Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 27-04-2024 om 19:29:

[..]

Het is een kwestie van smaak of er iets is op t.v. natuurlijk. Wij kijken vanavond een opgenomen aflevering van Harry Wild en daarna Even tot hier. Prima avond wat mij betreft.

Dat is waar.

Ik heb de hik 😂

stokstaart schreef op 27-04-2024 om 22:23:

Ik heb de hik 😂

Ooh irritant! Al geprobeerd 3 keer achter elkaar te slikken?

Broodjebrie schreef op 27-04-2024 om 22:30:

[..]

Ooh irritant! Al geprobeerd 3 keer achter elkaar te slikken?

Ik las stikken  dacht al hoe dan..

Tijd om naar bed te gaan. 

Ij

stokstaart schreef op 27-04-2024 om 22:23:

Ik heb de hik 😂

Inademen en " hik spik sprauw ik geef de hik aan jou " 3 x achterelkaar zeggen.*

*garantie tot aan de deur 

rooiekater schreef op 27-04-2024 om 23:07:

[..]

Ik las stikken dacht al hoe dan..

Tijd om naar bed te gaan.

Ij

Haha 😂 

Dolfje schreef op 27-04-2024 om 19:12:

Wij waren op een Koningsdag festival, bij de ene bar kon je gewoon een pinnen en geen recycle munt. Bij de volgende moest je weer munten, pardon tokens, kopen. Dus eerst in de ene rij en dan naar de volgende. Wc was een halve munt.
Bij een andere moest je 1€ per beker extra betalen voor het plastic maar die kreeg je dus niet terug als je de beker inleverde.
Echt kom op mensen, dit was allemaal op een oppervlakte van nog geen kilometer lang en geen 500 meter breed.

Kop van Noord-Holland? Stond een heel artikel in de krant erover.

rionyriony schreef op 27-04-2024 om 19:28:

Tjeez, weer niks op tv. Allemaal actiefilms, comedy, avontuur, thrillers en daar kijk ik niet naar. Maar in die genres hebben ze het voor het uitkiezen. Zondag ComedyCenter is het eerstvolgende wat ergens op lijkt, maar die is eerder uitgezonden en toen ben ik gestopt met kijken dus kennelijk was hij niet zo goed.

Ik heb nog een halve film die gestreamd wordt en daarna is het op. Ga verder dan maar weer kijken naar How Do They Do It. o.i.d. Of die Griek.

Wij zijn maar Police Acedemy gaan kijken. Dom vermaak maar toch nog wel grappig. 

En on topic: een famiielid met een kort lontje.

Dolfje schreef op 28-04-2024 om 01:14:

[..]

Inademen en " hik spik sprauw ik geef de hik aan jou " 3 x achterelkaar zeggen.*

*garantie tot aan de deur

geef de hik aan een andere man die het beter verdragen kan 

lientje69 schreef op 28-04-2024 om 08:55:

[..]

Kop van Noord-Holland? Stond een heel artikel in de krant erover.

Nee Brabant 

Ik heb een nieuwe keuken.  Hij is bijna klaar. Vanmorgen  ging ik croissants  maken. Het is duidelijk  dat mijn oude oven na 33 jaar wel helemaal  af was en het noet zo goed meer deed. Ik had al snel zwarte croissants....
Moet weer even opnieuw  leren  koken nu met inductie ipv gas en een oven die het een stuk beter doet.

lientje69 schreef op 28-04-2024 om 09:55:

Ik heb een nieuwe keuken. Hij is bijna klaar. Vanmorgen ging ik croissants maken. Het is duidelijk dat mijn oude oven na 33 jaar wel helemaal af was en het noet zo goed meer deed. Ik had al snel zwarte croissants....
Moet weer even opnieuw leren koken nu met inductie ipv gas en een oven die het een stuk beter doet.

Ik heb nu 1,5 jaar inductie en heb nog steeds spijt dat mijn gasfornuis weg is  . Ik kan echt niet fatsoenlijk koken op die plaat....

_Audrey schreef op 28-04-2024 om 10:50:

[..]

Ik heb nu 1,5 jaar inductie en heb nog steeds spijt dat mijn gasfornuis weg is . Ik kan echt niet fatsoenlijk koken op die plaat....

Heb er eergisteren  voor het eerst een volledige maaltijd  op gekookt. Ging goed verder, was ook goed te eten. Maar erg zoeken  naar de juiste instellingen om alles op dezelfde tijd klaar te hebben en  hoe lang ik van te voren de boel moet opzetten. Met gas wist ik dat precies. Zal wel wennen denk hoor.

_Audrey schreef op 28-04-2024 om 10:50:

[..]

Ik heb nu 1,5 jaar inductie en heb nog steeds spijt dat mijn gasfornuis weg is . Ik kan echt niet fatsoenlijk koken op die plaat....

Ik vind koken op inductie erg fijn! De temperatuur blijft heel constant en is eenvoudig te reguleren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.