Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

buufie schreef op 25-08-2026 om 17:50:

[..]

volgens mij reageerde ik op een bericht van Watertoren, die vrijwilligster is bij een amateurclub(je).

Heb je de reactie van de harde kern ook gelezen?

De harde kern van de Rotterdamse club, Rotterdam Radicals, heeft dinsdag een statement naar buiten gebracht over de gebeurtenissen. Zij wijzen vooral naar 'het kleine clubje' dat 'elke mogelijkheid aangrijpt om te janken over incidentjes bij het voetbal zodat er weer strengere maatregelen genomen kunnen worden'.

Dat er gewonden zijn gevallen ook buiten het uitvak, vindt de groep wel meevallen. "De wind waait wat rook van de fakkels van het uitvak het thuisvak in. Kan gebeuren. Een verdwaalde thunderking belandt via het dak per ongeluk op hetzelfde thuisvak. Kan ook gebeuren. Ga je niet dood van hoor."

Dat kinderen niet meer naar het voetballen willen, mensen gewond zijn geraakt, dat is allemaal maar gezeur. Het interesseert hun niet ene moer. En nee clubs hoeven niet failliet, van mij mag het hele voetbal mag van mij afgeschaft worden. Of extreem hoge straffen, en dan ook handhaven

Helemaal eens.

Ben aan het werk maar eigenlijk wil ik in de zon liggen met een boek...

Netherfield schreef op 26-08-2026 om 11:33:

Ben aan het werk maar eigenlijk wil ik in de zon liggen met een boek...

heb je zon?

Broadway schreef op 26-08-2026 om 13:04:

[..]

heb je zon?

Hier wel, prachtig weer en zit buiten onder de parasol. 

Categorie ergernissen in de supermarkt:
Ik was speciaal voor de aanbiedingen op pad. Een pak met 4 rollen wc papier zou 1 euro zijn, dus ik kwam met 2 pakken bij de zelfscanner. Scan het eerste pak en op het scherm staat 1,89. Ik check nog eens de afbeelding in de folder app en zeg tegen een medewerker: deze is toch 1 euro? Medewerker kijkt mee en geeft me bijna gelijk, totdat ze opeens ziet dat het in de folder gaat om de rollen van 150 vel pst., en ik heb die van 300 vel.
 "Ik zal even voor u gaan kijken.... nee, die uit de folder verkopen wij niet in dit filiaal."

Zucht. 

JanaDana schreef op 26-08-2026 om 13:36:

Categorie ergernissen in de supermarkt:
Ik was speciaal voor de aanbiedingen op pad. Een pak met 4 rollen wc papier zou 1 euro zijn, dus ik kwam met 2 pakken bij de zelfscanner. Scan het eerste pak en op het scherm staat 1,89. Ik check nog eens de afbeelding in de folder app en zeg tegen een medewerker: deze is toch 1 euro? Medewerker kijkt mee en geeft me bijna gelijk, totdat ze opeens ziet dat het in de folder gaat om de rollen van 150 vel pst., en ik heb die van 300 vel.
"Ik zal even voor u gaan kijken.... nee, die uit de folder verkopen wij niet in dit filiaal."

Zucht.

Ik snap je ergernis, dat spullen in de aanbieding er niet zijn, dat irriteert me vaak ook,  maar in dit geval heb je met 300 vel voor 1.89 toch een betere aanbieding dan die van 150 voor 1 euro? 

ik erger me groen en geel aan mijn eigen vermoeidheid. Geen idee waar het van komt. Bloedonderzoek komt eigenlijk niks uit, 
Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat ik al een aantal maanden thuis zit. Begonnen met overspannenheid wegens zeer giftige werksfeer, VSO getekend en daarvan bijgekomen. Eind juli te horen gekregen dat ik een hele leuke andere baan heb en dus nu echt vakantie. Ik ben toen (29 juli) acuut ziek geworden. Maar dat is ook al weer een tijdje terug. 
Ik heb gister met knallende koppijn heel veel geslapen en afgelopen nacht weer. Nu is m’n hoofdpijn op de achtergrond wat aanwezig maar mee te leven maar die vermoeidheid 🤯 steeds als ik op de bank ga zitten kan ik wel in slaap vallen. 
dat moet wel over zijn volgende week, dan start ik bij m’n nieuwe werk 

Miekje6 schreef op 26-08-2026 om 13:50:

[..]

Ik snap je ergernis, dat spullen in de aanbieding er niet zijn, dat irriteert me vaak ook, maar in dit geval heb je met 300 vel voor 1.89 toch een betere aanbieding dan die van 150 voor 1 euro?

De ergernis heeft meer te maken met dat je zelf zo ontzettend goed op moet letten met aanbiedingen. Het is alsof ze het erom doen dat je niet goed kijkt en dan toch de volle prijs betaalt. Misleidend vind ik dat. Maar nu je het zegt, 300 vel is dan idd goedkoper, al scheelt het nog geen cent. Nog ergere misleiding dus.

De 1,89 was geen aanbieding, dat is de normale prijs. 

[..]

heb je zon?

Jij niet?

Het is zonnig en 26 graden, en morgen weer 30 🥵

[..]

heb je zon?

En dochter stuurde een berichtje dat ze met boek in de zon zat. 

Heb een enge cliënt en hij doet steeds niet genoeg om er wat mee te doen. Hij is 70% vd tijd prima en 30% heeft hij zo'n mega enge blik en blegh. Heb zelden dat ik me onveilig voel maar deze man doet t hem wel. 

Dat je bij dhl maar tot middernacht aan kunt geven dat je een pakketje s avonds bezorgd wil hebben.  Dikke kans dat er vannacht weer een aankondiging binnenkomt dat ze morgen overdag langs gaan komen.  En dan kan ik dat morgenochtend nog wel aanpassen naar s avonds of pakketpunt maar dan wel pas voor vrijdag ipv morgen.  En als ze het nu sturen, kan het wel nog morgen... 

Yumi schreef op 26-08-2026 om 19:01:

[..]

Jij niet?

Het is zonnig en 26 graden, en morgen weer 30 🥵

later wel, toen ik het vroeg niet. uiteindelijk wel zonder jas naar huis gefietst inderdaad! ik wil best zon, maar niet meer hoger dan 23 graden. ik wil gewoon niet meer

Broadway schreef op 27-08-2026 om 08:07:

[..]

later wel, toen ik het vroeg niet. uiteindelijk wel zonder jas naar huis gefietst inderdaad! ik wil best zon, maar niet meer hoger dan 23 graden. ik wil gewoon niet meer

Echt hé, ik heb er zo genoeg van!

Broadway schreef op 27-08-2026 om 08:07:

[..]

De hele winter 24-26 graden en tussen 2 en 4 uur  's nachts een plensbui dat lijkt mij ideaal.

En voor de liefhebbers 24 december een dik pak sneeuw 

Maar helaas we hebben t niet voor t kiezen

T zou wel een oplossing voor t gas tekort deze winter zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.