Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Groentetuin schreef op 27-08-2026 om 09:08:

[..]

De hele winter 24-26 graden en tussen 2 en 4 uur 's nachts een plensbui dat lijkt mij ideaal.

En voor de liefhebbers 24 december een dik pak sneeuw

Maar helaas we hebben t niet voor t kiezen

T zou wel een oplossing voor t gas tekort deze winter zijn.

nee ik wil gewoon seizoenen. mooie herfstdagen waarop je kunt wandelen en in de tuin kunt prutsen afgewisseld met kletterende regen tegen de ramen, dekentje op de bank en houtkachel aan, langzaam over naar de winter waar het stil en kaal is en alles in rust. dan de koude februari door waarbij de carnaval heel zachtjes begint te fluisteren dat het langzaam weer voorjaar wordt. 

Broadway schreef op 27-08-2026 om 09:18:

[..]

nee ik wil gewoon seizoenen. mooie herfstdagen waarop je kunt wandelen en in de tuin kunt prutsen afgewisseld met kletterende regen tegen de ramen, dekentje op de bank en houtkachel aan, langzaam over naar de winter waar het stil en kaal is en alles in rust. dan de koude februari door waarbij de carnaval heel zachtjes begint te fluisteren dat het langzaam weer voorjaar wordt.

Afgelopen jaar de winter overgeslagen , en dat hoop ik dit jaar weer te gaan doen

Zoals je het brengt klinkt het niet verkeerd, maar ik zie meer: kou, regen en gladheid, de winter is zo niet mijn ding.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.