Huiskamer
lientje69
12-09-2026 om 14:00
Broodjebrie schreef op 12-09-2026 om 13:37:
ik erger me eraan dat ik zo slecht word ingewerkt.
Standaard in de zorg is helaas mijn ervaring. Te druk en te weinig personeel
Broodjebrie
12-09-2026 om 14:18
lientje69 schreef op 12-09-2026 om 14:00:
[..]
Standaard in de zorg is helaas mijn ervaring. Te druk en te weinig personeel
Ja.
Groentetuin
12-09-2026 om 15:10
Broodjebrie schreef op 12-09-2026 om 13:37:
ik erger me eraan dat ik zo slecht word ingewerkt.
Nog geen week geleden je eerste dag, kon je t wel alleen en was je daar trots op, toen had je ingewerkt moeten worden! Nu denken ze : die brie dat is een aanpakker die red zich wel. Nu baal je en over 3weken balen zij omdat je niet alles doet wat ze verwachten ( wat jij niet weet omdat je niet goed bent ingewerkt)
Zo gaat het zo vaak in de zorg😳
Broodjebrie
12-09-2026 om 15:26
Groentetuin schreef op 12-09-2026 om 15:10:
[..]
Nog geen week geleden je eerste dag, kon je t wel alleen en was je daar trots op, toen had je ingewerkt moeten worden! Nu denken ze : die brie dat is een aanpakker die red zich wel. Nu baal je en over 3weken balen zij omdat je niet alles doet wat ze verwachten ( wat jij niet weet omdat je niet goed bent ingewerkt)
Zo gaat het zo vaak in de zorg😳
Ze gaven me vorige week de makkelijke route, die is inderdaad goed te doen. Maar gisteren zou ik ook nog ingewerkt worden maar toen was er van alles aan de hand waardoor het een rommelige dienst werd. Degene met wie ik een soort van meeliep, werkt er ook nog maar een paar maanden, en hij doet sommige dingen weer anders dan ik heb geleerd.
Vanavond en morgen ook weer werken, ik houd m'n hart vast.
Loulou39
12-09-2026 om 20:51
Dat twee afspraken zijn afgezegd voor dit weekend, weliswaar allebei met een hele goede reden, maar vind het wel jammer.
Plus ik wilde een online live tekenles volgen, maar heb het niet gedaan ivm met afspraak (die dus niet doorging), had ik me nu maar wel opgegeven 😔.
Nou ja, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen 😅. Misschien is het ook wel goed, want ik heb veel afspraken komende tijd maar deze waren juist extra leuk!
BlairW
13-09-2026 om 11:18
Dat ik net hier een kikker of pad binnen had zitten, naar de schuur wilde gaan om een schep oid te pakken en sindsdien is hij weg! Ik heb wel de tuindeuren open gezet meteen en man gehaald (want ik ben bang). Hele huiskamer en keuken af gezocht, maar zonder resultaat. En nu denk ik steeds “waar zit ie!!” En ben ik bang dat hij ineens tevoorschijn springt. Kan ook best dat hij al naar buiten is gegaan, dan zit ik hier bang te zijn voor niks. Maar vind het zo irritant!
Herfstappeltaart
13-09-2026 om 11:36
BlairW schreef op 13-09-2026 om 11:18:
Dat ik net hier een kikker of pad binnen had zitten, naar de schuur wilde gaan om een schep oid te pakken en sindsdien is hij weg! Ik heb wel de tuindeuren open gezet meteen en man gehaald (want ik ben bang). Hele huiskamer en keuken af gezocht, maar zonder resultaat. En nu denk ik steeds “waar zit ie!!” En ben ik bang dat hij ineens tevoorschijn springt. Kan ook best dat hij al naar buiten is gegaan, dan zit ik hier bang te zijn voor niks. Maar vind het zo irritant!
Je moet hem proberen te zoenen!🤣
Bellebelle
13-09-2026 om 11:40
Ik weet niet of de man van BlairW dat nou zo'n goed idee vindt, een prins in huis...
Ik erger aan het weer. Ik snap dat regen goed is voor de natuur etc., maar ik had graag naar een jaarmarkt in de buurt willen gaan, maar dat ga ik maar niet doen.
Herfstappeltaart
13-09-2026 om 11:43
Bellebelle schreef op 13-09-2026 om 11:40:
Ik weet niet of de man van BlairW dat nou zo'n goed idee vindt, een prins in huis...
Ik erger aan het weer. Ik snap dat regen goed is voor de natuur etc., maar ik had graag naar een jaarmarkt in de buurt willen gaan, maar dat ga ik maar niet doen.
Bakblik
13-09-2026 om 11:51
BlairW schreef op 13-09-2026 om 11:18:
Wij hadden deze zomer de vouwwagen overeind getrokken op een camping zoals altijd. Daarvan is het voortent gedeelte niet helemaal perfect te sluiten. Ook de keuken heeft niet allemaal perfect gesloten kastjes.
De vangst van 18 dagen kamperen:
1 kikker op de eerste dag van de vakantie was ook meteen de laatste dag dat het geregend heeft. Beest zat in de dome van de skottel die vertikaal stond te drogen.
Meerdere sprinkhanen in het servieskastje.
Muggen dat liep wel in de tientallen.
Een grote spin die kruipend uit mijn nog te vullen waterfles kwam.
BlairW
13-09-2026 om 11:59
Herfstappeltaart schreef op 13-09-2026 om 11:36:
[..]
Je moet hem proberen te zoenen!🤣
Geen behoefte aan nog een man in huis 😁
BlairW
13-09-2026 om 12:01
Bakblik schreef op 13-09-2026 om 11:51:
[..]
Wij hadden deze zomer de vouwwagen overeind getrokken op een camping zoals altijd. Daarvan is het voortent gedeelte niet helemaal perfect te sluiten. Ook de keuken heeft niet allemaal perfect gesloten kastjes.
De vangst van 18 dagen kamperen:
1 kikker op de eerste dag van de vakantie was ook meteen de laatste dag dat het geregend heeft. Beest zat in de dome van de skottel die vertikaal stond te drogen.
Meerdere sprinkhanen in het servieskastje.
Muggen dat liep wel in de tientallen.
Een grote spin die kruipend uit mijn nog te vullen waterfles kwam.
Daarom heb ik een caravan 😜 hooguit eens een mug of vlieg (omdat man de hordeur half open laat staan…), maar die kan ik hebben! Onder het luifel boeit het me niet wat daar zit. Dat loopt wel door haha!
Koettie
13-09-2026 om 13:14
Ik wil gewoon een weekend niets dus allea afgezegd en alsnog mensen die zeggen ah kom gewoon! Neeheee