Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Yumi schreef op 24-04-2024 om 21:55:

[..]

Begrijp wel dat er meerdere klachten zijn, tsss niet normaal. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Heb zn vage mail terug gehad. Dat op basis van gegevens van een bedrijf deze berekening is gekomen. Ik heb geen getallen niks niet gehad. 

rooiekater schreef op 25-04-2024 om 07:54:

[..]

Heb zn vage mail terug gehad. Dat op basis van gegevens van een bedrijf deze berekening is gekomen. Ik heb geen getallen niks niet gehad.

Getallen opvragen. En als ze die niet hebben, naam bedrijf opvragen. En misschien kan je samen met de buren hierin optrekken. 

Netherfield schreef op 25-04-2024 om 08:11:

[..]

Getallen opvragen. En als ze die niet hebben, naam bedrijf opvragen. En misschien kan je samen met de buren hierin optrekken.

Heb ik nu ook gedaan gevraagd om de getallen. 

1 van de buren heeft het nu voorgelegd aan zijn rechtsbijstand 

 

Dolfje schreef op 24-04-2024 om 22:05:

[..]

Ja hier ook. En verder ook overal pijn, rug, benen

Je zou je afvragen of je darm reageert op je rug of je rug op je darm.

Ik heb het vreselijk koud. De warmere dagen mogen nu best wel komen en niet alles tegelijk in juli.

Ik vind het ook koud.  Ik heb een hemd, blouse, trui en een bodywarmer aan!

Vannacht zo vaak wakker geworden, last van mijn rug en wist niet hoe ik moest liggen.  Sliep ik eindelijk schrok ik weer wakker van een nare droom.  

rionyriony schreef op 25-04-2024 om 09:24:

Ik heb het vreselijk koud. De warmere dagen mogen nu best wel komen en niet alles tegelijk in juli.

Vorig jaar was juli juist heel nat en nogal koud. Onze vakantie was toen in Nederland dus dat weet ik nog.

Ben het wel met je eens, dat het nu wel warmer mag worden.🙂

ik erger mij aan de bel. Man zegt dat het te ingewikkeld is om die uit te zetten. Nu is kind weer overstuur wakker.

Ik erger me aan vandaag aan mensen die alleen maar over zichzelf praten. Zojuist schoonouders op bezoek gehad. Zij zijn op vakantie geweest en wij ook. Schoonvader zegt bij binnenkomst dat dat onze vakantie vast leuk geweest (geen enkele vraag, alleen een vaststelling) en begin dan een monoloog van een uur over hun eigen vakantie. Wat ze gegeten hebben, waar ze geslapen hebben, alles. Ze zijn een week naar de achterhoek geweest, wij 3 weken naar Azië (voor het eerst zover weg).

Familie gedoe. Vorige maand afgesproken dat we op datum x activiteit y gaan doen met de familie. Iedereen vond het een leuk idee, was het er mee eens en kon.
En nu begint het gezeik van te duur, niet passend en een passief agressieve reactie op iemand.
Lijkt er dus op dat het uitje niet door gaat.

Aan het feit dat ik niet direct naar huis ben gegaan na een overleg, om thuis verder te werken. Al ik nu naar huis ga, moet ik door de kou en regen, brrr. Over drie kwartier is het weer droog. Ik kan hier doorwerken, ik denk dat ik dat maar doe, want het ziet er erg onaangenaam uit buiten.

rionyriony schreef op 25-04-2024 om 09:22:

[..]

Je zou je afvragen of je darm reageert op je rug of je rug op je darm.

Ik denk mijn rug op mijn darmen. Zit wel een stuk stress /spanning in ook denk ik.

Ik kom hier nog even klagen.
Kind was vorige week ziek en nu hebben man en ik het te pakken.
Morgen is kind jarig en we hebben een uitje op de planning. Is maar de de vraag of die door kan gaan. En het feestje staat gepland voor zondag.

Ook wil ik heel graag een sollicitatiebrief schrijven maar het lukt gewoon niet om mij hierop te concentreren.
Hoop dat man en ik snel opknappen en kind een leuke verjaardag kan hebben.

Bailey26 schreef op 25-04-2024 om 18:17:

Ik kom hier nog even klagen.
Kind was vorige week ziek en nu hebben man en ik het te pakken.
Morgen is kind jarig en we hebben een uitje op de planning. Is maar de de vraag of die door kan gaan. En het feestje staat gepland voor zondag.

Ook wil ik heel graag een sollicitatiebrief schrijven maar het lukt gewoon niet om mij hierop te concentreren.
Hoop dat man en ik snel opknappen en kind een leuke verjaardag kan hebben.

Ik hoop het voor jullie, beterschap!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.