelneemt, te zeggen : 160 euro!!.
Dat wíl wel eens helpen....

Gisteren, een puber op een (elektrisch) stepje met een (goudkleurige) telefoon in zijn hand. Dus, ik zeg : 160 euro!

Zijn antwoord was : 'dat is kleingeld mevrouw, dat is kleingeld'.

Waar gaat deze wereld naartoe?




Hij had gewoon teveel video's van influencers gezien die hun inkomen verdienen met het lokken van mensen naar de illusie van het verdienen van veel en makkelijk geld. Die kinderen gaan dat dan geloven.

Yumi schreef op 10-05-2024 om 10:39:

[..]

Het advies om niet elke dag 1000 mg paracetamol te nemen, is dat voor jou of is dit een algemeen advies?

Algemeen advies, maar geldt dus voor langdurig gebruik.


Ik erger me beetje aan het geleuter van de onderburen buiten. Alcohol erbij dus word luidruchtig.Mijn siamees vindt de onderburen interessant ,heeft hij wat te kijken vanaf het balkon 😉

kerst schreef op 10-05-2024 om 14:03:

[..]



Mijn siamees vindt de onderburen interessant ,heeft hij wat te kijken vanaf het balkon 😉

Dat is dan wel weer leuk.

Ik erger me aan mijn zware gemoed op moment. Moet ook ongesteld worden maar ik maak me zorgen om alles, de wereld die steeds instabieler wordt, het klimaat wat niet mee helpt aan een stabiele wereld, een rechtse regering die het niet stabieler gaat maken en wat voor gevolgen dat heeft voor de lhbtiqa+ gemeenschap waar ik toe behoor enzenz, mijn hoofd haalt er van alles bij. Ik weet wel wat het triggert (zeer onveilige jeugd) maar ik wil er niet aan toegeven. 

stokstaart schreef op 10-05-2024 om 14:23:

Ik erger me aan mijn zware gemoed op moment. Moet ook ongesteld worden maar ik maak me zorgen om alles, de wereld die steeds instabieler wordt, het klimaat wat niet mee helpt aan een stabiele wereld, een rechtse regering die het niet stabieler gaat maken en wat voor gevolgen dat heeft voor de lhbtiqa+ gemeenschap waar ik toe behoor enzenz, mijn hoofd haalt er van alles bij. Ik weet wel wat het triggert (zeer onveilige jeugd) maar ik wil er niet aan toegeven.

ach Stokstaart 

je bent niet alleen stokstaart. 🌸

Vandaag ergerden de mensen in de Action mij. Echt, allemaal. Ga naar huis! Ga in de zon zitten! Wat moeten jullie in die meuk winkel? Kssssst ga jezelf eens douchen vieze stinkerds: een mix van zweet en sigarettenrook, blegh. En dat alles heb ik doorstaan voor een paar opbergboxjes voor het vogelvoer.
En ergernis nummer 2 is wat ik niet nodig had, maar toch kocht: deurstopper want leuk velours+kwastje, tandenragertjes want 99 cent 🦷, luchtverfrisser want er zit een schattig keramieken citroentje op (ook in aardbei en meloen) 🍋 , flesje lijm 🤦 .
Echt, heel gevaarlijk die winkel. 

Doemijdieglazenbol schreef op 10-05-2024 om 15:04:

je bent niet alleen stokstaart. 🌸

Nee zeker niet 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.