Huiskamer
Auwereel
09-07-2026 om 18:28
De lichte kleuren zijn verdwenen van mijn Fitbit en nu kan ik geen instellingen aanpassen, want die zie ik niet. Uit- en aanzetten helpt, maar ik zie de instellingen niet waar ik aan en uit kan zetten....
Haha, een oplossing gevonden zonder aan/uit zetten, namelijk een nieuwe wijzerplaat installeren, kennelijk wordt-ie dan gereset of de een of andere manier!
Alias1
09-07-2026 om 18:34
Xandora schreef op 09-07-2026 om 18:10:
Aan mijn oude leidinggevende, staan op de zomerborrel van werk.
Hij vraagt aan iedereen persoonlijk wat ze willen drinken, noemt collega bij naam aan mijn linkerkant wat ze wil, noemt collega rechts van mij bij naam en vraagt wat zij wil. Ik denk eens zien wat er gebeurt. En hij loopt weg, vraagt mij niets. En gaf ieder zijn drinken. Had geen zin om zelf in de rij te staan. Dus ben zelf bij de waterbar waar geen rij stond maar wat gaan halen🤷♀️
Ach nu lekker uit eten met familie.
Oh, das echt erg. Wat mij betreft was n goede reactie geweest: hem vragen of jij dan voor HEM wat te drinken zal halen....
Herfstappeltaart
09-07-2026 om 18:41
Damoontje schreef op 09-07-2026 om 17:06:
[..]
Ik dacht, misschien wordt het beter als hij de hele dag Engels praat. Zijn hele intonatie is zo Hollands...
Maar je mag toch best horen waar iemand vandaan komt? Ik vind het ook altijd wel lollig om de Franse president Engels te horen praten
Damoontje
09-07-2026 om 18:58
Herfstappeltaart schreef op 09-07-2026 om 18:41:
[..]
Maar je mag toch best horen waar iemand vandaan komt? Ik vind het ook altijd wel lollig om de Franse president Engels te horen praten
![]()
Ja maar dat is een GRAPPIG accent. En het lijft of de Fransen in t algemeen nooit goed Engels gaan leren terwijl ik veel Nederlanders ken die het beter kunnen dan Rutte. Het heeft idd ook wel wat, dat gesputter van m.
Ergernis 1: Dat ik sinds kort programma's terug kijk op TV. Eerder deed ik t altijd met laptop via NLziet. Ik loop zo te kloten, dan klik ik ergens op en moet ik weer vanaf begin terugkijken. Vorige keer heb ik t einde van t programma maar laten zitten maar deze keer vind ik dat jammer.
Ergernis2: Dat Pietje aan het verhuizen is en wel hulp wil maar ook op de gekste momenten wat anders gaat doen. En zeuren dat er nog zoveel moet gebeuren. Werk dan gewoon ff door Pietje.
Mama-Inge
09-07-2026 om 19:25
Xandora schreef op 09-07-2026 om 18:10:
Aan mijn oude leidinggevende, staan op de zomerborrel van werk.
Hij vraagt aan iedereen persoonlijk wat ze willen drinken, noemt collega bij naam aan mijn linkerkant wat ze wil, noemt collega rechts van mij bij naam en vraagt wat zij wil. Ik denk eens zien wat er gebeurt. En hij loopt weg, vraagt mij niets. En gaf ieder zijn drinken. Had geen zin om zelf in de rij te staan. Dus ben zelf bij de waterbar waar geen rij stond maar wat gaan halen🤷♀️
Ach nu lekker uit eten met familie.
Wat asociaal
Bloemenzee
09-07-2026 om 21:36
”En hoe was jouw dag? Was het gezellig?” Het lijkt je echt totaal niet te interesseren.
Nehalennia
09-07-2026 om 23:41
Yumi schreef op 07-07-2026 om 16:47:
[..]
Dat heb ik dus ook, zou mij er niet aan storen, maar was waarschijnlijk (afhankelijk van type buurman) naar buiten gelopen om het beter te kunnen bekijken.
![]()
![]()
Haha ik was met mijn peuter en ik woon in een drukke winkelstraat, vond het iets te veel van het goede..