Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik ging lekker bij zus in de tuin zitten. Nu moet ik weg maar krijg met geen mogelijkheid de achterdeur op slot!! Sta al ruim 20 min te kutten en ben er klaar mee!!! 

Eczeem op mijn vinger is opeens teruggekomen. Hopelijk heb ik nog ergens zalf liggen van de vorige keer.

Koettie schreef op 14-08-2026 om 20:32:

Ik ging lekker bij zus in de tuin zitten. Nu moet ik weg maar krijg met geen mogelijkheid de achterdeur op slot!! Sta al ruim 20 min te kutten en ben er klaar mee!!!

Driepuntssluiting dat je eerst de kruk omhoog moet halen? 

Yumi schreef op 14-08-2026 om 09:57:

In huis loop ik meestal op blote voeten, afgelopen maandag trapte ik ergens in. Zag niks zitten, maar er irriteerde wel iets, de dagen daarna paar keer met voet in emmer water baking soda. Gisterenavond prikkelend gevoel in voet, en vandaag zie ik daadwerkelijk iets zitten. Het is niet ontstoken of zo, maar het irriteert en krijg het niet te pakken

Niet doen! Weken in soda is ontzettend achterhaald en potentieel gevaarlijk. M''n moeder zit dankzij weken in soda met een hele nare, dikke ontstoken voet en antibiotica. Als de dikheid en roodheid nog verder omhoog gaat moet ze onmiddellijk naar de huisartsenpost. 

Kampeerder schreef op 14-08-2026 om 22:15:

[..]

Driepuntssluiting dat je eerst de kruk omhoog moet halen?

Ja, maar hij sloot gewoon niet. Denk dat kozijn door de warmte is uitgezet. Ben 40 min bezig geweest maar uiteindelijk ging dat kutding dicht. Ben er nog bloedchagrijnig van 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.