Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


DGHK schreef op 09-05-2024 om 15:11:

Man is met dochter op stap. Ik heb een vriendin op bezoek. Lekker drinken en hapjes gehaald. Lekker buiten zitten. Zitten net 5 minuten in het zonnetje. Kunnen we elkaar niet meer verstaan door wederom keiharde muziek ergens bij buren vandaan.
Doe toch normaal.

Dit is zo stom! Echt asociaal..

HAHA!wait..what schreef op 09-05-2024 om 21:48:

[..]

Thanks! Zo ben ik inderdaad de dag redelijk doorgekomen Morgen fysio (afspraak stond al want ik ga al jaren lang 2 x per week ). Misschien dat hij nog wat tips heeft of er wat aan kan doen

Fijn! En succes!

Ik kan niet slapen. Ben zo moe en het lukt niet.

Ik sliep ook niet optimaal vannacht. Ik was om half vier wakker, of mogelijk eerder, met licht geruis (toch weer) in mijn oren. Ik bedacht allerlei redenen daarvan.

Om vijf uur zat ik dus al weer aan de eerste koffie. De vreselijke ME-aanval van gisteravond speelt me nog parten. Ik heb een beurse romp.

Netherfield schreef op 09-05-2024 om 21:16:

[..]

Mijn werklaptop gaat elke dag uit zichzelf op Engels. Dan doet het €-teken het niet en ik krijg ipv ë “e. Heel irritant. En het schijnt niet anders te kunnen.

Ik heb ook weleens het probleem gehad dat direct na de set-up van een nieuwe Windows 10 laptop sommige tekens anders waren dan wat er op de toetsen stond. Ik heb toen met Google opgezocht hoe je dat kon veranderen. Vermoedelijk kwam ik uit op de hulppagina's van Microsoft. Ik weet mijn zoektermen niet meer, is te lang geleden, en ik weet niet of jij een ander probleem hebt dan ik toen.


Ik denk dat het problematisch was voor Windows 10 de combinatie QWERTY, Engels-Amerikaans toetsenbord, numerieke toetsen (anders dan vroeger heb je tegenwoordig een zinloos blokje numerieke toetsen aan de rechterkant) en Engelstalig. Ik zet hem altijd op Engelstalig omdat ik nooit heb kunnen wennen aan Nederlandse vertalingen van computertermen.

Vanochtend om 5.10 uur wakker. Blijven liggen, te warm, deken weg, deken terug, nog niet slapen, steeds op m'n telefoon kijken naar de tijd en toen van ellende maar om 6.15 opgestaan. Gaat lekker zo. En het is niet dat ik niet moe ben ofzo...

Ik ben ook alweer ff wakker. Schrok telkens wakker.

rionyriony schreef op 09-05-2024 om 18:36:

[..]

Da's toch goed? Is ie bij mij ook. Altijd geweest ook. Staan de letters dan niet meer op de goede plek?

Als je Belgisch bent en een Azerty- keyboard hebt misschien niet.

De letters wel, maar alle tekens zitten (zaten) op een andere plek dan waar ze horen volgens de toetsen.

Andere ergernis is dat het op het Songfestival topic de hele tijd over Israël gaat ipv van over de acts.  

Dolfje schreef op 10-05-2024 om 07:45:

Andere ergernis is dat het op het Songfestival topic de hele tijd over Israël gaat ipv van over de acts.

waar? Op het andere forum? Hier iig niet

Friezinnetje schreef op 10-05-2024 om 08:02:

[..]

waar? Op het andere forum? Hier iig niet

Ja sorry op het andere forum. Ben niet helemaal helder vandaag.

Dolfje schreef op 10-05-2024 om 08:04:

[..]

Ja sorry op het andere forum. Ben niet helemaal helder vandaag.

ik dacht al, heb ik dat gemist dan. 

Hoop dat je helderder wordt vandaag  

Friezinnetje schreef op 10-05-2024 om 08:04:

[..]

ik dacht al, heb ik dat gemist dan.

Hoop dat je helderder wordt vandaag

Ik hoop het ook. Beetje stomme dag gehad gisteren en niet zo goed geslapen.

Dolfje schreef op 10-05-2024 om 07:45:

Andere ergernis is dat het op het Songfestival topic de hele tijd over Israël gaat ipv van over de acts.

Israël heeft mooi liedje.

Ik heb menstruatie die niet doorzet.

Zonder 1000 mg paracetamol slaap ik slecht.

Nu geeft de apotheek aan dat elke dag 1000 mg paracetamol niet goed is, dus ik probeer het zo kort mogelijk te nemen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.