Huiskamer
Koettie
14-08-2026 om 20:32
Ik ging lekker bij zus in de tuin zitten. Nu moet ik weg maar krijg met geen mogelijkheid de achterdeur op slot!! Sta al ruim 20 min te kutten en ben er klaar mee!!!
Bailey26
14-08-2026 om 21:37
Eczeem op mijn vinger is opeens teruggekomen. Hopelijk heb ik nog ergens zalf liggen van de vorige keer.
Kampeerder
14-08-2026 om 22:15
Koettie schreef op 14-08-2026 om 20:32:
Ik ging lekker bij zus in de tuin zitten. Nu moet ik weg maar krijg met geen mogelijkheid de achterdeur op slot!! Sta al ruim 20 min te kutten en ben er klaar mee!!!
Driepuntssluiting dat je eerst de kruk omhoog moet halen?
Anna76
14-08-2026 om 23:22
Yumi schreef op 14-08-2026 om 09:57:
In huis loop ik meestal op blote voeten, afgelopen maandag trapte ik ergens in. Zag niks zitten, maar er irriteerde wel iets, de dagen daarna paar keer met voet in emmer water baking soda. Gisterenavond prikkelend gevoel in voet, en vandaag zie ik daadwerkelijk iets zitten. Het is niet ontstoken of zo, maar het irriteert en krijg het niet te pakken
Niet doen! Weken in soda is ontzettend achterhaald en potentieel gevaarlijk. M''n moeder zit dankzij weken in soda met een hele nare, dikke ontstoken voet en antibiotica. Als de dikheid en roodheid nog verder omhoog gaat moet ze onmiddellijk naar de huisartsenpost.
Koettie
15-08-2026 om 00:15
Kampeerder schreef op 14-08-2026 om 22:15:
[..]
Driepuntssluiting dat je eerst de kruk omhoog moet halen?
Ja, maar hij sloot gewoon niet. Denk dat kozijn door de warmte is uitgezet. Ben 40 min bezig geweest maar uiteindelijk ging dat kutding dicht. Ben er nog bloedchagrijnig van
Broodjebrie
15-08-2026 om 08:09
ik baal dat ik zo vroeg wakker werd. Moest naar de wc en kon toen niet meer in slaap komen.
BlairW
15-08-2026 om 08:35
Koettie schreef op 15-08-2026 om 00:15:
[..]
Ja, maar hij sloot gewoon niet. Denk dat kozijn door de warmte is uitgezet. Ben 40 min bezig geweest maar uiteindelijk ging dat kutding dicht. Ben er nog bloedchagrijnig van
Knap dat je het zo lang hebt volgehouden! Ik had het al lang opgegeven en de achterdeur dan maar niet op slot gedaan 🤣
Yumi
15-08-2026 om 10:16
Anna76 schreef op 14-08-2026 om 23:22:
[..]
Niet doen! Weken in soda is ontzettend achterhaald en potentieel gevaarlijk. M''n moeder zit dankzij weken in soda met een hele nare, dikke ontstoken voet en antibiotica. Als de dikheid en roodheid nog verder omhoog gaat moet ze onmiddellijk naar de huisartsenpost.
Heel vervelend voor je moede Anna, ik hoop dat het snel beter wordt.
Weken in soda mag niet als er een ontsteking zit, daarnaast kort en niet te warm weken.
Bij mij zit geen ontsteking en ik week met Baking soda, daardoor zwelt de huid en komt de splinter naar voren. Gisterenochtend kreeg ik na het weken, klein stukje eruit en in de avond nog wat. Ik kan nog zien waar hij gezeten heeft, maar het lijkt erop dat het eruit is. Even afwachten hoe het gaat als ik vandaag een stukje ga wandelen.
Koettie
15-08-2026 om 12:51
BlairW schreef op 15-08-2026 om 08:35:
[..]
Knap dat je het zo lang hebt volgehouden! Ik had het al lang opgegeven en de achterdeur dan maar niet op slot gedaan 🤣
Ja, niet mijn achterdeur en ook niet zo'n beste wijk dus kon ik ook niet maken.
Yumi
15-08-2026 om 13:13
7 weken geleden tafeltje besteld, zou bericht krijgen wanneer ik hem op kon halen. Belde om te vragen of ze dachten dat het nog lang ging duren. Staat hij daar al 3 weken, ze hebben een mailtje gestuurd naar een oud mailadres en erachteraan bellen deden ze niet. Zoon kon meerijden om het op te halen, nee dat kan niet u moet online een afspraak maken, we werken met tijdsblokken en in het weekend zijn we wel open maar niet voor afhalen. Tsja, beetje service mag je tegenwoordig blijkbaar niet verwachten, bezorging zat vol en dan zou er € 179,- bijkomen ![]()
lientje69
15-08-2026 om 13:31
Koettie :Heb het hier ook met mijn voordeur. Dan moet ik hem iets optillen aan de klink en dan lukt het pas. Heel irritant . Is inderdaad vnl met warmte.
Wieder
16-08-2026 om 11:05
Ik was net bij de AH hier in het dorp, was eerst even naar de Etos geweest voor neusspray. Dat doosje had ik apart in mijn tas gedaan met het bonnetje erbij én er staat met best grote letters Etos op het doosje. Ik had voor 95 euro nog wat aan boodschappen en ik kreeg een steekproef. Ik stond niet perse op te letten toen het meisje dat de steekproef deed (en sowieso al niet van het vrolijkste type was maar hé, puber, ik neem het haar niet kwalijk) geïrriteerd en lekker hard riep: ja, nu moet ik ál deze boodschappen opnieuw scannen want u heeft deze níet gescand! Ik, net zo hard, dat klopt, want die is van de Etos, kijk, staat erop en hier (er omheen gevouwen) is het bonnetje!
Zij, scannerdescan, ál die boodschappen. Ze flikkert ze weer in mijn tas, scant haar scanner bij de zelfscan en loopt zonder iets te zeggen weg. Ik reken af, let nergens op, neem mijn bon mee anders kom ik de poortjes niet door anders had ik die ook niet meegenomen. Kom ik bij mijn auto, ik kijk op de bon, 86 euro nog wat. Word ik beschuldigd door een chagrijnig wichtje van het niet scannen van al mijn boodschappen, geeft ze me zelf 9 euro korting! Ik ben er niet voor teruggelopen...
Kampeerder
16-08-2026 om 12:07
kerst schreef op 16-08-2026 om 11:32:
De hoeveelheid regen valt hier tegen.
Hier valt het mee, zo bij de zee
Ook veel te weinig maar heb vandaag een buiten activiteit. Jouw zijn rijmt en ik wilde verder rijmen 🤪