Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 11-08-2026 om 10:56:

[..]

zwanger zijn met dit weer is ook geen pretje, wordt er enorm lamlendig en chagrijnig van, heb 2 ventilatoren soms 3 die blazen.

normaal ben ik echt dol op de zomer maar nu haat ik het..

OT; heb weer huisarrest.. wilde eigenlijk naar yoga maar post NL komt precies op de tijd dat de les begint

Dank je. Ik ben het nog niet geworden, maar ik voel dat het niet lang meer zal duren. Morgen waarschijnlijk, op de heetste dag van de week. Liever vandaag, aangezien ik vrij ben. Ik was ook echt enorm chagrijnig op mijn werk gisteren. Lamlendig, liet van alles vallen, pff. Ik was niet vooruit te branden. 

Ja, als je zwanger bent, heb je het met dit weer ook zwaar te verduren. Dat kan ik me goed voorstellen. Hoe ver ben je? Dikke knuffel voor jou ook. 

Het is ook wel een zomer from hell geweest met de hitte, hè. Niet normaal. Mijn schoonzus is ook flink zwanger nu en die heeft ook echt afgezien dit jaar. Toen ik geboren werd, 39 jaar geleden, eind juni, was er ook een grote hittegolf volgens mijn moeder. Dus die had het ook niet fijn, aangezien ik flink te laat was. Veel sterkte nog! Als het goed is, gaat het na zaterdag echt flink omlaag. Tenminste hier in het westen. Daar woon jij ook, toch? 

Yumi schreef op 11-08-2026 om 23:51:

Op mijn balkon lopen af en toe muizen, in dik 4 jaar is er 2 keer 1 naar binnengekomen die ik er meteen weer uitgejaagd heb. Alles dichtgestopt met staalwol en horren laten plaatsen. Omdat ik muizen vreselijk smerig vind, een ultrasone verjager gekocht, werkt voor zo'n beetje alle dieren van muizen tot marters, met verschillende standen.
Vanavond uitgetest, door met ballen en een lege bus van verschillende grote naar toe, erlangs, laten rollen, stuiteren, doet niks. Hij reageert wel op mij, licht gaat knipperen, maar ik kan er wel langs staan, en hem ontwijken.
Die mag weer retour 🤨

Ik vind muisjes lief  . Maar ik hoef ze ook niet binnen hoor! . We hebben ze altijd buiten weten te houden door helemaal niks onafgesloten te laten staan. Een nieuw pak bloem bijvoorbeeld, verpak in altijd nog extra in een dikke diepvrieszak voor het de voorraadkast ingaat. En alles wat aantrekkelijk is voor muizen bewaar ik verder in glazen weckpotten. Tot nu toe heeft het geholpen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.