Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 10-07-2026 om 13:52:

Het valt niet mee elke dag genoeg aan beweging te doen.
Zwembad geen ruimte voor banenzwemmen sinds de schoolvakantie 🙁

Wat stom zeg, hier is er altijd een apart bad voor de banenzwemmers 

Buren en warm weer. In principe doen ze niks "fout". Maar ik hoor met name buurman tot laat in de avond praten en op de een of andere manier stoort het me extreem. 

Mijn nagels. Laatst de biab erf laten halen want ze bleven maar afbreken en scheuren. Dacht ik laat ze ff met rust. Is nu een maand geleden maar ze blijven inscheuren en heel lelijk.
Dacht vandaag ik plak er van die gelnagelstickers op maar dat werd ook niet mooi dus er weer afgehaald. Nu heb ik ze gelakt maar dat ziet er omdat ik dat niet zo goed kan ook niet mooi uit.

Aan een mevrouw in de Franse buurtwinkel. Zo een die kleiner is dan je huiskamer thuis. Met een enorme rugzak sloeg ze eerst de koekjes uit het schap, daarna door mijn gezicht, gelukkig ving ik mijn bril nog net. En toen bij de kassa duwde ze het ding zo hard in mijn rug dat ik bijna voorover op de toonbank landde. Ik wilde haar het liefst op haar gezicht timmeren, kon me beheersen, maar lang geleden dat ik zo veel agressie voelde naar iemand. 

Je schrijft het wel heel grappig

Ik was laatst in de kringloopwinkel en deed mijn rugzak om met een zwaai. Er was bijna niemand in de winkel en ik had niet gezien dat er juist een mevrouw achter me was komen lopen. Uiteraard 3 x excuses aangeboden waarna zij zei: Ach het ging goed. 

Ik erger me dat ik die rot fietssleutel echt niet kan vinden. Deze ligt altijd op mijn koelkast thuis. Ergens tussen koelkast en fiets ben ik m kwijt geraakt woensdag maar dat kan toch bijna niet... Ik weet alleen nog dat ik woensdag even getwijfeld heb welke tas ik mee zou nemen. Dus inmiddels alle tassen die ik niet mee had ook nagelopen. Vaagggg... 

Nou nagellak er ook maar weer afgehaald want het droogde voor geen meter. Dan maar lelijke nagels morgen. Stom gedoe.

Dat ik nog twee maanden moet wachten voordat ik mijn psycholoog weer ruimte heeft. Ik heb nu last van angsten!

Damoontje schreef op 10-07-2026 om 15:55:

Je schrijft het wel heel grappig

Ik was laatst in de kringloopwinkel en deed mijn rugzak om met een zwaai. Er was bijna niemand in de winkel en ik had niet gezien dat er juist een mevrouw achter me was komen lopen. Uiteraard 3 x excuses aangeboden waarna zij zei: Ach het ging goed.

Ik erger me dat ik die rot fietssleutel echt niet kan vinden. Deze ligt altijd op mijn koelkast thuis. Ergens tussen koelkast en fiets ben ik m kwijt geraakt woensdag maar dat kan toch bijna niet... Ik weet alleen nog dat ik woensdag even getwijfeld heb welke tas ik mee zou nemen. Dus inmiddels alle tassen die ik niet mee had ook nagelopen. Vaagggg...

Achter, naast of onder de koelkast beland?

Bloemenzee schreef op 10-07-2026 om 18:34:

[..]

Achter, naast of onder de koelkast beland?

Daar heb ik ook al drie keer gekeken

Ik weet het echt niet. Dacht nog even dat ik woensdag mijn sleutel bij de wc op het randje had gelegd maar ook daar heel goed gekeken... Ik laat het maar even zo en doe alles lopend. Als ik m over paar dagen nog niet gevonden heb moet ik t slot maar laten doorslijpen. 

Ik erger me: Ik dacht dat de zomercliff van GTST vanavond kwam, vroeger was het altijd op vrijdag. Maar dat van gisteren was het kennelijk al, haha.

Damoontje schreef op 10-07-2026 om 18:46:

[..]

Daar heb ik ook al drie keer gekeken

Ik weet het echt niet. Dacht nog even dat ik woensdag mijn sleutel bij de wc op het randje had gelegd maar ook daar heel goed gekeken... Ik laat het maar even zo en doe alles lopend. Als ik m over paar dagen nog niet gevonden heb moet ik t slot maar laten doorslijpen.

Ik erger me: Ik dacht dat de zomercliff van GTST vanavond kwam, vroeger was het altijd op vrijdag. Maar dat van gisteren was het kennelijk al, haha.

En staat je fiets wel op slot? 

Mijn collega zou me ooit naar huis brengen omdat ik mijn sleutel kwijt was. Bij vertrek liep ik nog even langs de fietsenstalling om dan in iedergeval wel mijn fietstas, helm etc mee te nemen. Stond mijn fiets dus helemaal niet op slot. Of eigenlijk wel maar met de sleutel erin. 🤦🏼

IN de koelkast?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.