Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Man heeft de (mannen)griep te pakken. En ik weet dat ik heb gezegd dat hij beter thuis kon blijven van het werk na een week klungelen.. Maar pff, ik kan er heel slecht tegen dat ik daardoor dus geen moment even alleen thuis ben   

Weer misselijk en overgeven deze dagen. Rust nemen zal niet gaan nu man komende tijd dagen van 8 tot 20.00 maakt. 

Yumi schreef op 24-04-2024 om 09:30:

[..]

Een verhoging met 70% hoe dan🤔 Misschien samen met de buren een klacht indienen om meer druk te zetten?

Ik ben bezig met boek deel 2, heb mijn zoveelste klacht ingediend en wacht het maar weer af

Ik vrees dat het een encyclopedie gaat worden  Was vanmorgen nog niet wakker. Betaal nu 55 euro per maand en ga naar de 138 euro per maand.

Er zijn nu meerdere klachten ingediend. 

Erger me aan vage appjes rond een kinderfeestje. Of het misschien niet een dag later kan? 
Ik maak daar uit op dat dit niet zo handig uitkomt, maar wel te regelen is. App ik terug dat het al gereserveerd is en dan bam een venijnige mail dat het zo erg is dat dochter niet mee kan.
Meiden zijn wel erg close, ze zien elkaar niet vaak, dus toch nog maar een rondje appen bij de rest om te zien of er ruimte is om te schuiven. Pfff zeg dan dat je niet kan....

Aan de vele "eerste posts" waarvan de TO nooit meer terugkomt na het plaatsen.

Aan een collega van andere locatie, die bij ons moest re-integreren. Prima hoor, krijgt nu ander plekje, maar niets is goed. De hele dag negatief blijven hangen in al haar sores en verleden. En ik weet dat het heel moeilijk is, maar je moet op een gegeven moment verder. Of stoppen en ander werk gaan zoeken. Pff slurpt energie zulke mensen en ik had het druk met mijn eigen dingen. 

Word zo moe van een van mijn collega's. Leuke vent maar hij moet lekker met pensioen, er gaat zoveel mis en zijn communicatie is alleen voor hem duidelijk. Veranderd constant van gedachten, zegt tegen mij iets en dan meteen wat anders tegen een collega. Pff. 

Last van een vreemd darmgedrag.

En ik vind de tv niet veel aan.

rooiekater schreef op 24-04-2024 om 14:51:

[..]

Ik vrees dat het een encyclopedie gaat worden Was vanmorgen nog niet wakker. Betaal nu 55 euro per maand en ga naar de 138 euro per maand.

Er zijn nu meerdere klachten ingediend.

Begrijp wel dat er meerdere klachten zijn, tsss niet normaal. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

rionyriony schreef op 24-04-2024 om 20:52:

Last van een vreemd darmgedrag.


Ja hier ook. En verder ook overal pijn, rug, benen 

Mn rug wil niet kraken. Doe ik altijd voor ik ga slapen maar lukte niet en nu kan ik ook niet slapen. 

ik voel mij lamlendig en slapen wil ook al niet 

Dat ik nu op moet staan en zo verschrikkelijk moe ben

dat het al bijna 5 uur is en ik vanaf half 3 wakker ben. Moet vandaag werken...

Dat er de hele nacht een krolse kat liep te mauwen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.