Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 26-04-2024 om 08:42:

Mijn ooglid trilt. Dat is irritant en vermoeiend.

Kan ik soms ook last van hebben aan het eind van de dag...

Sterkte Dolfje  

Dankjewel allemaal.

Om ff een echte ergernis te spuien, waarom stinken sommige mensen in de sportschool zo? Echt net weer iemand naast mij op de loopband die zo naar oud zweet rook 
Gooi die kleren in de was en ga douchen.

sterkte Dolfje 

Gisteren met de nette kleren en het regenpak 25 km gefietst naar en terug van een theatervoorstelling. (Je moet iets als je niet mag auto rijden) Heb nu toch wel flink zadelpijn. Mijn normale ritjes zijn maximaal 10 km enkele reis en dan meestal bij de langste rit een pauze van 3 uur. Niet fijn dit. 

Gisteren een aangekondigde onderbreking van de stroomvoorziening vanwege werkzaamheden. Duurde een uur langer dan gepland. Vandaag een stroomstoring. Verwachte eindtijd 14 uur. Heeft de netwerkleverancier de klok nog wintertijd staan of zo?

stomme luilak plannen hopelijk word het geen landelijk nieuws dat de jongeren totaal los gaan. 

rooiekater schreef op 26-04-2024 om 14:53:

stomme luilak plannen hopelijk word het geen landelijk nieuws dat de jongeren totaal los gaan.

Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.

Dolfje schreef op 26-04-2024 om 15:48:

[..]

Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.

Ik ook niet.

rooiekater schreef op 26-04-2024 om 14:53:

stomme luilak plannen hopelijk word het geen landelijk nieuws dat de jongeren totaal los gaan.

Dan had ik wijs geweest en er hier geen melding van gemaakt.  Kan mij zo voorstellen dat mensen nu nieuwsgierig worden en actief gaan zoeken. Waardoor het groter wordt dan bedoeld.

Bakblik schreef op 26-04-2024 om 16:11:

[..]

Dan had ik wijs geweest en er hier geen melding van gemaakt. Kan mij zo voorstellen dat mensen nu nieuwsgierig worden en actief gaan zoeken. Waardoor het groter wordt dan bedoeld.

Er zijn op meer plekken komende nacht luilak. 

Luilak word op de meeste plekken met Pinksteren gedaan. Hier op de ochtend voor koningsdag. Met zoveel mogelijk herrie in de vroege ochtend door de straten heen.

Nog nooit van gehoord. Irritant die herrie.

Dolfje schreef op 26-04-2024 om 17:06:

Nog nooit van gehoord. Irritant die herrie.

Heb er zelf ook aan mee gedaan  heel braaf met blikjes achter mijn fiets 

Of met pannendeksels. 

Ik heb kleuren staan mengen op het aanrecht maar het wou allemaal maar niet lukken. Ik heb er maar genoegen mee genomen. Het was de moeite niet zo waard. Ben veel te lang bezig gebleven.

En dat mijn dure tandenborstel leeg bleek en alleen rood knipperde toen ik hem op wou pakken om mijn tanden te poetsen. Gisteravond nog opgeladen. Toen ik mijn reservetandenborstel aan wou zetten bleek ook die leeg.

Bericht op lokale fb-pagina van iemand die zijn kat dood heeft teruggevonden zonder uiterlijke verwondingen. Kan gebeuren, maar vervolgens melding van iemand anders in dezelfde straat dat hij dit jaar drie katten is verloren. 
Denk dat er iemand met gif zit te spelen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.