Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 26-09-2026 om 21:00:

[..]

Heb ik ook ja. En gisteren dacht ik steeds dat het zaterdag was

Zo irritant! 

Ik erger me eraan dat het cryptogram uit de Volkskrant van 26 september niet online staat.

Ik had iets nodig van een webshop, prijs 49,99, gratis bezorging vanaf 50 euro. Nu kwam er 7,95 bezorgkosten bij. Ik weet heus wel dat ik naar de totaalprijs moet kijken, maar het voelt toch altijd een beetje zonde als je op 1 cent na de gratis bezorging mist.

MiniJCW schreef op 27-09-2026 om 09:47:

Ik had iets nodig van een webshop, prijs 49,99, gratis bezorging vanaf 50 euro. Nu kwam er 7,95 bezorgkosten bij. Ik weet heus wel dat ik naar de totaalprijs moet kijken, maar het voelt toch altijd een beetje zonde als je op 1 cent na de gratis bezorging mist.

Ik bestel er dan soms nog een zo klein en goedkoop mogelijk dingetje bij. Heb ik een " gratis " artikel en ben ik nog goedkoper uit. Als dat iets is waarvan ik denk : wat moet ik er mee, geef ik het weg.

JtM

JtM

27-09-2026 om 09:55 Topicstarter

Ik ben op zoek naar een Halloween outfit maar wat ik in mn gedachten heb kan ik niet vinden en de rest ziet er zo goedkoop uit.

lientje69 schreef op 27-09-2026 om 09:52:

[..]

Ik bestel er dan soms nog een zo klein en goedkoop mogelijk dingetje bij. Heb ik een " gratis " artikel en ben ik nog goedkoper uit. Als dat iets is waarvan ik denk : wat moet ik er mee, geef ik het weg.

Dit

Doe ik ook altijd

Op vakantie leuke nieuwe oorbellen gekocht met een dubbele zeester, gisteravond bij het uitgaan 1 kwijtgeraakt. Balen.

lientje69 schreef op 27-09-2026 om 09:52:

[..]

En bij bol.com kun je ook een bolbon bijbestellen om boven 20 of 25 euro te komen.... dus altijd gratis verzending 

lientje69 schreef op 24-09-2026 om 14:18:

[..]

Mazzel? Je bent ook minder belastbaar hè jujubee. Dat telt ook mee.

Dat is ook zo en dat is iets wat ik liever negeer. Maar ik merk het wel, ja. Zeker met dit werk. Het is te zwaar, zeker in mijn eentje. Ik had donderdag helemaal geen hulp, dus ik heb helemaal kapotgelopen en gesjouwd. Ik kon echt niet meer, haha. Hopelijk krijg ik volgende week wel weer hulp, anders ga ik het niet lang volhouden. 

Ik erger me kapot aan een buurvrouw die ineens veel contact met me wil. Ik ben jaren door haar gepest, lastiggevallen en bedreigd en nu ineens wil ze dat ik koffie bij haar kom drinken. Wat denk je nou zelf? Ik was zo verbijsterd dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Ik durfde geen nee te zeggen, uit angst dat ze weer agressief zou worden. Hoe kom ik hier nou weer onderuit zonder een nieuwe burenoorlog? We hebben jaren gezeik gehad en nu wil ze (omdat ze erg eenzaam is) contact met me? Ik snap er niets van en ik wil het niet. Ik wil niets met haar te maken hebben. Ze belde me net zelfs op. Ik heb niet opgenomen. Ik baal hier echt zo van. Ik ben jaren gepest als kind en ik weet niet hoe ik mezelf hieruit moet redden zonder confrontatie. Je ziet elkaar toch in de gang af en toe. Ik zal dus echt keihard en duidelijk moeten zijn, dat ik liever alleen oppervlakkig contact wil, maar ik ben een schijterd en doodsbang voor haar, dus tja. Ik heb jaren in de zenuwen gezeten in mijn eigen huis, dankzij haar. Er zit te veel slecht bloed tussen ons en ze is echt bizar gemeen geweest tegen me. Ik snap niet dat ze het überhaupt aanbiedt. Heb je dan een bord voor je kop? Zucht. 

Alias1 schreef op 27-09-2026 om 13:59:

[..]

En bij bol.com kun je ook een bolbon bijbestellen om boven 20 of 25 euro te komen.... dus altijd gratis verzending

Wat een goeie timing!
Ik wil nu iets bestellen bij Bol voor 19,99 (en dat morgen in huis hebben) maar zit me sinds gisteren al te bedenken wat ik er bij kan bestellen. Dit is een topidee!

Ik erger me aan vrouwen die zich de mama van hun huisdier noemen. 

Waarom komt, zodra ik over de drempel van thuis stap, direct álles weer op mij neer?

Heb me verbaasd over de huur van een appartement dat vrijkomt van de woningcorporatie. De huur was al flink omhoog gegaan, maar nu komt er € 280,- bij  Die hebben lef, over huisjesmelkers gesproken.... als het goed geïsoleerd  zou zijn, met een mooie keuken en badkamer dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dan nog is het veel.

Netherfield schreef op 27-09-2026 om 17:33:

Ik erger me aan vrouwen die zich de mama van hun huisdier noemen.

Ik werd laatst door een ander de mama van mijn huisdier genoemd. Vond ik ook vrij bijzonder 

We waren met de honden aan het wandelen en 1 is altijd een beetje sloom en sjokt achter ons aan. Ze bleef een beetje treuzelen bij een bankje waar 2 pubers op zaten en toen zei 1 meisje tegen de hond; ga maar naar je mama. Ik vond het heel schattig klinken, haha

Ik zie een beetje op tegen deze week. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik nu 32 uur werk ipv 24 (nieuw werk sinds juli) maar komende week ben ik ook heel druk op mijn vrije dag en ook de avonden na het werk heb ik afspraken staan.
En ik 'moet' voor de 4e week op rij een collega meenemen omdat ze geen auto mag rijden. 
Ik heb in de ochtend echt tijd nodig om op te starten en als ik naar huis rij moet ik echt even afschakelen en dat is nu niet echt mogelijk. Sowieso ben ik niet echt een heel sociaal persoon dus 40 minuten enkele reis met een vrijwel onbekende, vind ik niet heel fijn 😅

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.