Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


_Audrey schreef op 29-03-2024 om 12:15:

[..]

Nou, lekker dan! Sjonge.

Ik weet helaas niet waar deze kat thuis hoort. Ik overweeg inmiddels een emmertje water, maar ik wil niet gemeen zijn eigenlijk 😆

Heb ook weleens een emmer water gegooid maar hij was snel Uiteindelijk een tijd kattenschrik gestrooid, dat hielp wel maar moet je wel blijven volhouden.

Roosteraar vraagt of ik nog ff drie extra diensten kan werken in april. Ik ga er weg per eind april omdat ik me niet gewaardeerd  voel door de organisatie.  Dus wat denk je zelf??? Vervelend  voor de  collega's  maar ik zet geen stap extra meer hoor...

Friezinnetje schreef op 29-03-2024 om 15:31:

[..]

echt duur idd. Ik gisteren in het ziekenhuis een flesje sourcy voor 3,15

O dat is ook behoorlijk prijzig 

Dat ik zo vaak niet kan inloggen op hotmail.com/outlook.com.
Soms (vandaag) de hele dag niet, terwijl ik wel alle andere sites in de wereld kan openen 😡

1,5 week geleden heb ik iets gekocht en keek net even op de bon want ga het morgen terug brengen...staat er op de bon dat ik geen geld terug krijg maar een f
giftcard  krijg de rattentering wil gewoon mijn geld terug, want zo geweldig is het assortiment niet

headset doet weer vervelend   

ik heb mezelf uitgelogd uit disney + en nu kan ik niet meer inloggen helaas is niet mijn account en ik vertik het bijna om contact op te nemen met de persoon van wie het account is

 

Veel ergernissen vandaag hier in dit topic. Ik ben erg besluiteloos vandaag. Ben de eethoek al een poos aan het aanpassen maar ik kan maar moeilijk afscheid nemen van sommige kleuren. Het is niet het einde van de wereld maar ik kan me zo soms wel voelen. Echt als een ernstig verlies. De ratio strijdt tegen het gevoel en vv.

Ik heb iets in mijn oog al de hele avond en krijg het niet weggeknipperd.

Mis (Ex?) vriend. Was oo een verjaardag en was in theorie gezellig maar ben er zo niet bij met mn hoofd 

Dat ik dus om een uur of 5:15 alweer wakker was en straks tegen de tijd dat ik naar mijn werk moet al een halve dag erop heb zitten. Ik wil gewoon slapen, 5 uur is te weinig 

ik heb mijn tijdschrift niet gekregen dus ik wilde een klacht indienen, maar dan moet ik mijn account koppelen en ik krijg steeds een foutmelding. Of hij moet vandaag nog bezorgd worden maar er staat niks in de post app. 

Dolfje schreef op 30-03-2024 om 07:02:

Dat ik dus om een uur of 5:15 alweer wakker was en straks tegen de tijd dat ik naar mijn werk moet al een halve dag erop heb zitten. Ik wil gewoon slapen, 5 uur is te weinig

Je hoeft vandaag niet jaloers op me te zijn, ik heb ook een prutnacht gehad, helaas. Ook mijn eigen schuld, want niet direct naar bed gegaan toen ik weer thuis was. En ook mog een kriebelhoest erbovenop. Gelukkig stopte die op een gegeven moment, maar ik ben nu echt verkouden. Ik hoop dat ik morgen zingen kan!

Auwereel schreef op 30-03-2024 om 08:56:

[..]

Je hoeft vandaag niet jaloers op me te zijn, ik heb ook een prutnacht gehad, helaas. Ook mijn eigen schuld, want niet direct naar bed gegaan toen ik weer thuis was. En ook mog een kriebelhoest erbovenop. Gelukkig stopte die op een gegeven moment, maar ik ben nu echt verkouden. Ik hoop dat ik morgen zingen kan!

Ah beterschap!!!

Ik lag te zweten vannacht en heb ook af en aan koppijn sinds donderdag dus ook niet fit. Moet straks werken met mijn minst favoriete collega dus zo geen zin in en energie voor. Zij is zo chaotisch en druk dat trek ik normaal al slecht.

Sterkte met werken Dolfje! En je mag weer jaloers op me zijn, ik heb vrij 

Ik erger me aan mezelf. Gisteren verjaardag gehad van mijn zwager. Het was zoals altijd weer te gezellig en ik was om kwart over 4 thuis. Als ik dan thuis ben dan voel ik me nog veel te fit om te gaan slapen. Dan schenk ik nog een wijntje in voor mezelf en ben op Viafora gaan lezen. Toen was het dus kwart over 5 dat ik naar bed ging. Vandaag word ik dus met de neus op de feiten gedrukt dat ik geen 18 meer ben maar wel 58. Ik kan dat niet meer zoals vroeger. Maar ik moet door want we gaan uit eten vanavond maar ik ben erg moe. 

Mijn dochter is door een vriendin uitgenodigd om mee te gaan naar Opwekking. Deze afvallige katholiek weet nog niet helemaal wat ze daar van moet vinden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.