Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

23-04-2024 om 19:22 Topicstarter

Nieuwe ergenis: instragram hun 'naakt' beleid. Ik heb een foto geplaatst van een behandeling van mijn salon, waarbij  een stukje heup, been en buik te zien is. Geen borsten oid zichtbaar. Nu is m'n zakelijke instagram niet meer goed vindbaar in het overzicht. Ik kan niet alleen die betreffende foto verwijderen maar moet dan heel het bericht verwijderen en 1 andere foto opnieuw plaatsen. Weg likes en opmerkingen
Als beginnende zzp'er die het ook van social media moet hebben is dit goed vervelend.

Aan Meester Jesper. Wat een enorme flapdrol vind ik dat. Ik vind het sowieso van de zotte dat je als leerkracht de kinderen in je klas inzet om je eigen portemonnee te spekken. 

Yumi schreef op 23-04-2024 om 18:45:

[..]

Nee die zijn samen met het zebrapad, blijkbaar alleen maar om het wegdek mee op te fleuren... Moest vanmiddag echt een sprong naar achteren maken, reden gewoon door

Ja echt he. En ze geven hier vaak zelfs nog gas bij om zeker niet te 'hoeven' stoppen voor het zebrapad. 

Happyapple schreef op 23-04-2024 om 21:07:

[..]

Ja echt he. En ze geven hier vaak zelfs nog gas bij om zeker niet te 'hoeven' stoppen voor het zebrapad.

Aso.. 

Ik woon in een grote stad, maar maak dat eigenlijk zelden mee. Auto's, bussen... die stoppen vrijwel allemaal netjes voor een zebrapad. 

Fietsers en scooters daarentegen... Ik word vaak helemaal verbaasd aangekeken wanneer ik als fietser stop voor mensen die willen oversteken bij een zebrapad. En dan hoop ik altijd maar dat ze mijn voorbeeld volgen. 

Ergernis aan mezelf voor de zoveelste keer. Normaal zo meteen starten met de vroege shift, nieuwe baan maar weet nu al dat het me niet zal lukken. Kijk naar een enorme berg. 
Alle voorbereidingen gedaan die ik kon. Sollicitatie, drie keer de route verkend, gisteren op tijd mijn bed in en nu ... nu vind ik geen enkele motivatie, alleen een enorme weerstand om onder mensen te komen.
Als je dit als een poging kunt omschrijven, dan denk ik dat dit wel mijn laatste poging was om weer te gaan werken en dat ik nu maar gewoon naar mijn partner luister en het werken los laat.

Moirmel schreef op 24-04-2024 om 03:50:

Ergernis aan mezelf voor de zoveelste keer. Normaal zo meteen starten met de vroege shift, nieuwe baan maar weet nu al dat het me niet zal lukken. Kijk naar een enorme berg.
Alle voorbereidingen gedaan die ik kon. Sollicitatie, drie keer de route verkend, gisteren op tijd mijn bed in en nu ... nu vind ik geen enkele motivatie, alleen een enorme weerstand om onder mensen te komen.
Als je dit als een poging kunt omschrijven, dan denk ik dat dit wel mijn laatste poging was om weer te gaan werken en dat ik nu maar gewoon naar mijn partner luister en het werken los laat.

Ach ik wilde je net succes wensen, maar na je laatste zin denk ik dat je niet gegaan bent?

De woningbouw  kan er inmiddels een heel boek over schrijven. Eb ze durven nu ook om mijn maandbedrag van de blokverwarming met 70% te verhogen   
Ondertussen ben ik al 1 week bezig om de uitleg te krijgen waarop dat gebaseerd is. 

Ben alweer helemaal klaar met de huizenjacht pff. Wil gewoon een knus plekje, hoeft helemaal niet superluxe. Maar 1400 voor een afgetrapte zolderkamer in t centrum is niet wat ik bedoel. Meh

Nou ik heb mijn verjaardag vastgelegd om buiten de deur te vieren maar nu zie ik in de agenda van die locatie iets anders staan. Meteen gemaild want heb iedereen al uitgenodigd. 

En dan wil je havermout maken met melk heeft man de melk opgemaakt. Dat hij dat doet is tot daaraan toe maar zeg dat dan dan had ik gisteren nieuwe gehaald. Kan nu ook geen cappuccino maken voor ik ga werken  en had daar ook zo'n zin in ipv de koffie op het werk.

rooiekater schreef op 24-04-2024 om 07:09:

De woningbouw kan er inmiddels een heel boek over schrijven. Eb ze durven nu ook om mijn maandbedrag van de blokverwarming met 70% te verhogen
Ondertussen ben ik al 1 week bezig om de uitleg te krijgen waarop dat gebaseerd is.

Een verhoging met 70% hoe dan🤔 Misschien samen met de buren een klacht indienen om meer druk te zetten?

Ik ben bezig met boek deel 2, heb mijn zoveelste klacht ingediend en wacht het maar weer af 

Dolfje schreef op 24-04-2024 om 09:21:

En dan wil je havermout maken met melk heeft man de melk opgemaakt. Dat hij dat doet is tot daaraan toe maar zeg dat dan dan had ik gisteren nieuwe gehaald. Kan nu ook geen cappuccino maken voor ik ga werken en had daar ook zo'n zin in ipv de koffie op het werk.

Misschien een tip waar je iets aan hebt:  probeer eens  of lang houdbare melk je smaakt. Ik drink die van de Lidl en  vind die prima. Ik heb dus altijd líters melk in voorraad en grijp nooit mis.

Beterlaat2021! schreef op 24-04-2024 om 10:02:

[..]

Misschien een tip waar je iets aan hebt: probeer eens of lang houdbare melk je smaakt. Ik drink die van de Lidl en vind die prima. Ik heb dus altijd líters melk in voorraad en grijp nooit mis.

Dat was houdbare melk en laatste pak 

Ik heb nog 6 pakken staan....🥛

_Audrey schreef op 23-04-2024 om 15:51:

[..]

Een kat aaien werkt ook, kwam ik net zelf achter Hij was niet zo blij ermee...

Een enkele keer gebeurt dat mijn kat ook. Dan kijkt zij mij heel boos aan. Waarom dóe je dat? Sorry

Het komt hier ook vaker voor als de luchtvochtigheid in huis laag is. Met katoen en andere natuurlijke materialen veel minder dan synthetisch. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.