Huiskamer
MiniJCW
12-08-2026 om 13:48
Jujubee schreef op 12-08-2026 om 13:36:
Ik heb me gisteren best geërgerd aan een paar van mijn mannelijke collega's. Ze zijn nogal luidruchtig en ik weet nu eindelijk wat mansplaining echt inhoudt. Ze praten graag over me heen, ook over onderwerpen waar ik meer van weet dan zij. Gisteren had mijn collega echt ongelijk en ik gelijk, maar echt niet dat hij dat toegaf hoor. Neuh. Lekker blijven bleren met zijn domme kop. Het zijn gewoon feiten uit de geschiedenis die hij kon checken, maar dat hoefde niet, want hij had gelijk. Sowieso praten ze vaak over me heen. Zeker als het over voetbal gaat, waar ik behoorlijk veel kennis van heb. Maar als vrouw word je daar nooit serieus in genomen. Ik moest echt op mijn tong bijten gisteren. Wat een dom gelul.
![]()
Ik had het eergisteren. Een mannelijke collega vindt zichzelf heel respectvol, maar is het ondertussen helemaal niet. Hij heeft nu een Islamitisch schoonkind en kleinkind. Hij weet nu daarom alles over de Islam (denkt hij) en oreert zijn "kennis" te pas en te onpas. Maar hij heeft ook flinke vooroordelen over moslims. Maar zijn schoonkind is niet zo, dat is een "goeie". Om te kotsen.
Nehalennia
12-08-2026 om 13:57
Thora schreef op 11-08-2026 om 14:05:
Ik ergerde mij gisteren al aan de rare dingen die aangeboden worden hier in de reclame op het forum. Ze kosten 199,00 en ik ben gaan kijken wat het was omdat ik dat echt niet zo kan achterhalen.
Het blijken apparaatjes te zijn die je kunnen helpen om juist te ademen![]()
Komen ze bij jullie ook voorbij?
Nee maar ik kreeg een advertentie van 'Seeking Arrangement' te zien met de vraag of ik een sugardaddy zocht. Echt wtf?
Rogue
12-08-2026 om 15:55
Yumi schreef op 12-08-2026 om 10:02:
[..]
Bij mij zit ook alles in glazen of metalen voorraadbussen. Laat ook niks aan eten staan, en elke kruimel wordt verwijderd
Daardoor gaan ze vanzelf weg, maar het idee van een muis die rondscharrelt, en ondertussen zijn poep en plas laat lopen, plus een spoor achterlaat van stinkend buikvet
![]()
Toen ik hier kwam wonen lag het onder het keukenblok vol met muizenpoep. De muizen zelf waren weg omdat het huis een paar weken had leeg gestaan.
Sommige bewoners vinden ze leuk en voeren ze, daardoor zijn ze niet bang en komen mij iets te dichtbij als ik op het balkon zit
Die verjager was voor het balkon, want het blijft opletten...
ik heb heel lang in de retail gewerkt en daardoor een levenslange afkeer voor muizen ontwikkeld.
in mijn eerste woning waren er ook muizen woonde schuin boven een coffeeshop& snackbar dus nam eerst een logeer kat en uiteindelijk is hij gebleven daarna zelden last gehad.
persoonlijk vind ik dat een kat de enige oplossing is, maar je moet natuurlijk wel een kat hebben met een jagersinstinct anders heeft het geen zin.
🤢 wtf is zo leuk aan het voeren van muizen, is het domste wat je kan doen, bij zulke mensen zou ik nooit over de vloer komen.
Jujubee schreef op 12-08-2026 om 13:40:
[..]
Oeh, spannend, 31 weken. Nog maar heel even dus. Dan ben je ongeveer uitgerekend rond dezelfde tijd als mijn schoonzusje. Ik vind het heel leuk voor je, want als ik me goed herinner van het andere forum, waren jullie het al een tijdje aan het proberen, toch? Het is je gegund. Weet je al wat het wordt of laat je je verrassen?
Ah, jij was ook lekker laat geboren. Een sneeuwstorm is natuurlijk ook niet fijn. Als het goed is gaat het volgende week lekker regenen. Nu maar hopen dat het niet verdampt. Sterkte nog met de laatste loodjes.
yep klopt, wordt een meisje.
ja hihi en ben nog steeds overal te laat, thanks komt goed
Daardoor gaan ze vanzelf weg, maar het idee van een muis die rondscharrelt, en ondertussen zijn poep en plas laat lopen, plus een spoor achterlaat van stinkend buikvet
Die verjager was voor het balkon, want het blijft opletten...