Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

een spaar actie bij de Albert heijn, volgens mij iets van Disney. Ze bellen aan, geen hallo maar gelijk heb je disceyz? Ja doei. En nee ik heb ze niet. 

Diskeyz, ze doen me denken aan de flippo's van vroeger  

Yumi schreef op 25-09-2026 om 22:13:

Diskeys, ze doen me denken aan de flippo's van vroeger

Ooooooo.....nu valt het kwartje en snap ik waarom de kinderen op school opeens 'flippo's' bij zich hebben.

Volle maan morgen..

Maheiden schreef op 25-09-2026 om 22:21:

[..]

Ooooooo.....nu valt het kwartje en snap ik waarom de kinderen op school opeens 'flippo's' bij zich hebben.

Hahaha 

Maheiden schreef op 25-09-2026 om 22:21:

[..]

De flippo's zaten in 'n zak chips, waarschijnlijk breekt de pleuris uit als ah dat nu zou doen. Terecht overigens!

Voor de diskeyz moet je €15,- aan boodschappen uitgeven.... 

mut

mut

26-09-2026 om 19:17

Ik erger mij toch een beetje aan 2 zonen die samen met de 3 kleinzonen ergens naar toe zijn, daar zouden eten. Maar om 18.45 appten dat ze naar huis komen en nog niet gegeten hebben. ik was van plan om nu man en ik maar alleen thuis waren wat restjes op te warmen. 

mut schreef op 26-09-2026 om 19:17:

Ik erger mij toch een beetje aan 2 zonen die samen met de 3 kleinzonen ergens naar toe zijn, daar zouden eten. Maar om 18.45 appten dat ze naar huis komen en nog niet gegeten hebben. ik was van plan om nu man en ik maar alleen thuis waren wat restjes op te warmen.

nou dan zou ik ze zelf iets laten ophalen. 

buufie schreef op 26-09-2026 om 19:29:

[..]

Idd, terug appen: gezellig, nemen jullie onderweg het eten mee?

Ysenda schreef op 26-09-2026 om 19:35:

[..]

Idd, terug appen: gezellig, nemen jullie onderweg het eten mee?

Precies!

gyal schreef op 25-09-2026 om 20:57:

een spaar actie bij de Albert heijn, volgens mij iets van Disney. Ze bellen aan, geen hallo maar gelijk heb je disceyz? Ja doei. En nee ik heb ze niet.

Oh haha . Ik kom niet bij de AH dus had er nog niet van gehoord.  

buufie schreef op 26-09-2026 om 19:29:

[..]

Dit inderdaad. 

Ik erger me eraan dat ik vandaag steeds denk dat het zondag is. Ik reed vanmiddag na werk naar huis en was echt verbaasd dat het zo druk was overal. Totdat ik me realiseerde dat het zaterdag is.

Broodjebrie schreef op 26-09-2026 om 20:11:

[..]

Dit inderdaad.

Ik erger me eraan dat ik vandaag steeds denk dat het zondag is. Ik reed vanmiddag na werk naar huis en was echt verbaasd dat het zo druk was overal. Totdat ik me realiseerde dat het zaterdag is.

Heb ik ook ja. En gisteren dacht ik steeds dat het zaterdag was

Ik erger me aan mijn redelijk nieuwe ereader, waar ik heel tevreden over was, het niet meer lukt om de webpagina van mijn favoriete boekhandel te laden. Andere pagina's doen het wel. 
Op mijn mobiel kan ik wel die pagina openen en een boek kopen, maar vervolgens lukt de download van dat gekochte boek weer niet. Moest ik toch wachten tot ik de beschikking had over mijn laptop, daar werkte alles wel. 
Maar een laptop neem ik niet mee op vakantie, ik vond het juist zo fijn dat ik alles op mijn ereader kon regelen. Hopelijk komt er nog eens een update voor de browser van de ereader, zodat ik weer bij mijn boekhandel kan.

Broodjebrie schreef op 26-09-2026 om 20:11:

[..]

Dit inderdaad.

Joh ik ben al sinds donderdag de weg kwijt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.