Huiskamer
Loulou39
18-08-2026 om 10:37
Yumi schreef op 18-08-2026 om 10:04:
[..]
Ik moet naar de manuele therapeut, half uur heen en half uur teruglopen, dus ik wil het ook graag ff droog hebben
![]()
Hier nog een liefhebber van een droge middag 😅.
Ik heb veel geklaagd over de hitte en de droogte, en ik ben heus blij dat het een stuk koeler is en dat de natuur lekker regen krijgt, maar het zou wel fijn zijn als het vanmiddag droog is 😇….
Bellebelle
18-08-2026 om 13:40
Yumi schreef op 18-08-2026 om 10:04:
[..]
Ik moet naar de manuele therapeut, half uur heen en half uur teruglopen, dus ik wil het ook graag ff droog hebben
![]()
Die regen vind ik op zich prima, maar het waaide hier best hard. Ik was vanochtend even naar de kapper gelopen en ik moest mijn paraplu stevig vasthouden.
Thora
18-08-2026 om 14:18
Gisteren een aankondiging van het programma Nederland op vakantie. Nu de regen met bakken uit de hemel komt willen mensen nog even snel naar de zon WTF!!!!!!!!! Een paar dagen geleden was het nog 35 graden en liepen radio en TV over van droogte, code rood en hitterecords.
Maar ik snap de schatten wel die niet door de regen willen lopen hoor. Dat heb ik zelf ook maar ik ben wel blij voor de natuur.
Bellebelle
18-08-2026 om 14:45
Mijn strijkijzer. Het vorige had ik per ongeluk laten vallen, dus een nieuwe gekocht. Begint 'ie onophoudelijk te piepen terwijl ik aan het strijken was. Ik had het strijken al een heel tijd weten uit te stellen, dus ik baalde dat het strijkijzer ermee ophield toen ik eindelijk de moed had verzameld. Volgens internet moet het strijkijzer ontkalkt worden, maar ik gebruik demi water, dus dat zal wel meevallen. Of er zit lucht in het systeem. Tja, zo wordt het natuurlijk nooit wat met mijn ongestreken kleren.
SombraOnline
18-08-2026 om 14:49
Ik had om half twee broodjes besteld, bedrijf bevestigde en gaf zelf bezorgtijd van 14.05 aan. Om 14.30 nog niks, dus ik bellen. De bezorger was weer onderweg naar het restaurant, zou daar mijn broodjes ophalen, en bezorgen. Dat zou nog ruim een halfuur duren. Ja ja, het liep uit, en er was maar één bezorger.
Ja sorry hoor, maar sturen jullie je bezorger maar met 1 broodje per keer op stap of zo? Ik heb het maar geannuleerd, want ik moet om 3 uur weg. Jammer, maar ik bestel daar dus al niets meer. Vond de klantvriendelijkheid in elk geval ver te zoeken. Uitlopen kan altijd (drukte, onvoorziene omstandigheden, et cetera), maar dan bel je je klanten even…
watertoren
18-08-2026 om 15:17
Wij hadden pas geleden Grieks eten besteld bij een restaurant waar wij al jaren bestellen. Dat was altijd heel erg goed. De bezorgen kwam precies op tijd om 7 uur maar hij was op de fiets dus ons eten was niet echt warm meer. Dat had ik nog nooit mee gemaakt want ze kwamen altijd of met de auto of met de scooter. Dat restaurant is mij nu dus kwijt als klant.