Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik vannacht wakker wordt omdat de buurvrouw even naar de wc moet. Hoezo moeten alle deuren zo hard geopend en gesloten worden midden in de nacht? 

Mens, je woont alleen. Kun je best naar de wc met de deur open hoor! 

Dolfje schreef op 26-07-2026 om 09:54:

Rare gewaarwording maar ik heb het koud. Zal van de week wel weer zeuren over de hitte maar dit vind ik ook niet fijn

haha,

ik heb het juist bloedheet slaap nachts nog steeds met de fan aan

hier regent het nu, wel handig voor mijn planten   

Mijn oren gieren door bloeddrukmedicatie.
En mijn rechteroor zit al dagen dicht.
Leuke combi

Rogue schreef op 26-07-2026 om 11:06:

[..]

ik heb het juist bloedheet slaap nachts nog steeds met de fan aan

Ik heb ook de ventilator nog aan hoor, leve de overgang, maar gewoon nu stil op de bank en net buiten vind ik er niks aan. Het is ook zo grijs. 

Dolfje schreef op 26-07-2026 om 12:46:

[..]

Ik heb ook de ventilator nog aan hoor, leve de overgang, maar gewoon nu stil op de bank en net buiten vind ik er niks aan. Het is ook zo grijs.

Ik begrijp je, maar aangezien het nog steeds niet is afgekoeld en de temperatuur dinsdag 28 gr is en oploopt naar 34 graden.... het rustiger is op straat, ben ik er blij mee. Ga zo meteen uitwaaien en hoop dat iedereen binnen blijft  

Dolfje schreef op 26-07-2026 om 12:46:

[..]

ik heb nachts ook opvliegers dankzij de kleine buikbewoner  

vanaf morgen weer vollop zon

Meer als ergeren, aan de persoon die voor de zoveelste keer liegt en bedriegt.
En er zijn al zoveel die ja en door bij deze persoon doen, en mij weet ie zo in zn verhaal te zuigen dat ie een half uur lult. 

Hoe leer je dat ja en door.

Jojo63 schreef op 26-07-2026 om 15:15:

Meer als ergeren, aan de persoon die voor de zoveelste keer liegt en bedriegt.
En er zijn al zoveel die ja en door bij deze persoon doen, en mij weet ie zo in zn verhaal te zuigen dat ie een half uur lult.

Hoe leer je dat ja en door.

hoe lastig ook, ik zou dat op een gegeven moment tegen diegene zeggen. Iets van, leuk je verhaal, maar ik heb al verschillende keren gemerkt dat het niet klopt wat je zegt, en daar heb ik geen zin meer in. Daar mag je mee stoppen of ik ga nu weg en luister niet meer

ik loop de hele dag al te niezen 🤧 

Dat ik gek word van het hoge stemmetje tijdens het spelen van mijn dochter van 4. De hele tijd dat hoge piepstemmetje tussendoor.
Terwijl ze eigenlijk heel leuk en lief met de playmobil zit te spelen.
Maar mijn hoofd trekt het gewoon even niet meer.

Bakblik schreef op 26-07-2026 om 08:10:

[..]

Herkenbaar! Gaat de ene ouder met het kind naar buiten, zodat de andere ouder nog even wat langer kan slapen. Ondertussen niet beseffend dat er dan andere mensen wakker worden van jouw kind. 🤮

Ik ben ooit mijn tent uitgegaan om 6.55 om aan de ouder in de speeltuin te vragen of ze doorhad waar ze mee bezig was. Kreeg ik terug dat ik niet in een tent moest gaan kamperen als ik zoveel moeite had met vroeg wakker worden door wat geluid.

Ja, eh!? Volgens de folder moest het tussen 22.00 en 8.00 stil zijn op de camping!

Sterkte ik weet hoe hinderlijk het is maar zulke ouders zijn niet op te voeden. 😂

Oei, doet me denken aan die camping waar t ook stil moest zijn tussen 22 en 8. Om 7 uur kwam er n paar kinderen van n jaar of 7, 8? die op ons veld kwamen spelen. Ik er even uit.  Gevraagd waarom ze op ons veld kwamen fietsen en rennen ipv op hun eigen veldje. Bleek dat dat instructie was van hun ouders, dat ze voor 9 uur niet op hun eigen veld mochten spelen. Heb tegen de kinderen gezegd dat ze dat toch nog maar even moesten navragen bij hun papa en mama, dat ze t vast niet goed begrepen hadden... 

Fijne ouders...

Dat ik voor het eerst op dit forum (of überhaupt) iemand geblokkeerd heb, maar ik zie dat ik wel steeds een melding krijg als die persoon wat gepost heeft en dat geeft een heel vervelend gevoel.

Misschien moet ik hier even niet meer forummen, maar het is zo’n fijne omgeving: ik voel me thuis en het is zo leuk om altijd even bij te lezen en ook een soort uitlaadklep. Nog maar even over nadenken, misschien voelt het morgen anders.

wat vervelend 
Loulou, kun je die meldingen niet uitzetten? Even kijken bij je instellingen

Loulou39 schreef op 26-07-2026 om 17:58:

Dat ik voor het eerst op dit forum (of überhaupt) iemand geblokkeerd heb, maar ik zie dat ik wel steeds een melding krijg als die persoon wat gepost heeft en dat geeft een heel vervelend gevoel.

Ik zal niets meer posten 😜

buufie schreef op 26-07-2026 om 18:08:

wat vervelend
Loulou, kun je die meldingen niet uitzetten? Even kijken bij je instellingen

Ik heb meteen even gekeken, maar ik zie die optie niet helaas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.