Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ha Watertoren, herkenbaar! Ff doorzetten nog  veel plezier.
Ik plan bewust nooit meer iets de dag na een feestje. Ben ik fit is dat mooi meegenomen en zo niet hou ik pyjamadag.
Maar komende maand ergens krijg ik en op vrijdag en zaterdag bezoek. Vrijdag wordt waarschijnlijk niet laat maar dan nog.

mut

mut

30-03-2024 om 18:28

Netherfield schreef op 30-03-2024 om 17:30:

Mijn dochter is door een vriendin uitgenodigd om mee te gaan naar Opwekking. Deze afvallige katholiek weet nog niet helemaal wat ze daar van moet vinden.

Ik ben er zelf nooit geweest (ook geen behoefte gehad) maar ken wel wat mensen die erheen geweest zijn (gaan zelfs elk jaar). Loslaten en het erop houden dat ze dan een ervaring rijker is en daardoor ook meer "materiaal" om eigen keuzes te maken. Ze heeft dan ieg een idee hoe sommige christenen hun geloof ervaren.

Herfstappeltaart schreef op 29-03-2024 om 14:20:

Aan de prijs van een bekertje siroop in een speel/horecagelegenheid in de buurt. Je betaalt gewoon voor het mogen spelen en ik vind normale horecaprijzen geen bezwaar (we hebben ook geluncht met de kinderen) maar een klein (ikea) bekertje limonadesiroop wat ook nog maar driekwart vol zat voor 2,20 euro per bekertje vond ik toch wel erg duur.

Bizarre prijs inderdaad.  Ik ben gewend dat je bij zulke gelegenheden een hele kan ranja kunt kopen voor (tegenwoordig) 4.50. Dat is ook wel verhoogd trouwens, was ooit nog 3.50 en 4 euro. 

Happyapple schreef op 31-03-2024 om 08:03:

[..]

Bizarre prijs inderdaad. Ik ben gewend dat je bij zulke gelegenheden een hele kan ranja kunt kopen voor (tegenwoordig) 4.50. Dat is ook wel verhoogd trouwens, was ooit nog 3.50 en 4 euro.

Een kan siroop kon ook inderdaad......6,90 euro. En aangezien de kinderen 3 en 4 zijn drinken ze dat niet op. Ik ben echt niet gierig maar dit vond ik te gortig. 

Ik had aardbeien gekocht bij de Jumbo maar er zit geen smaak aan. Ik vond het wel zonde om weg te gooien maar ik ga ze toch echt niet tegen mijn zin in eten. Het is te vroeg nog denk ik voor aardbeien.

watertoren schreef op 31-03-2024 om 11:06:

Ik had aardbeien gekocht bij de Jumbo maar er zit geen smaak aan. Ik vond het wel zonde om weg te gooien maar ik ga ze toch echt niet tegen mijn zin in eten. Het is te vroeg nog denk ik voor aardbeien.

Ja is het veel te vroeg. Aardbeien zijn zomerfruit.

Herfstappeltaart schreef op 31-03-2024 om 11:08:

[..]

Ja is het veel te vroeg. Aardbeien zijn zomerfruit.

Deze kwamen dan waarschijnlijk uit een kas maar er zat echt geen smaak aan. Niet meer doen dus. 

Yumi schreef op 28-03-2024 om 12:25:

Dat het aantal griepgevallen hoog is in mijn omgeving. Ben benieuwd of we Pasen nog samen door kunnen brengen. Hoe dan ook, ik hoop dat ze weer snel opknappen, want dit is voor niemand leuk.


Yumi schreef op 31-03-2024 om 11:18:

[..]


Jammer Yumi.

Wij zijn aan het snotteren en denken dat het hooikoorts is dus nu maar wachten of het pilletje werkt. Vandaag niets gepland staan dus we doen lekker rustig aan.

Aardbeien koop ik nog niet maar ik dacht dat een mango goed rijp was maar toen ik begon met schillen bleek hij nog knoert hard. Helaas kun je dan niet meer terug.

Tuinfluiter schreef op 31-03-2024 om 11:32:

Aardbeien koop ik nog niet maar ik dacht dat een mango goed rijp was maar toen ik begon met schillen bleek hij nog knoert hard. Helaas kun je dan niet meer terug.

Dat heb ik met heel veel fruit. Ik koop ook geen perziken meer bijvoorbeeld. Ze zijn altijd keihard in de winkel en op de schaal wordt het ook niks meer.

Leugens die een ex verspreidt over dochter. En man die nu even verhaal gaat halen bij ex. Mammanman. Zalig pasen hoor...

Dat ik er totaal niet aan gedacht had dat de klok een uur vooruit moest, en dat ik nu sinds vanmorgen al zo’n “is het al zo laat?/ik heb me verslapen” gevoel heb.

Plus dat ik geen idee heb hoe ik de ovenklok moet verzetten.

En dat de hele ochtend de temperatuur heerlijk is en het zonnetje schijnt, maar dat ik nu (net klaar met huishouden) even naar buiten wil en de eerste buien al verschijnen 😡

Zomertijd die ingegaan is.
En het gekrijs van de kinderen hierachter in de speeltuin.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.