Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Roos57 schreef op 26-07-2026 om 18:11:

[..]

Hahaha, het feit dat ik nu reageer, betekent dat ik jouw reacties gewoon kan zien. Dus lekker posten 😁

LouLou, als je bij instellingen aan de rechterkant kijkt, zie je staan iets met hoevaak je berichten wilt als iemand in een topic reageert. Dat kun je op nooit zetten.

WEet niet of dat de oplossing is, maar kijk even

buufie schreef op 26-07-2026 om 18:19:

LouLou, als je bij instellingen aan de rechterkant kijkt, zie je staan iets met hoevaak je berichten wilt als iemand in een topic reageert. Dat kun je op nooit zetten.

WEet niet of dat de oplossing is, maar kijk even

Er staat inderdaad “hoe vaak wil je op de hoogte gehouden worden van nieuwe reacties.. etc”, maar dat staat al op “nooit”.
Ik ga maar even wat anders doen vanavond en hopelijk raakt het me morgen wat minder.

(Leuk dat je terug bent trouwens!)

Loulou39 schreef op 26-07-2026 om 17:58:

Dat ik voor het eerst op dit forum (of überhaupt) iemand geblokkeerd heb, maar ik zie dat ik wel steeds een melding krijg als die persoon wat gepost heeft en dat geeft een heel vervelend gevoel.

Misschien moet ik hier even niet meer forummen, maar het is zo’n fijne omgeving: ik voel me thuis en het is zo leuk om altijd even bij te lezen en ook een soort uitlaadklep. Nog maar even over nadenken, misschien voelt het morgen anders.

Ah nee ik lees je zo graag, ik hoop echt dat je blijft! 

Loulou39 schreef op 26-07-2026 om 17:58:

Dat ik voor het eerst op dit forum (of überhaupt) iemand geblokkeerd heb, maar ik zie dat ik wel steeds een melding krijg als die persoon wat gepost heeft en dat geeft een heel vervelend gevoel.

Misschien moet ik hier even niet meer forummen, maar het is zo’n fijne omgeving: ik voel me thuis en het is zo leuk om altijd even bij te lezen en ook een soort uitlaadklep. Nog maar even over nadenken, misschien voelt het morgen anders.

Huh? Ik heb ook wel mensen geblokkeerd maar krijg daar geen melding van. Geen idee waarom niet. Wel zie je berichten van die persoon soms helaas in de quotes terug, dat is dan weer jammer.

Broodjebrie schreef op 26-07-2026 om 18:37:

[..]

Ah nee ik lees je zo graag, ik hoop echt dat je blijft!

Lief🌸, wederzijds!

Ik sluit vandaag even af en ik kijk hoe het morgen voelt, deze forummer raakt me op een vervelende manier en dat kan ik er net niet bijhebben met alles wat speelt, ben even overprikkeld misschien. 

lientje69 schreef op 26-07-2026 om 18:46:

[..]

Huh? Ik heb ook wel mensen geblokkeerd maar krijg daar geen melding van. Geen idee waarom niet. Wel zie je berichten van die persoon soms helaas in de quotes terug, dat is dan weer jammer.

Klopt, heb ik ook in de quotes, maar ik krijg ook steeds in blauwe tekst “wil je het bericht van …. zien”.
Maar ik wil even niet weten dat die persoon gepost heeft, ze (of hij, geen idee) geeft me al een tijdje een vervelend gevoel en daar ben ik vandaag even klaar mee.

Loulou39 schreef op 26-07-2026 om 18:48:

[..]

Lief🌸, wederzijds!

Ik sluit vandaag even af en ik kijk hoe het morgen voelt, deze forummer raakt me op een vervelende manier en dat kan ik er net niet bijhebben met alles wat speelt, ben even overprikkeld misschien.

Kijk het even aan inderdaad, ik heb dat soms ook met bepaalde forummers, vaak voelt het de dag erna weer anders. 

Loulou39 schreef op 26-07-2026 om 18:53:

[..]

Klopt, heb ik ook in de quotes, maar ik krijg ook steeds in blauwe tekst “wil je het bericht van …. zien”.
Maar ik wil even niet weten dat die persoon gepost heeft, ze (of hij, geen idee) geeft me al een tijdje een vervelend gevoel en daar ben ik vandaag even klaar mee.

Dat heb ik ook bij iemand, vond deze tekst ook vervelend. Maar de blokkade  is er weer af, dankzij een van mijn vrienden, ben ik er anders naar gaan kijken

Ze werkt in een GGZ instelling, veel van haar patiënten zitten op een forum....dus tegenwoordig denk ik ach, een van de patiënten heeft schermtijd daar hoef ik niet op te reageren.  

Yumi schreef op 26-07-2026 om 19:04:

[..]

Ze werkt in een GGZ instelling, veel van haar patiënten zitten op een forum....dus tegenwoordig denk ik ach, een van de patiënten heeft schermtijd daar hoef ik niet op te reageren.

*proest*

[..]

Oh op die manier.  Dan kan je als je het toch wilt lezen deblokkeren.  Dat had ik idd ook.   Ik scrollde dan gewoon door. En negeerde dat bericht. Of liet het topic achter me. Vaak zie je bepaalde personen altijd in dezelfde topics terug.

[..]

Dat heb ik ook bij iemand, vond deze tekst ook vervelend. Maar de blokkade is er weer af, dankzij een van mijn vrienden, ben ik er anders naar gaan kijken

Ze werkt in een GGZ instelling, veel van haar patiënten zitten op een forum....dus tegenwoordig denk ik ach, een van de patiënten heeft schermtijd daar hoef ik niet op te reageren.

[..]

Dat heb ik ook bij iemand, vond deze tekst ook vervelend. Maar de blokkade is er weer af, dankzij een van mijn vrienden, ben ik er anders naar gaan kijken

Wahahaha 

[..]

Lijkt mij heel vervelend. Mocht je er de energie voor hebben kan je misschien Alex een bericht doen. Misschien heeft die nog een idee zodat je  niet steeds dat bericht te zien krijgt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.