Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Sinds Odido Tele 2 heeft overgenomen, veel Wifi storingen..

aan de mafketels in Amsterdam  tis weer goed te merken, en de drukte blij dat ik thuis ben 

Het begon inderdaad al aan het einde van de middag. Ik stond op een station me af te vragen waarom er zoveel lawaaierige mannen veel te veel ruimte in stonden te nemen, zich te gedragen als pubers, roken midden op het perron. Heb zelfs nog het programma van de arena, ziggo dome en afas er op na geslagen en toen pas realiseerde ik me; o ja, koningsnacht.
Dan komen al die mensen die altijd zeiken op de stad ineens zich heel naar gedragen in diezelfde stad. Zo jammer. (Ja, ik houd wel van een feestje, maar die is excessief. Mensen komen hier naartoe om zich (agressief) te misdragen. Met voorbedachte rade. En daar zit ik niet op te wachten).

Dit soort idiotie bijvoorbeeld: https://www.at5.nl/artikelen/226368/man-valt-meerdere-verdiepingen-naar-beneden-na-beklimming-westertoren

gewoon niet doen, sukkels. Drink minder, slik of snuif minder, wees gewoon niet zo’n eikel. 

Ja natuurlijk voel ik ook medelijden. Maar ook irritatie. 

Doemijdieglazenbol schreef op 27-04-2024 om 00:41:

Het begon inderdaad al aan het einde van de middag. Ik stond op een station me af te vragen waarom er zoveel lawaaierige mannen veel te veel ruimte in stonden te nemen, zich te gedragen als pubers, roken midden op het perron. Heb zelfs nog het programma van de arena, ziggo dome en afas er op na geslagen en toen pas realiseerde ik me; o ja, koningsnacht.
Dan komen al die mensen die altijd zeiken op de stad ineens zich heel naar gedragen in diezelfde stad. Zo jammer. (Ja, ik houd wel van een feestje, maar die is excessief. Mensen komen hier naartoe om zich (agressief) te misdragen. Met voorbedachte rade. En daar zit ik niet op te wachten).

Komt me bekend voor, maar dan op een andere tijd in het jaar .. ohja dan heet het carnaval en komen ze vanuit het westen naar het zuiden om ..ja vul maar in

Chiquita schreef op 27-04-2024 om 10:44:

[..]

Komt me bekend voor, maar dan op een andere tijd in het jaar .. ohja dan heet het carnaval en komen ze vanuit het westen naar het zuiden om ..ja vul maar in

Vreselijk lijkt me dat. 

Aan mijn eigen extreme luiheid er komt gewoon niks uit mijn handen vandaag. 

rionyriony schreef op 25-04-2024 om 18:23:

Ik had vieze donkere grote vlekken op mijn muur en die dacht ik even over te gaan schilderen in een uurtje maar het is een hele middag geworden en na vier keer overschilderen zie je ze nog steeds. Dus ik ben er voorlopig niet van af. Tegenvaller. Ik wist dat het geen erg goed dekkende muurverf was maar na vier keer zie ik het einde nog niet dichtbij. Voorlopig heb ik alles opgeborgen en bekijk het later wel.

Ben moe - net een leeggelopen ballon.

Misschien ben ik mosterd inmiddels maar eerst met lakverf erover, dan isoleer je de vlek. 

We stonden bij een café en zagen op het bord tosti staan.
En de prijs 6,50, wat krijg je er dan wel niet bij??? 
Hoofdprijs omdat de koning langs kwam?

SuzyQFive schreef op 27-04-2024 om 15:56:

[..]

Misschien ben ik mosterd inmiddels maar eerst met lakverf erover, dan isoleer je de vlek.

Het zijn zeven lagen geworden. Zulke beroerde verf was het. Goedkoop, duurkoop, maar het had de goede kleur toen ik het uitkoos.

Mama-Inge schreef op 27-04-2024 om 18:04:

We stonden bij een café en zagen op het bord tosti staan.
En de prijs 6,50, wat krijg je er dan wel niet bij???
Hoofdprijs omdat de koning langs kwam?

Oh dat is normaal hoor, ik was vorig jaar in Arnhem en wilde een tosti bestellen. 6,70 voor een tosti ham/kaas. 

In mijn woonplaats betaal ik hier ongeveer 3,50 voor een tosti. 

Mama-Inge schreef op 27-04-2024 om 18:04:

We stonden bij een café en zagen op het bord tosti staan.
En de prijs 6,50, wat krijg je er dan wel niet bij???
Hoofdprijs omdat de koning langs kwam?

vorige week in een eethuisje met vriendin en kind wat gegeten. Op de kaart voor kinderen, 1 sneetje brood met jam, chocopasta of kaas € 4,50 of een kindertosti van € 5,75... de "volwassen" tosti was daar ook € 6,50. Dit zijn de prijzen waarvoor de koning niet langs hoeft te komen

Wij waren op een Koningsdag festival, bij de ene bar kon je gewoon een pinnen en geen recycle munt. Bij de volgende moest je weer munten, pardon tokens, kopen.  Dus eerst in de ene rij en dan naar de volgende. Wc was een halve munt. 
Bij een andere moest je 1€ per beker extra betalen voor het plastic maar die kreeg je dus niet terug als je de beker inleverde.
Echt kom op mensen, dit was allemaal op een oppervlakte van nog geen kilometer lang en geen 500 meter breed. 

Tjeez, weer niks op tv. Allemaal actiefilms, comedy, avontuur, thrillers en daar kijk ik niet naar. Maar in die genres hebben ze het voor het uitkiezen. Zondag ComedyCenter is het eerstvolgende wat ergens op lijkt, maar die is eerder uitgezonden en toen ben ik gestopt met kijken dus kennelijk was hij niet zo goed.

Ik heb nog een halve film die gestreamd wordt en daarna is het op. Ga verder dan maar weer kijken naar How Do They Do It. o.i.d. Of die Griek.

rionyriony schreef op 27-04-2024 om 19:28:

Tjeez, weer niks op tv. Allemaal actiefilms, comedy, avontuur, thrillers en daar kijk ik niet naar. Maar in die genres hebben ze het voor het uitkiezen. Zondag ComedyCenter is het eerstvolgende wat ergens op lijkt, maar die is eerder uitgezonden en toen ben ik gestopt met kijken dus kennelijk was hij niet zo goed.

Ik heb nog een halve film die gestreamd wordt en daarna is het op. Ga verder dan maar weer kijken naar How Do They Do It. o.i.d. Of die Griek.

Het is een kwestie van smaak of er iets is op t.v. natuurlijk. Wij kijken vanavond een opgenomen aflevering van Harry Wild en daarna Even tot hier. Prima avond wat mij betreft.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.