Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik had vieze donkere grote vlekken op mijn muur en die dacht ik even over te gaan schilderen in een uurtje maar het is een hele middag geworden en na vier keer overschilderen zie je ze nog steeds. Dus ik ben er voorlopig niet van af. Tegenvaller. Ik wist dat het geen erg goed dekkende muurverf was maar na vier keer zie ik het einde nog niet dichtbij. Voorlopig heb ik alles opgeborgen en bekijk het later wel.

Ben moe - net een leeggelopen ballon.

ik heb de laatste tijd weer meer last van hooikoorts   

Beterschap Bailey en Broodjebrie ook met hooikoorts.

Ik erger me ( zoals zo vaak en het is volkomen nutteloos) aan het weer en de weersvoorspellingen. Heb zin om zaterdag lekker in het zonnetje te proosten op de koning en her en der wat muziek te luisteren, beetje mensen kijken etc maar je kan in dit land gewoon nooit eens iets echt plannen of je op verheugen.

Oh en morgen is ook een schijtdag want mijn zus zou 47 geworden zijn. Ze is al bijna 30 jaar geleden overleden en alhoewel het heftigste verdriet al jaren weg is lijkt het gemis hoe ouder ik word alleen maar groter te worden.

Dolfje schreef op 25-04-2024 om 20:23:

Beterschap Bailey en Broodjebrie ook met hooikoorts.

Ik erger me ( zoals zo vaak en het is volkomen nutteloos) aan het weer en de weersvoorspellingen. Heb zin om zaterdag lekker in het zonnetje te proosten op de koning en her en der wat muziek te luisteren, beetje mensen kijken etc maar je kan in dit land gewoon nooit eens iets echt plannen of je op verheugen.

Oh en morgen is ook een schijtdag want mijn zus zou 47 geworden zijn. Ze is al bijna 30 jaar geleden overleden en alhoewel het heftigste verdriet al jaren weg is lijkt het gemis hoe ouder ik word alleen maar groter te worden.

Dank je wel.

Jij sterkte morgen

Broodjebrie schreef op 25-04-2024 om 21:21:

[..]

Dank je wel.

Jij sterkte morgen

Dankjewel 

Bedankt Broodjebrie en Dolfje.

Sterkte met je hooikoorts Broodjebrie, dat kan heel vervelend zijn.

Dolfje  Sterkte vandaag. 

Dat schoonouders menen dat wij een zee van ruimte hebben en hun overtollige spullen wel hierheen kunnen 
En man maar weer een aanhanger met spul gaat halen dit weekend 
Zeg gewoon nee, we hebben geen ruimte 

Mama-Inge schreef op 26-04-2024 om 05:54:

Dat schoonouders menen dat wij een zee van ruimte hebben en hun overtollige spullen wel hierheen kunnen
En man maar weer een aanhanger met spul gaat halen dit weekend
Zeg gewoon nee, we hebben geen ruimte

Gelijk doorrijden naar de Kringloop?

Bailey26 schreef op 26-04-2024 om 05:20:

Bedankt Broodjebrie en Dolfje.

Sterkte met je hooikoorts Broodjebrie, dat kan heel vervelend zijn.

Dolfje Sterkte vandaag.

Thx, ja ik had er vroeger ook veel last van. Toen medicatie gekregen en dat scheelde al veel. De jaren erna nad ik het idee dat de hooikoorts minder werd dus ben toen gestopt met de medicatie. Echter heb ik het idee dat het sinds vorig jaar weer erger word. Toch maar weer de huisarts gaan bellen denk ik..

dat ik steeds zo vroeg wakker ben. Slaap wel diep, maar 6,5 uur is te kort voor mij. 

Nou maar meteen begonnen met het kijken van oude foto's en eerste huilbui is een feit. Ik denk dat ik haar nu ook zo mis vanwege de moeilijke relatie met mijn moeder. Kan dat met niemand delen. Tuurlijk heb goede vrienden en man maar dat is toch altijd anders. 

Nou  nu ff ontbijt maken en dan ga ik naar de sportschool. Moet wel in beweging blijven want nog steeds pijn in heup /been rug. En dit grijze schijtweer helpt ook niet echt mee voor mijn gemoedstoestand.

Mijn ooglid trilt. Dat is irritant en vermoeiend. 

Dolf

Netherfield schreef op 26-04-2024 om 08:42:

Mijn ooglid trilt. Dat is irritant en vermoeiend.

Oh dat is heel irritant ja! Last van vermoeidheid en/of te veel naar een beeldscherm gekeken..?

Sterkte Dolfje! Wat vreselijk dat ze zo jong overleden is en je haar al zo lang moet missen.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.