Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


dat het blijkbaar een vrije dag is ofzo. Ik dacht dat alleen gister een speciale dag was. De speelzaal was dicht en ik kon het niet terugvinden en stond voor dichte deur.

Moederkareltje schreef op 10-05-2024 om 15:18:

dat het blijkbaar een vrije dag is ofzo. Ik dacht dat alleen gister een speciale dag was. De speelzaal was dicht en ik kon het niet terugvinden en stond voor dichte deur.

Vermoedelijk een brugdag, dus. Wel irritant dat er dan niet over gecommuniceerd wordt!

Moederkareltje schreef op 10-05-2024 om 15:18:

dat het blijkbaar een vrije dag is ofzo. Ik dacht dat alleen gister een speciale dag was. De speelzaal was dicht en ik kon het niet terugvinden en stond voor dichte deur.

De meeste instellingen zijn vrij de dag na Hemelvaart 

Moet zeggen dat ikzelf ooit ook wel eens voor een dichte deur heb gestaan, omdat ze wel ergens in een agenda die dag vrij hadden staan, maar dit niet duidelijk naar de ouders gecommuniceerd was

voor iedereen die mijn post herkenbaar vindt   
Fijn dat ik niet alleen ben maar heel rot voor jullie! 

kerst schreef op 10-05-2024 om 14:03:

[..]

Algemeen advies, maar geldt dus voor langdurig gebruik.


Ik erger me beetje aan het geleuter van de onderburen buiten. Alcohol erbij dus word luidruchtig.Mijn siamees vindt de onderburen interessant ,heeft hij wat te kijken vanaf het balkon 😉

Ik gebruik het helaas langdurig, ivm met rugklachten, huisarts wil me aan de oxycodon, dat wil ik niet... maar moet wel iets.

Zie het helemaal voor me, de ergernis die toch een beetje afgezwakt wordt door de Siamees

Oorsuizen is terug, met een dikke kaak deze keer.

Het moet je wel hebben, rionyriony, sterkte... 

Dank je!

rionyriony schreef op 04-05-2024 om 17:45:

Ik weet niet hoe lang dit is, maar ik kreeg direct nadat ik stevig op iets kauwde en toen plotseling felle kaakpijn kreeg, last van een ziek wattenhoofd en hevige tinnitus. Het blijft maar duren.

Dat wat die wetenschapper op de radio zei, dat tinnitus eigenlijk tussen je oren zit (psychisch is) is dus niet waar. Het voelt of iemand me een dreun tegen mijn oor heeft gegeven.

Beetje late reactie maar mijn tinnitus komt door een verhoogde hersendruk waardoor de ader die  langs mijn oor loopt onder druk staat en ik dus steeds mijn hartslag als een woosh, woosh, woosh in mijn oor hoor. Als ik mijn kaak aanspan wordt het erger. 

Mijn vader heeft het nadat zijn kaak doormidden us gezaagd. 

kerst schreef op 08-05-2024 om 19:31:

Er zit een scheurtje in mijn duimnagel..
Dat doet enorm zeer, als ik met de duim ergens blijft haken is het net of de hele nagel eraf getrokken wordt.
Net maar kunstnagel over de duim geplakt.
En ik gebruik dagelijks nagelolie, slik biotine, maar helpt niks.Ook nagelverharder heeft niet geholpen. Mijn hoop is nu gevestigd op Care and repair spul van de Kruitvat
En anders maar Biap.

Misschien ben ik mosterd maar wat heel goed werkt is het repararen met een stukje ‘stof’ van een theezakje of een laagje gaas van het kussentje van een pleister.  

SuzyQFive schreef op 11-05-2024 om 09:20:

[..]

Misschien ben ik mosterd maar wat heel goed werkt is het repararen met een stukje ‘stof’ van een theezakje of een laagje gaas van het kussentje van een pleister.

Bedankt, dat is ook een goed idee.

SuzyQFive schreef op 11-05-2024 om 09:11:

[..]

Beetje late reactie maar mijn tinnitus komt door een verhoogde hersendruk waardoor de ader die langs mijn oor loopt onder druk staat en ik dus steeds mijn hartslag als een woosh, woosh, woosh in mijn oor hoor. Als ik mijn kaak aanspan wordt het erger.

Mijn vader heeft het nadat zijn kaak doormidden us gezaagd.

Bedankt voor je reactie. Ik heb haast nooit last van tinnitus, anders dan tijdens luchtweginfecties.

Omdat het plotseling ontstaan is na stevig kauwen op iets denk ik dat het daardoor komt. Als ik mijn kaak beweeg hoor ik ook een hoop geknars en gekraak. Mogelijk is niet de pijnlijke kauwspier de enige oorzaak (misschien hooikoorts?) dus ik wacht het verloop nog verder af voordat ik de huisarts consulteer.

Het eet niet lekker. Noten kan ik wel vergeten voorlopig. Of ik moet ze malen.

De ficus benjamina in de hoek heeft uitbreiding van zijn horizontale leefruimte aangevraagd, Hij heeft vooral last van een lamp.

Zal eens kijken of ik zijn takken een beetje kan opbinden met kabelbinders zodat hij zijn bladeren niet brandt.

Toch wel raar die geheimzinnigheid over de reden dat de Nederlandse deelnemer mogelijk gediskwalificeerd wordt.

rionyriony schreef op 11-05-2024 om 10:03:

Toch wel raar die geheimzinnigheid over de reden dat de Nederlandse deelnemer mogelijk gediskwalificeerd wordt.

Ik vind het ook raar. Als ie echt iets ergste gedaan zou hebben lijkt het me toch dat ie allang eruit zou zijn gegaan? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.